- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Onbekende film:
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een film die ik ooit eens gezien heb maar waarvan ik de titel niet meer weet. Een deel van de film was science fiction. Twee scenes die ik me nog kan herinneren is dat de hoofdrolspeler een paar badguys neerschiet en hij zag het voorval al gebeuren voordat hij schoot. En ik geloof dat de badguys later weer gewoon opstonden. In een andere scene steekt een badguy met zijn pistool in de ogen van een paard. Hij zegt dan: ''Jammer dat een paard niks kan zien aankomen.''
Wie kan mij helpen? Ik weet geen namen van de acteurs alleen dat de film in de jaren '90 moet uitgebracht zijn. Bij voorbaat dank!
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6647 stemmen

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het net op zitten zoeken, maar ik denk niet dat dit hem is.
De film die ik bedoel was niet een echte feel good Hollywood western.
Het begon heel naar eigenlijk. Een man komt op zijn paard na lange tijd terug thuis en ziet dat alles afgebrand is en dat zijn vrouw en kind(-eren) ook vermoord zijn.
Hij wil nog maar 1 ding en dat is wraak en de hele Indianenstam die er verantwoordelijk voor is uitroeien (vraag me niet hoe hij dat weet). Hij stelt een team bij elkaar en ze gaan vervolgens op zoek naar die Indianen, die zich uiteindelijk in een dal tussen rotsen blijken te bevinden.
Ik heb hem begin jaren '80 op de TV gezien als 1 vd eerste nachtfilms, die je toen had.
Ik ben er nooit meer achter gekomen welke film dat was.
Het eerste stuk van je verhaal klinkt als The Outlaw Josey Wales. Maar het gaat niet over een indianenstam in deze film maar over een bende guerrilla's.
=michael=
-
- 629 berichten
- 429 stemmen
the searchers heel misschien
de groep is niet zo heel groot en er is geen dorp afgeslacht.
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Voor alle duidelijkheid, de film is uitgebracht in de jaren '90 en het is geen western!
thunderball
-
- 5958 berichten
- 1425 stemmen
Het eerste stuk van je verhaal klinkt als The Outlaw Josey Wales. Maar het gaat niet over een indianenstam in deze film maar over een bende guerrilla's.[/quote]
Nee, het was geen bekende film. Ik ken uiteraard wel zo'n beetje alle Clint Eastwoodfilms en deze heb ik al vaak op TV gezien. Helaas, was het maar zo makkelijk.
The Searches was ook al genoemd, maar daar zit John Wayne in en die is TE bekend, dan had ik dat geweten.
Ik heb zelf wel eens gedacht dat het de Sam Peckinpah film Majoor Dundee was, maar ook die bleek het niet te zijn.
Echt frustrerend dat ik al jaaaaren loop te zoeken naar die film en er maar niet achter kom.
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
fled-fan
-
- 29 berichten
- 7 stemmen
Weet iemand al iets meer aub?
Ik zoek een film met iets van deze aard als ik me goed herinner:
er speelt een stukje af in een kerkhof, met een zaag, of zoiets die altijd maar meer naar benenden gaat, waarbij iemand daaronder ligt en moet bevrijd worden.
Hopelijk kan iemand mij helpen
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3276 stemmen
Hallo , hier ben ik weer met een beeld zonder titel, iemand een idee????????
Hoe kom je steeds aan die afbeeldingen, als ik vragen mag?
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
Een andere film die ik zoek gaat over een computervirus. In één van de laatste scenes van de film zit het virus in een helikopter en de heli ontploft. Meer weet ik er niet van behalve dat de film uitgebracht moet zijn rond 2000-2002.
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Een andere film die ik zoek gaat over een computervirus. In één van de laatste scenes van de film zit het virus in een helikopter en de heli ontploft. Meer weet ik er niet van behalve dat de film uitgebracht moet zijn rond 2000-2002.
Swordfish http://www.moviemeter.nl/film/522 ?
Gaat ook over een computervirus, zit ook een ontploffende heli in op het laatst.
tweeps
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek ook een film waarvan ik de titel niet meer weet of wie erin speelde.
De film gaat over een zeer inteligente jongen die schoonmaker is op een school. Wanneer een leraar als uitdaging een wiskundige formule op het bord zet om op te lossen, krijgt niemand deze opgelost en heeft hij deze binnen 5minuten opgelost.
Weet iemand welke film ik bedoel?
008426
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een militaire film het was een comedy.Over een paar jongens die in het leger gaan.ik weet niet meer hoe hij verder gaat. ik heb em vroeger gekeken.
Ik hoop dat iemand een titel voor me heeft.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een militaire film het was een comedy.Over een paar jongens die in het leger gaan.ik weet niet meer hoe hij verder gaat. ik heb em vroeger gekeken.
misschien één van deze:
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
Hallo , hier ben ik weer met een beeld zonder titel, iemand een idee????????
De beelden komen uit een kwis waar ik meespeel dus.........
newG
-
- 956 berichten
- 2363 stemmen
goh ja, virus met jamie lee curtis?
newG
-
- 956 berichten
- 2363 stemmen
hallo allemaal,
http://www.moviemeter.nl/film/6677?
major payne?
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3276 stemmen
Met alle respect, maar wat is een quiz als je andere mensen het voor jou laten doen?
thunderball
-
- 5958 berichten
- 1425 stemmen
hallo allemaal,
"Stripes" met Bill Murray?
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen

Meara
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek ook een titel van een film.
Dit is ongeveer het verhaal:
Het verhaal (in de film) speelt zich rond ong. 1800/1900 af. Het gaat over 2 zusjes de ene heeft rood lang haar (dat is ook zo ongeveer de hoofdrolspeelster) Ze gaat ook trouwen. Dat zusje van die roodharige had nooit vriendjes en dan heeft ze eindelijk een vriendje, die is zeeman-achtig geloof ik em draagt ook altijd een petje )geloof ik). Maar die roodharige en die zeeman worden verliefd opelkaar en krijgen een affaire. Maar in die tijd kon je niet zomaar scheiden en besluiten ze de man van die roodharige te vergiftigen. op het einde worden die roodharige vrouw en man opgehangen.... Het is een drama/speelfilm... En is niet nieuw want hij is al op televisie geweest.
Herkent iemand dit? 
Popeye Doyle
-
- 276 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Onbekende film:
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een film die ik ooit eens gezien heb maar waarvan ik de titel niet meer weet. Een deel van de film was science fiction. Twee scenes die ik me nog kan herinneren is dat de hoofdrolspeler een paar badguys neerschiet en hij zag het voorval al gebeuren voordat hij schoot. En ik geloof dat de badguys later weer gewoon opstonden. In een andere scene steekt een badguy met zijn pistool in de ogen van een paard. Hij zegt dan: ''Jammer dat een paard niks kan zien aankomen.''
Wie kan mij helpen? Ik weet geen namen van de acteurs alleen dat de film in de jaren '90 moet uitgebracht zijn. Het is geen western! Bij voorbaat dank!
Heeft iemand enig idee?
lizzy123
-
- 93 berichten
- 1802 stemmen
In Film > Algemeen > ik zoek een film die op tv is geweest wel in 2008:
een tijdje geleden zag ik een film in het tv krantje staan maar ik kijk ze altijd op dvd maar ik weet niet meer hoe de film heet maar het ging zo: een man kan later vrouwen horen praten in zijn gedachten ik dacht met hugh grant maar wie weet hoe de film heet
alvast bedankt
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Valsspeler! 
Meara
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek ook een titel van een film.
Dit is ongeveer het verhaal:
Het verhaal (in de film) speelt zich rond ong. 1800/1900 af. Het gaat over 2 zusjes de ene heeft rood lang haar (dat is ook zo ongeveer de hoofdrolspeelster) Ze gaat ook trouwen. Dat zusje van die roodharige had nooit vriendjes en dan heeft ze eindelijk een vriendje, die is zeeman-achtig geloof ik em draagt ook altijd een petje )geloof ik). Maar die roodharige en die zeeman worden verliefd opelkaar en krijgen een affaire. Maar in die tijd kon je niet zomaar scheiden en besluiten ze de man van die roodharige te vergiftigen. op het einde worden die roodharige vrouw en man opgehangen.... Het is een drama/speelfilm... En is niet nieuw want hij is al op televisie geweest.
Herkent iemand dit? 
Ik zoek echt al heel lang naar deze titel?
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
Hoezo " valsspeler " , het is toegelaten om op eender welke manier de antwoorden te vinden........
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
dat is zo, maar het is wel flauw.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.