- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
Ik ben op zoek naar een animatie film die ik vroeger veel keek, we hadden hem van de tv opgenomen op vhs maar is al lang vergaan.
het was een versie van de zwanen prinses, Maar heeft een andere naam. ik weet niet meer of hij nl of eng gesproken was. maar volgens mij nl. Ik weet wel zeker dat het niet The Swan Princess 94 is. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Het is niet een vervolg of zoiets ?
http://www.moviemeter.nl/film/12477.
bosmens
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > mandoline en gitaar:
Beste filmliefhebbers,
ik ben al jaren op zoek naar een film die ik in de jaren zeventig in de cinema gezien heb. Het is - denk ik - een Amerikaanse film, waarin regelmatig een mandoline- en gitaarduo te zien is dat dan een mooi stukje muziek speelt. Eén van die stukjes is vermoedelijk van Vivaldi. Je ziet het duo op het einde van elke "act" of hoe je een onderdeel van een film ook noemt. De film speelt zich af in een grote stad, als ik me niet vergis, vermoedelijk New York.
Zoals je ziet, staat heel mijn berichtje vol met "vermoedelijk" en "waarschijnlijk" : als je een film kent die gedeeltelijk aan mijn omschrijving beantwoordt, mag je het me ook laten weten.
Met dank, Jos
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
Het is niet een vervolg of zoiets ?
http://www.moviemeter.nl/film/12477.
nee ook niet, het is echt het verhaal van de zwanen prinses, met odette die veranderd in een zwaan en dat ze de prins ontmoet en verliefd worden en dan moet hij naar het kasteel van de heks om haar te redden en dan gaan ze trouwen en probeerd de heks het tegen te houden. het is alleen heel anders getekend dan de film uit 94 en die rare vogel en schildpad zitten er niet in, al kan ik mij herinneren dat ze wel hulpjes heeft
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
http://www.imdb.com/title/tt0078349/
Deze is het origineel denk ik. Staat nog niet op de site overigens.
http://www.moviemeter.nl/film/21084
Dit is ook een versie van hetzelfde verhaal.
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
http://www.imdb.com/title/tt0078349/
Deze is het origineel denk ik. Staat nog niet op de site overigens.
http://www.moviemeter.nl/film/21084
Dit is ook een versie van hetzelfde verhaal.
Dank je wel, ik weet bijna zeker dat het Swan Lake is. Nu alleen nog een dvd of vhs er van vinden
Artifact
-
- 229 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een oorlogsfilm met op de cover een trein. Gemaakt in de seventies dacht ik en speelde zich dus af rondom een trein tijdens de 2e wereldoorlog. Toevallig nog niet gezien ..
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/2616
Deze? Op de filmhoes staat de trein duidelijker afgebeeld.
ML Webdesign
-
- 177 berichten
- 103 stemmen
Ik ben serieus op zoek naar de volgende film:
Het gaat over een baby die al in de buik kan praten, en later als hij geboren is ook, is een komedie, zijn geloof ik meerdere delen.
Ik ben de titel kwijt.
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
Ik ben serieus op zoek naar de volgende film:
Het gaat over een baby die al in de buik kan praten, en later als hij geboren is ook, is een komedie, zijn geloof ik meerdere delen.
Ik ben de titel kwijt.
willang
-
- 4 berichten
- 35 stemmen
hallo mensen laatst zag ik een film waar ik de titel niet meer van weet,het speelde zich af in de woestijn van amerika ,waar de ene de andere opjaagde om wraak te nemen WIE WEET HOE DIE FILM OOK ALWEER HEET ....... ....... HELP
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Heb je iets meer info?
Het zal toch Mad Max of Dust Devil niet zijn?
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik ben op zoek naar een Chinese/Japanse vechtfilm. Het gaat over 6 jongens en 1 meisje die ninja's zijn. Iets met Lucky 7 of zo iets. Het meisje word niet goed behandeld door de 6 jongens, wat een paar leuke scenes oplevert.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
hallo mensen laatst zag ik een film waar ik de titel niet meer van weet,het speelde zich af in de woestijn van amerika ,waar de ene de andere opjaagde om wraak te nemen WIE WEET HOE DIE FILM OOK ALWEER HEET ....... ....... HELP
Way of the Gun?
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6596 stemmen
Ik ben op zoek naar een Chinese/Japanse vechtfilm. Het gaat over 6 jongens en 1 meisje die ninja's zijn. Iets met Lucky 7 of zo iets. Het meisje word niet goed behandeld door de 6 jongens, wat een paar leuke scenes oplevert.
7 Lucky Ninja Kids?
Prompt
-
- 15 berichten
- 13 stemmen
Ik zoek de titel van een actiethriller, ik denk dat ik hem dit jaar gehuurd heb en deze vrij recent was (niet ouder dan 2 jr).
Gaat over iemand die wakker word met een soort drugs in zijn lichaam waardoor deze maar een bepaalde tijd meer te leven heeft, ik dacht dat hij nog een uur te leven had... Binnen deze tijd probeert hij te overleven door zoveel mogelijk "adrenalinekicks" te beleven en samen met zijn blonde vriendin de daders van "de drugs" te zoeken en te vermoorden...
iemand een idee van de titel vd film?
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
7 Lucky Ninja Kids?
.
rks
-
- 1 berichten
- 1 stemmen
In DVD en VHS > Titels > titel gezocht:
Ik ben op zoek naar een film over een seriemoordenaar die in een flatgebouw diverse mensen vermoordt en daarbij een blauwe shawl achterlaat. Het heeft ook iets met muziek te maken. Ik zoek die film voor iemand die een gedeelte daarvan gezien heeft, maar geen titel meer weet. Kan iemand mij helpen??
Alvast bedankt!
movinator1
-
- 1 berichten
- 2 stemmen
ik zoek naar een franse film
ik weet de titel niet
het gaat over een bende die bekend is in frankrijk (ik weet niet welk stad)
de politie probeert ze al jaren te pakken
het is een bende diie machtig van alles springt muren ...enz.
en op een school proberen ze na te doen (kinderen)
en de jongen klimt op een boom maar valt enmoet een nieuw hard krijgen er is veel geld nodig .ze gaan bij rijke mensen gaan stelen.
al gaat het altijd niet zo vlot.
newG
-
- 956 berichten
- 2347 stemmen
ik zoek naar een franse film
ik weet de titel niet
het gaat over een bende die bekend is in frankrijk (ik weet niet welk stad)
de politie probeert ze al jaren te pakken
het is een bende diie machtig van alles springt muren ...enz.
en op een school proberen ze na te doen (kinderen)
en de jongen klimt op een boom maar valt enmoet een nieuw hard krijgen er is veel geld nodig .ze gaan bij rijke mensen gaan stelen.
al gaat het altijd niet zo vlot.
yamakazi
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik zoek ook nog een film.
Ik denk rond 1991 uitgekomen.
Het verhaal lijkt heel veel op Soul Man uit 1986
Uitgegeven door Buenavista dacht ik en zeker een gele hoes
met volgens mij 2 hoofden op de voorkant.
Humorfilmpje
Een donkere jongen die dus wit wil worden of was het andersom?
nataz
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Ik heb de film gezien maar weet niet meer hoe die heet.
Hij is best oud, want hij is op tv geweest.
Horror/Thriller 16+
Het ging over een jongetje die niet in het donker kon zijn, want dan kwam er een geest (?)
Die geest kon niet in het licht komen.
Aan het einde van de film zaten ze in de vuurtoren en hebben ze de geest 'uitgeschakeld...'
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik heb de film gezien maar weet niet meer hoe die heet.
Hij is best oud, want hij is op tv geweest.
Horror/Thriller 16+
Het ging over een jongetje die niet in het donker kon zijn, want dan kwam er een geest (?)
Die geest kon niet in het licht komen.
Aan het einde van de film zaten ze in de vuurtoren en hebben ze de geest 'uitgeschakeld...'
nataz
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek de titel van een actiethriller, ik denk dat ik hem dit jaar gehuurd heb en deze vrij recent was (niet ouder dan 2 jr).
Gaat over iemand die wakker word met een soort drugs in zijn lichaam waardoor deze maar een bepaalde tijd meer te leven heeft, ik dacht dat hij nog een uur te leven had... Binnen deze tijd probeert hij te overleven door zoveel mogelijk "adrenalinekicks" te beleven en samen met zijn blonde vriendin de daders van "de drugs" te zoeken en te vermoorden...
iemand een idee van de titel vd film?
Crank
nataz
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een Amerikaanse horrorfilm, waarschijnlijk uit eind jaren 90 of begin jaren 0. Is een beetje een alternatieve film, speelt zich af in een motel dat helemaal is afgesneden van de buitenwereld door sneeuwval. Een voor een worden de gasten vermoord.
ik weet niet of het motel helemaal afgesneden is van de buitenwereld door een sneeuwval... misschien: 'Vacancy'?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Dat was Identity. Dat is toch een heel oud bericht of niet???
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
grappig ik hem hem al. door Identity
http://www.moviemeter.nl/film/18292
True identity
Hielp je nou mij of is dit heel toevallig?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.