• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.686 gebruikers
  • 9.419.818 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

wizkristof

• 38 berichten
  • 67 stemmen

Erwinner schreef:

(quote)

Flatliners?

nog iemand die het zou weten? (het is geen flatliners). Het is natuurlijk ook maar weinig info die ik kan geven over de film.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Re-Animator was het ook niet?

wizkristof

• 38 berichten
  • 67 stemmen

ook niet.

Quaest

• 1314 berichten
  • 1733 stemmen

kos schreef:

(quote)

Deze is volgens mij al een paar keer hier langsgeweest. Is een tv-film of zo geloof ik.

Volgens mij niet en het is ook uit ongeveer 1980-1990

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

wizkristof schreef:

Ik ben ooit eens beginnen zien naar een film maar ik weet er bitterweinig van. Het gaat over een professor die testst op studenten wil doen. (Ik denk dat het een oudere film was). Dit is ongeveer alles wat ik ervan weet. (het had ook iets met hun hersenen te maken dacht ik...?)

Human Experiments???

wizkristof

• 38 berichten
  • 67 stemmen

ik vrees ook van niet.

cnh

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Televisie > ik zoek een titel van een franse film:

Hallo,

ik zoek een titel van een franse film. Het verhaal gaat als volgt :

een vrouw en een man vertellen elk apart hun sexueel verhaal aan hun psycholoog.

Ze hebben elkaar gevonden en afgesproken voor sex blind dates

Kan iemand mij helpen

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Friday the 13 th

• 2560 berichten
  • 2034 stemmen

Ik zoek een thriller. Het is een tv-film over een kwaadaardige dame die terrecht komt in een familie en daar vanalles uitspookt, waarom weet ik niet meer.

Ik weet wel dat de schoonzus (en ik weet dat haar personage Madeleine noemt) achter haar werkelijke alibi komt en de familie wilt inlichten. Er valt dan glas van de veranda op haar voordat ze de familie kan waarschuwen.

Ik weet ook dat er een neger klusjes deed en dat hij erin geluisd werd omdat die vrouw een slipje van de dochter in zijn gereedschapskist legde. Hij werd er van verdacht een pedofiel te zijn en moest toen het huis verlaten. Zo kon die vrouw haar kwaadaardig plan nog meer ontwikkelen.

Lang geleden gezien, iemand een idee?

Friday the 13 th

• 2560 berichten
  • 2034 stemmen

Thanks, dat is hem. Nooit gedacht dat ik de titel zou terugvinden. Merci.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Graag gedaan..herinnert mij ook weer om te stemmen op een aantal Hanson films

Friday the 13 th

• 2560 berichten
  • 2034 stemmen

Onder welke naam staat hier die film over dat meer waar allemaal mensen in gegooid worden en dan met hun normale uiterlijk terugkomen, maar met een heel slecht, onverschillig karakter. Meen me ook een scène met een bomma en bompa te herinneren.

Is een thriller. Maar dacht mij te herinneren dat hij "the lake" noemde. Maar ik vind geen zoekresultaten. Is hij nog niet toegevoegd of staat hij toch onder een andere naam?

Alvast bedankt.

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

doet mij denken aan de serie invasion...

basblaauw

• 10 berichten
  • 4 stemmen

Ik heb enkele tijd geleden in een bus in Zuid Amerika een film gezien, dit was een fantastisch slechte oude knokfilm. Ben toch wel erg benieuwd hoe hij heette (vooral omdat ze het einde niet lieten zien).

De enige acteur die ik herkende was in een klein rolletje Jean Claude van Damme. Hij heeft een wit pak aan en heb hem maar 1 keer kort voorbij zien komen. Verder allemaal voor mij onbekende acteurs.

Verhaal is zoiets: een vent (typische jaren-80 Amerikaanse dude) komt naar Thailand om daar een of andere grote gespierde zwarte gast te verslaan (die heeft volgens mij zijn broer vermoord of iets dergelijks). Dan moet ie gaan trainen, ergens diep in de jungle met een alcoholistische muay thai meester ofzo. Halverwege verliest hij het geloof in de training, gaat weg, komt terug, je kent het wel. Die donkere eindbaas-gast gijzelt vlak voor het eindgevecht dan zn vriendinnetje en vermoord zn trainer.

Daar zetten ze m dus uit, en ik ben echt even benieuwd hoe deze film nu heette. Alvast bedankt!

Barcel

• 1370 berichten
  • 30 stemmen

Kickboxer misschien?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Misschien Kickboxer 2?

Koetje-2006

• 70 berichten
  • 111 stemmen

Ik zoek twee titels:

Eerste is een film waarin een man de duivel tegen komt, een mooie dame die hem van alles laat zien.

Hij heeft interesse in een dame en mag een bepaald aantal wensen doen. Eerst wenst hij dat 'ie heel rijk is en is hij een drugs-baron in zuid-amerika waar hij word doodgeschoten, daarna is hij heel emotioneel maar zet hij zichzelf voor schut door te gaan huilen daara is hij een basketballer met een te kleine jonge heer en later is hij een schrijver maar is die homo.

Hele slechte film maar voor een mindere film wel vermakelijk.

Twede titel is een film over een meisje die in een klein plaatsje woont en iedere dag vliegtuigen over ziet vliegen en droomt er van om ooit zelf te vliegen. Ze doet een tests samen met haar twee vriendinnen en later blijkt haar tests te zijn omgewisseld met die van haar vriendin waardoor ze bij een kleine, vervelende binnenlandse vluchten vliegmaatschappij terecht komt.

Ergens op het einde is ze in Parijs, dat is altijd haar droom geweest.

Het is een commedy (Amerikaans)

Alvast bedankt

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Die 1e is Bedazzled . De 2e View from the Top geloof ik.

Koetje-2006

• 70 berichten
  • 111 stemmen

Thanks!

Het zijn nou niet de beste films maar wou het toch even weten

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Koetje-2006 schreef:

Thanks!

Graag gedaan .
Koetje-2006 schreef:

Het zijn nou niet de beste films maar wou het toch even weten

Ach, de 1e is oprecht leuk & leuk oprecht) en neigt bij mij zwaar naar de 3,5* terwijl de 2e nipt 2,0* haalt. Dus wat dat betreft zijn goed en slecht zijn relatieve (en subjectieve) begrippen

Quaest

• 1314 berichten
  • 1733 stemmen

Ik zoek een film titel.

film gaat over een vrouw die denkt dat ze gestalkt wordt. wanneer ze s'avonds overwerkt in een kantoor ontdekt ze dat de man in het gebouw aanwezig is. Dan begint het kat en muisspel. Ze weet op het laatst de politie te bellen die naar het gebouw komt. Ze vinden de man niet. Wanneer de vrouw in haar auto naar huis gaat ontdekt ze de man via haar achteruit spiegel in de auto.

Het is ook ongeveer uit 1980

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Misschien: Someone's Watching Me!

http://www.moviemeter.nl/fi...

Quaest

• 1314 berichten
  • 1733 stemmen

Nope het is niet

Friday the 13 th

• 2560 berichten
  • 2034 stemmen

Quaest schreef:

Ik zoek een film titel.

film gaat over een vrouw die denkt dat ze gestalkt wordt. wanneer ze s'avonds overwerkt in een kantoor ontdekt ze dat de man in het gebouw aanwezig is. Dan begint het kat en muisspel. Ze weet op het laatst de politie te bellen die naar het gebouw komt. Ze vinden de man niet. Wanneer de vrouw in haar auto naar huis gaat ontdekt ze de man via haar achteruit spiegel in de auto.

Misschien The Boogeyman (1980) of don't answer the phone (1980)?

marcel69

• 1 berichten
  • 0 stemmen

ik zoek een Zweedse film die gaat over een jonge (Afrikaanse) asielzoeker en een oudere (Irakese) asielzoeker, die samen door Zweden trekken om uitzetting te voorkomen. Ze komen allerlei mensen tegen en raken in allerlei situaties verzeild. De jongen is vol vertrouwen dat het hem in Zweden beter zal vergaan, de oudere man heeft de hoop eigenlijk opgegeven. Ik heb deze film een aantal jaren gelden op tv gezien en zou 'm graag nog eens zien. Humoristische film met een serieuze ondertoon. Wie kan me helpen?

basblaauw

• 10 berichten
  • 4 stemmen

otherfool schreef:

Misschien Kickboxer 2?

hmm nee, geen van de kickboxer delen. het was echt nog een flinke stap meer corny dan dat. iemand??

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

basblaauw schreef:

(quote)

hmm nee, geen van de kickboxer delen. het was echt nog een flinke stap meer corny dan dat. iemand??

zoals jij het verhaal beschrijft kan het haast niet anders dan dat het kickboxer is, alleen speelt van damme de hoofdrol inplaats van een bijrolletje.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

basblaauw schreef:

(quote)

Laat ze maar kletsen hoor!

Deze is het! http://www.moviemeter.nl/film/4496 althans, vermoed ik...

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Quaest schreef:

Ik zoek een film titel.

http://www.moviemeter.nl/film/18780 ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.