MENU

2,84

Drama / Romantiek

geregisseerd door Luis Mandoki
met Jennifer Lopez, James Caviezel en Jeremy Sisto

Op een avond wordt de agente Sharon Pogue bijna het slachtoffer van een fatale aanslag, tot de mysterieuze vreemdeling Catch haar redt. Wanneer de twee verliefd worden ontdekken ze de waarheid over elkaar, en worden ze gedwongen om de geheimen uit elkaars verleden te accepteren.

avatar van xenne
geplaatst op 7 januari 2007, 18:49 uur, permalink
kon me wel boeien deze film, ondanks de aanwezigheid van Jennifer Lopez, die totaal ongeloofwaardig was als harde politie-agente, maar verder wel aardig acteert. lekker mysterieus sfeertje, beetje langdradig op het eind ... 2¾

geplaatst op 17 februari 2007, 4:55 uur, permalink
Wie kan mij helpen?????? Gisteravond angel eyes gezien.

Aan het begin van de film, als ze in de auto zitten, hoor je
op de achtergrond een heel mooi nummer.

Please,please wie kan mij vertellen wie die zingt.

Alle mededelingen zijn meer als welkom.

rokyny@hotmail.com

Vast bedankt, ik kijk er rijkhalsend naar uit.

Nog even een psje, het was dus beslist niet J.L die dit nummer zong.

avatar van Leviwosc
geplaatst op 17 februari 2007, 10:04 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Ik vond de film zeker niet slecht. Jennifer Lopez speelde haar rol erg goed in mijn optiek.

Ik word ook een beetje naar van al die mensen hier die menen telkens weer te moeten vermelden dat ze Jennifer Lopez 'bagger' vinden. Het lijkt mij meer op elkaar napraten en vooral geen eigen mening te formuleren!

Wat betreft de toespraak die Sharon Pogue (Jennifer Lopez) gaf voor de camera op het trouwfeest van haar ouders. Deze past wel in de lijn van het verhaal, naar mijn mening dan. Sharon trachtte zich te verzoenen met haar vader wat duidelijk niet lukte, maar wilde geen haatdragende boodschap achter laten. Zelfs in haar door geweld gedomineerde jeugd, waren er dus kennelijk momenten van blijdschap en geluk. Later illustreerde zij dit met de uitspraak: 'Niet alles hoeft perfect te zijn.'

Enige minpuntje was de vele schuttingtaal, geuit door de heren arrestanten in de richting van Sharon Pogue (Jennifer Lopez). Dit was van seksuele aard, en dat maakt op zich niks uit, ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen, maar zelfs een vloek/verwensing moet een functie hebben anders is het zinloos die te uiten. En naar mijn mening had veel van de schuttingtaal geen functie meer, het doel was dat Sharon werd geprovoceerd en dat was wel gelukt na een paar van die opmerkingen. Het is dan onzinnig hierop verder te borduren.

3,5 ster...

avatar van Tun-89
geplaatst op 23 februari 2007, 15:50 uur, permalink
aardig en vermakelijk met Jennifer Lopez en mooie
James Caviezel. Verder niet veel bijzonders vind ik.

geplaatst op 1 maart 2007, 15:08 uur, permalink
Gwoon een hele mooie film. Beeld is goed en het geluid ook. Hoewel het niet mijn genre is heb ik toch genoten. Vond het een mooi verhaal die je toch bezig hield. De hoofdrolspelers zetten een degelijke rol neer. Dus alles bijelkaar vind ik de film 3,5* waard.

avatar van OT_Stijn
geplaatst op 17 juni 2007, 10:22 uur, permalink
Het begin en einde was aanvaarbaar, het tussenstuk was net iets teveel breien zonder doel.
J-Lo is lekker, maar ik vind haar toch geen al te beste actrice...

avatar van nens89
geplaatst op 4 augustus 2007, 23:01 uur, permalink
Net gezien de film. Op zich wel redelijk. Je hebt wel vrij snel door hoe de film afloopt, en naar mijn mening is de rol van James Caviezel ietwat te mysterieus. Leuke film als je op een avondje niets te doen hebt.

avatar van soom
geplaatst op 7 augustus 2007, 21:41 uur, permalink
Wooow, die Jennifer Lopez, allemachtig! Ze verplettert me compleet met wat ze in Angel Eyes doet. Ze is er de laatste jaren eigenlijk nogal op achteruit gegaan qua films, of niet de juiste regisseurs of tegenspelers getroffen, waarschijnlijk. Want wat een ongelooflijk prachtige film is dit! De monoloog van haar is in één woord geweldig gedaan, en die van James Caviezel ook. Ik verwachtte een heel lief, simpel liefdesverhaaltje, maar wat ik op mijn bord kreeg sloeg werkelijk in als een bom en liet me achter met een grote verwondering. Pfoe, dit is beslist niet zo'n simpel liefdesverhaaltje als ik normaal zie, eigenlijk, het gaat echt heel diep. Best mooi, en wat een prachtig koppel is Jen samen met James!

avatar van jaspertje3
geplaatst op 8 augustus 2007, 8:33 uur, permalink
Op zich goede film, en de acteerprestaties zijn dan ook meer dan geweldig. In het begin vooral erg goed met nog wat actie erin, en de aparte ontmoeting tussen de twee hoofdrolspelers. Later wordt het allemaal wel erg traag en langdradig dat het wel moeilijker wordt om de aandacht erbij te houden. Ik had al gestemd op 2,5 maar ik maak er toch 3 sterren van.

geplaatst op 9 september 2007, 14:34 uur, permalink
Prachtige film met jennifer en james geweldige acteerwerk en het heeft wel een indroekwekkende titel.Jennifer lopez ziet er atijd Mooi en beeldschoon eruit ik blijf de grootste fan van Lopez ben gek op haar en heb alle films van Lopez.En ze is inspireert me met haar acteer,zang,dans carriere ze is en blijft de beste

avatar van Dianaa`
geplaatst op 29 december 2007, 0:06 uur, permalink
Mooie film. Ik dacht dat het verhaal anders zou gaan, maar het verbaasde me echt. De sfeer tussen Jennifer Lopez en James Caviezel is erg romantisch. Jennifer Lopez kan erg goed acteren, nu ik haar in zo'n rol heb zien spelen. Beide uitstekende acteerprestaties.
De film is niet zo'n standaard verhaal, maar het zit gewoon veel dieper. Ik bleef ervan onder de indruk.

geplaatst op 29 december 2007, 11:58 uur, permalink
Matige film die nog enigzins gered wordt door Jennifer Lopez. Jim Caviezel lijkt in de film wel wel een zombie zo verdwaasd loopt hij rondt. Ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n harde tante als Sharon (Lopez) op zo'n sulletje als Catch (Caviezel) valt.

geplaatst op 18 juli 2008, 22:16 uur, permalink
Een tijdje geleden dat ik deze film gezien heb. Ik vond hem -net zoals velen blijkbaar- matig, maar ook vooral donker, wat meestal niet het geval is bij romantische films. Ik vond hem wel het bekijken waard, dus vandaar 3*

avatar van freeboy
geplaatst op 18 juli 2008, 22:40 uur, permalink
Goed geacteerd, alleen beetje afgeraffeld einde, gaat allemaal beetje overdreve snel.
Leuk om Jeniffer Lopez zo puur te zien,zo is ze mooi!
Gollem volgens mij is dat ook zijn rol!Hij is aan verwerken van zijn ongeval met ook nog een verwerken van zijn geliefde en kind.
Daarom kon de film mij wel boeien, hou wel van puur in een film.

geplaatst op 18 juli 2008, 23:29 uur, permalink
Redelijk filmpje.

Het pretendeert helaas meer te zijn dan het ook werkelijk is. Je verwacht iets mysterieus, de rol van Catch is ook heel mysterieus, dus je bent benieuwd naar hoe het eigenlijk zit.
Dat is ook de belangrijkste reden waarom je het middenstuk blijft kijken, want voor de rest is het maar een beetje langdradig en heb je geen idee waar ze nu eigenlijk naartoe willen, ze zwabberen maar wat doelloos heen en weer.

Uiteindelijk komt de openbaring en denk je: goh, was dit het nou? Heb ik daarvoor dat middenstuk nou uitgezeten? En dan is de film nog niet ten einde, nee, hij zeurt nog even langdradig door.

Caviezel zet een goede rol neer, maar de rol is net iets te mysterieus, waardoor je meer van de film verwacht wat er ook uiteindelijk uitkomt. Het past daarom ook net niet.
De chemie is redelijk, zeker aanwezig, maar kon niet voorkomen dat ik me toch afvroeg wat iemand als zij nou met zo iemand als hem moest.

geplaatst op 3 augustus 2008, 18:57 uur, permalink
wel een mooi film had er eigenlijk niet veel van verwacht maar uiteindelijk toch een mooie film ook catch speelt een moeilijke rol want in het begin is het een beetje ingewikkeld maar als hij jennifer lopez leert kennen word het steeds duidelijker

avatar van notorious_kim
geplaatst op 21 november 2008, 13:59 uur, permalink
Vandaag in feite zonder hoge verwachtingen deze film bekeken. Ik heb denk ik nog maar 1 film met La Lopez gezien waarin ik haar goed vond, dus verwachtte ik weer het ergste.

Ik hield van het verhaal, ik vond het leuk opgebouwd, en ik heb nog niet vaak zo'n verhaal gezien. Ik hou van drama/romantiekverhalen en de sfeer in deze film zat wel juist.

Ik was absoluut niet wild van de cast. La Lopez verbaast me niet, en speelt haar rol niet overtuigend. James Caviezel was iets beter, maar hij ontbrak iets.

De inbeeldzetting was deftig, iets te basis naar mijn gedacht. Maar het kon erdoor. De overtuigingskracht van de film lag een pak minder, wat voor mij vooral door de cast komt. Catch had me overtuigd, maar Sharon totaal niet, zeker niet in de dramatische scènes.
Achteraf blijf ik zitten met het gevoel dat ik net een goed verhaal heb gezien dat slecht is uitgewerkt. Zou dit met een andere cast geweest zijn, zou deze film een veel hogere score van me krijgen!

avatar van m1701
geplaatst op 12 januari 2009, 10:55 uur, permalink
Vond het echt een super mooie film!
Vooral het begin waarin ze elkaar net kennen echt heel romantisch
Aan het einde werd het een beetje zwakker
Maar wat een ontzettend romantische film!
Van mij mogen ze allemaal zo zijn.

Acteerwerk van allebei ook zeer overtuigend!!
James Caviezel ook erg mooi in deze film
Heeft zeer veel Sexappeal

3,5* dit verdient

avatar van film88888
geplaatst op 24 mei 2009, 22:18 uur, permalink
Verassende mooie film.

Jennifer Lopez heb ik altijd al liever zien acteren dan zingen, en hier vond ik ze wel heel aardig spelen (Wat ik niet gauw vind van haar)
maar dan vond ik James Caviezel wel weer zwakjes.

Eigenlijk sprak het (mooi) plot me enorm aan, en daarom heb ik Angel Eyes een kijkbeurt gegeven, maar in het begin vond ik het redelijk zwak in beeld gebracht, maar meer de film naderd zat ik er enorm in, en hield ik men ogen niet van het scherm, en toen begon ik de film meer, en meer goed te vinden !

Heel mooi verhaal, en zelfs heel soms vond ik het nog spannend.

3,5 sterretjes.

avatar van JDSsmetje

geplaatst op 5 juli 2009, 1:34 uur, permalink
Erg standaard romantisch dramatje maar wel nog leuk als wegkijkertje.

avatar van rick*

geplaatst op 14 november 2009, 21:31 uur, permalink
Ik vind dit echt een hele mooie film. In eerste instantie lijkt Jennifer Lopez in deze rol/film een recept voor een ramp maar ze doet het echt heel goed. Sommige scènes "wandelen" langs, maar anderen ontroeren juist heel erg. Het is een mooi verhaal over waarom sommige mensen zijn zoals ze zijn. James Caviezel doet het briljant als de droevige, mysterieuze man die hij hier speelt.

Ik raad deze film zeker aan.

avatar van AGE-411

geplaatst op 25 januari 2010, 17:50 uur, permalink
Dinsdag 26 januari om 22:00u op VT4

avatar van Noodless
geplaatst op 27 januari 2010, 13:44 uur, permalink
Eigenlijk best wel degelijk, Lopez speelt haar rol goed en Caviezel lokt zelfs gevoelens uit bij de kijker met zijn rol van de mysterieuze vreemdeling. Dat niet altijd alles roze geur en maneschijn is, laat deze film op het einde ook aanvoelen. Ook een pluspunt, wat in de meeste romantische films niet gebeurt. 6/10

avatar van DonOswaldo
geplaatst op 14 mei 2010, 15:45 uur, permalink
Herzien. Weet nog steeds best goed te beklijven en J. Lo doet het ook niet slecht.

avatar van K*D
geplaatst op 20 juni 2010, 19:27 uur, permalink
Is dat J.Lo op dat voorkantje? Lijkt er namelijk totaal niet op.

geplaatst op 3 mei 2011, 23:29 uur, permalink
Matige film waarin een politie-agente valt voor een man die haar redt tijdens haar werk. De twee hoofdpersonages hebben beiden hun eigen problemen en verdriet dat ze moeten verwerken. Het verhaal is vrij saai en de personages zijn ook niet bijster interessant. Wel heeft de film een aangenaam rustig tempo en ook het acteerwerk is in orde.

avatar van Madeliefje
geplaatst op 23 mei 2011, 22:18 uur, permalink
Is het iemand trouwens wel eens opgevallen dat deze film erg lijkt uit 'Untamed Heart' uit 1993? In beide redt de stille, contactvreemde man de emotioneel beschadigde vrouw aan het begin van de film. Ook komt in beide films het liedje 'Nature Boy' voor, en hebben de mannen allebei een grote hond. In 'Untamed Heart' zegt de man over de hond "I don't know his name, he didn't tell me"
In Angel Eyes zegt de man: "His name is Bob, he told me that".

Vreemd, vreemd.

Ook een erge aanrader trouwens, 'Untamed Heart'..

geplaatst op 31 oktober 2011, 22:54 uur, permalink
Een film die beter is dan ik had verwacht, prima rol van Jennifer Lopez en ook een goede vertolking van James Caviezel.
Het verhaal begint ietwat mysterieus, maar langzaam aan wordt alles duidelijk en kent een mooi einde.
Echt een typisch romantische familiefilm.

avatar van Spetie
Spetie (moderator)
geplaatst op 3 januari 2012, 16:16 uur, permalink
Matige film met een nogal warrig verhaal, dat nooit echt op gang wil komen.

James Caviezel is de enige in de film die overtuigend speelt. Zijn personage is op zich ook nog wel interessant. Jennifer Lopez is toch een stuk minder overtuigend. Het verhaal wordt in het begin redelijk mysterieus gehouden, maar dat komt niet altijd even goed uit de verf. Her en der wordt het daardoor wordt rommelig, terwijl de film op een gegeven moment dan juist erg voorspelbaar wordt en ook het einde is verre van een verrassing. Daarnaast mist de film op sommige moment echt vaart, waardoor het er ook allemaal niet echt boeiender op wordt.

Niet heel vervelend door het prima spel van Caviezel en enkel aardige momenten, maar verder verre van overtuigend.

avatar van marximaal
geplaatst op 14 maart 2012, 20:00 uur, permalink
Leuke film heb mij best vermaakt, aantal politie scene's waren niet geheel realistisch maar dat is bijna in geen enkele film

avatar van DDT
geplaatst op 17 februari 2013, 21:47 uur, permalink
Sorry maar JLO acteert nog slechter dan dat ze zingt hoor

avatar van Fran
geplaatst op 20 februari 2013, 11:55 uur, permalinkbevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezen
Bij KPN werd aangegeven dat dit een thriller betreft dus tijdens het kijken moest ik al snel mijn verwachtingspatroon even bijstellen. Maar ik vond het al met al niet echt een slechte film. Het is een romantische film die redelijk donker blijft. Dat zie je niet al te vaak en dat vond ik wel bijzonder.

Jennifer Lopez vind ik echt niet zo'n slechte actrice zoals hier wel vaker wordt aangegeven. En ook deze rol doet ze niet onverdienstelijk. Ze geeft dat beetje "tomboy" achtige wat deze agente heeft best overtuigend weer. Ze is absoluut niet één van de beste actrices, dat ook weer niet.

Haar tegenspeler, Caviezel, had ik nooit eerder gezien. Hij geeft met zijn vertolking van de rol wel een mysterieus sfeertje aan de film. Een ondoorgrondelijke man waar op de oppervlakte een oceaan van emoties schuil gaat waar je in eerste instantie niet bij kan. Ook hem vond ik erg sterk.

Mooi om te zien hoe hij aan het einde van de film achter het stuur kruipt. Je ziet het donkere van zijn gezicht af glijden. Hij is weer klaar voor de toekomst. Dat vond ik wel mooi gedaan. Al met al niet één van de beste, maar zeker geen slechte romantische film.

avatar van dualcia
geplaatst op 20 september 2013, 9:35 uur, permalink
Ik ben niet heel erg van de romantische drama's, maar eens in de zoveel tijd komt er toch wel 1 voorbij in mijn kijkpatroon. Ditmaal Angel Eyes, aangezien het tv-aanbod niet veel soeps was gisteravond.

Ik was in een redelijk romantische en dramatische bui tijdens het kijken van de film en dit heeft er wel voor gezorgd dat ik me redelijk mee kon laten sleuren met het verhaal. Het verhaal is niets bijzonders, maar wel mooi. Er zit de hele tijd een donker randje om de romantiek en de levens van de hoofdpersonages heen, waardoor het niet vervelend en zoetsappig wordt, maar ook echt mooi blijft.

J. Lo doet het prima. Ik stoor me niet aan haar als actrice. Ze is natuurlijk niet de beste actrice ooit, maar bij zulke standaard films is ze gewoon goed op haar plaats.