• 16.406 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.841 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Staat zelfs in de bestandsnaam van het plaatje.

hinie

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Trigoo schreef:

Weet iemand uit welke film deze foto komt.....

(afbeelding)

volgens mij zat je bij het verkeerde topic

Jostie2

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een titel van de volgende film. De hoofdrolspeelster heet Emily en die ontmoet een kerel van begin 20 in een vliegtuig, ze doen het meteen. Na een leuke dag te hebben gehad nemen ze afscheid en bewaard zij zijn tel nr. Na 3 jaar belt ze hem weer en maken ze een date. Ze hebben het erg leuk, en nemen na een dag weer afscheid. 2 jaar later bezoekt hij haar, nadat hij door zijn vriendin gedumpt is, en ze maken er weer een leuke dag van. Dan enige tijd later bezoeken ze elkaar weer maar gaat het minder, Emily gaat trouwen. Na lang twijfelen zegt ze de bruiloft af en gaat ze weer terug naar die kerel en blijven ze voorgoed bij elkaar. Hoe heet deze film, tijdje terug op film1 gezien! Please anyone...

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

Jostie2 schreef:

Ik zoek een titel van de volgende film. De hoofdrolspeelster heet Emily en die ontmoet een kerel van begin 20 in een vliegtuig, ze doen het meteen. Na een leuke dag te hebben gehad nemen ze afscheid en bewaard zij zijn tel nr. Na 3 jaar belt ze hem weer en maken ze een date. Ze hebben het erg leuk, en nemen na een dag weer afscheid. 2 jaar later bezoekt hij haar, nadat hij door zijn vriendin gedumpt is, en ze maken er weer een leuke dag van. Dan enige tijd later bezoeken ze elkaar weer maar gaat het minder, Emily gaat trouwen. Na lang twijfelen zegt ze de bruiloft af en gaat ze weer terug naar die kerel en blijven ze voorgoed bij elkaar. Hoe heet deze film, tijdje terug op film1 gezien! Please anyone...

Komt me bekent voor heb hem ergens op dvd weet zo snel ff de titel niet! probeer eens bij mijn stemmen te kijken bij mijn weten heb ik op die film gestemd!!!

was trouwens een leuke film!

Jostie2

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Komt me bekent voor heb hem ergens op dvd weet zo snel ff de titel niet! probeer eens bij mijn stemmen te kijken bij mijn weten heb ik op die film gestemd!!!

was trouwens een leuke film!

Ik heb ff bij je stemmen gekeken, maar hij zat er niet tussen. Al kan je maar 1 actuer/trice herinneren moet het al op te sporen zijn!

Jostie2

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Laat maar kheb hem al: http://www.moviemeter.nl/film/28801

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

Yeps dat is hem inderdaad! heb nu alsnog even gestemd!

fermier

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Jaren geleden heb ik een film gezien die ging over een aantal mensen die uit de toekomst in het heden terug kwamen en in een nog niet operationeel etablissement neerstreken. Op bepaalde dagen gingen ze voor het raam staan en wachtten op een ramp waarvan zij wisten dat deze plaats zou vinden.

Uiteraard een S.F. film die ik in die tijd nog in de videotheek heb zien liggen. (had ik hem maar gehuurd en gekopieerd)

Is er iemand bij wie een lichtje gaat branden?

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

fermier schreef:

Jaren geleden heb ik een film gezien die ging over een aantal mensen die uit de toekomst in het heden terug kwamen en in een nog niet operationeel etablissement neerstreken. Op bepaalde dagen gingen ze voor het raam staan en wachtten op een ramp waarvan zij wisten dat deze plaats zou vinden.

Uiteraard een S.F. film die ik in die tijd nog in de videotheek heb zien liggen. (had ik hem maar gehuurd en gekopieerd)

Is er iemand bij wie een lichtje gaat branden?

Timescape, Grand Tour: disaster in time?

http://www.moviemeter.nl/film/10310

fermier

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Yep, dat is 'm. Nu nog de film zien te bemachtigen, maar met de titel op zak lijkt me dat niet zo moeilijk.

Timescape, Grand Tour: disaster in time?

http://www.moviemeter.nl/film/10310[/quote]

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp):

Heel lang geleden zag ik een zeer ontroerende Japanse (of in ieder geval Aziatische) film die toen als kind veel indruk op me maakte.

Het enige wat ik me er nog van herinner is dat de twee hoofdpersonen zwaar lichamelijk gehandicapt waren en dat de film draaide om hoe ze daar meeomgingen in het dagelijkse leven.

De ene had het lichaam van een baby, een groot hoofd en klauwtjes i.p.v. handen en zat in een rolstoel), de tweede had volgens mij een misvormd hoofd (hij had hele zware dikke wenkbrauwen en zag er wat 'eng' uit).

Heel graag zou ik deze film nogmaals zien. Wie o wie kan me helpen aan de titel???

Alvast veel dank voor iedere input!!!

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

Ik moet steeds terug denken aan een film die ik een lenge tijd geleden zag op Kanaal 2. Het was een feature die vertoond werd onder de noemer Cult Night, maar toen heette dat nog Film Night Special dacht ik.

Ik heb slechts het einde gezien: een kung fu gevangene komt in opstand tegen de bewakers van de gavangenis. De smerige bewakers ontpoppen zich vervolgens tot échte monsters met veel gore en slijm etc.

Ook weet ik nog dat de gevangene wist te ontsnappen door met z'n blote vuist de gevangenismuur te slopen. Van z'n vuistslag schoten de stenen uit de muur.

Kan iemand me helpen?

Ben echt gek van die slechte films, deze week herbeginnen ze weer: een nieuw seizoen van Cult Night ingeleid door Jan Verheyen.

Zeker kijken.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Silvio Dante schreef:

Ik moet steeds terug denken aan een film die ik een lenge tijd geleden zag op Kanaal 2. Het was een feature die vertoond werd onder de noemer Cult Night, maar toen heette dat nog Film Night Special dacht ik.

Ik heb slechts het einde gezien: een kung fu gevangene komt in opstand tegen de bewakers van de gavangenis. De smerige bewakers ontpoppen zich vervolgens tot échte monsters met veel gore en slijm etc.

Ook weet ik nog dat de gevangene wist te ontsnappen door met z'n blote vuist de gevangenismuur te slopen. Van z'n vuistslag schoten de stenen uit de muur.

Kan iemand me helpen?

Ben echt gek van die slechte films, deze week herbeginnen ze weer: een nieuw seizoen van Cult Night ingeleid door Jan Verheyen.

Zeker kijken.

Lik Wong

Lilyroos

• 177 berichten
  • 191 stemmen

Ik zoek een filmtitel over een Zwitsers of Duits koppel dat naar Afrika reist. Zij is geintrigeerd door het hoofd van een stam in de buurt. Zij maakt het uit met haar vriend en gaat op zoek naar het stamhoofd. Na een helse zoektocht vindt ze hem terug en begint er een romance tussen de twee.

Ze wordt volledig geconsumeerd door het Afrikaanse stam-leven met magie en andere gebruiken. Ze krijgt een kind van de Afrikaan en hij wordt stikjaloers op vanalles en nog wat. Uiteindelijk keert ze terug met haar kind naar haar geboorteland en hij laat haar gaan.

Iemand????

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Niet gezien en het verhaal is volgens mij iets anders maar ik waag het toch: The White Masai?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Zojuist hoofdzakelijk vanwege jeugdherinneringen (kennismaking met klassieke muziek ipv country + BZN dat thuis de dienst uitmaakte) de nieuwste versie van Peter en de Wolf gezien. Prachtig, aanrader.

Jeugdherinnering + dit topic: u raadt het al...

Op de lagere school (jaren '80) zag ik ook een versie van Peter en de Wolf, en volgens mij niet de versie van Disney. Ik zoek me suf, zonder resultaat, iemand misschien suggesties of aha-erlebnissen?

En dan graaf ik nog verder in m'n kinderjaren. Komt ongetwijfeld door die overheerlijke zak pepernoten voor m'n neus (I confess, I'm a bad boy). Op de kleuterschool zagen we op een groot scherm een Sinterklaas-film. Een jongetje/meisje (ik dacht een meisje) dat met in de zak naar Spanje wordt meegenomen en daar 'een kijkje krijgt bij de goedheiligman thuis'. Iemand?

crazykenny

• 21 berichten
  • 57 stemmen

Ik was gisteren in de videotheek en ik zag een DVD staan die ik hier nog eens wou opzoeken maar toen ik thuis kwam was ik de tittel vergeten; het enige wat ik nog weet is dat er op de voorkant van de DVD stond;; "de beste komedie sinds Bridget Jone's Diary";

ik hoop dat jullie me kunnen helpen..

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik heb een 3tal jaar geleden is een film gezien over zo'n soort haai (het was niet Jaws) Het kwam wel op hetzelfde neer, haai terroriseert stadje, man wordt verliefd op vrouw (douchen uiteindelijk ook ineens samen) maar het enige wat misschien anders was dan Jaws was dat ze een grote tand vinden van het beest en ze ontdekken dan dat het iets prehistorisch is en ze vernietigen het beest. Iedereen denkt dat het gedaan is maar dan komt ineens de moeder van het beest en die is dubbel zo groot als haar zoon...

Misschien een ietwat vage omschrijving maar ik zou het toch graag willen weten want de film was echt wel slecht!

errr

• 542 berichten
  • 1018 stemmen

misschien 1 van de shark attacks?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Jah! Het is Shark Attack 3: Megalodon. Eerst wist ik het niet zeker maar iemand had een scene van de film op YouTube gepost... Daarmee wist ik het zeker.

Bedankt Errr!

errr

• 542 berichten
  • 1018 stemmen

Metalfist schreef:

Jah! Het is Shark Attack 3: Megalodon. Eerst wist ik het niet zeker maar iemand had een scene van de film op YouTube gepost... Daarmee wist ik het zeker.

Bedankt Errr!

geen probleem hoor, het is altijd leuk als je er weer 1 goed heb

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

crazykenny schreef:

Ik was gisteren in de videotheek en ik zag een DVD staan die ik hier nog eens wou opzoeken maar toen ik thuis kwam was ik de tittel vergeten; het enige wat ik nog weet is dat er op de voorkant van de DVD stond;; "de beste komedie sinds Bridget Jone's Diary";

ik hoop dat jullie me kunnen helpen..

Bend It like Beckham

http://www.moviemeter.nl/film/3777

dalma

• 210 berichten
  • 665 stemmen

In De Site > MovieMeter pakketservice > franse film:

ik ben op zoek naar de titel van een franse film. Een boer werkt op zijn land, maar valt altijd in slaap. Op een dag sterft zijn vrouw en besluit hij niet meer uit zijn bed te komen. Boven hem hangen worsten, en zijn hond doet de boodschappen. De medeburgers willen dat de boer weer opstaat en doen er alles voor : 's nachts met een fanfare voor de deur spelen, zij hond gijzelen .... kent iemand de titel ? dank

Willebeest

• 16 berichten
  • 104 stemmen

In Film > Algemeen > Film over 2de wereldoorlog:

Ik heb enkele jaren geleden op televisie een film gezien waarin Hitler de 2de wereld oorlog zou hebben gewonnen.

De film gaat over de tijd als Hitler de oorlog heeft gewonnen en een groot deel van de officieren nog niet op de hoogte is van de holocaust. Langzamer hand komt er een officier achter het geheim van de holocaust. Ik kan niet vele dat ik deze film niet heb afgekeken maar zou hem graag nog een keer willen zien. Dit namens het feit dat ik geinteresseerd ben in de 2de wereld oorlog en dit me een zeer mooie film leek. Niet reeel, maargoed.

kan iemand mij toevallig hiermee helpen ?

Willebeest

• 16 berichten
  • 104 stemmen

Mijn excuses... zie nu pas dat hier een apart topic voor is.

Willebeest

• 16 berichten
  • 104 stemmen

Ik heb enkele jaren geleden op televisie een film gezien waarin Hitler de 2de wereld oorlog zou hebben gewonnen.

De film gaat over de tijd als Hitler de oorlog heeft gewonnen en een groot deel van de officieren nog niet op de hoogte is van de holocaust. Langzamer hand komt er een officier achter het geheim van de holocaust. Ik kan niet vele dat ik deze film niet heb afgekeken maar zou hem graag nog een keer willen zien. Dit namens het feit dat ik geinteresseerd ben in de 2de wereld oorlog en dit me een zeer mooie film leek. Niet reeel, maargoed.

kan iemand mij toevallig hiermee helpen ?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Wouter heeft juist 3 titels gegeven die over dat onderwerp gaan hoor Willebeest.

Willebeest

• 16 berichten
  • 104 stemmen

Ok nogmaals mijn fout,, had niet gezien dat mijn topic hier opnieuw al was gepost!

maar super bedankt!

Die eerste is het "Fatherland" met Rutger Hauer.

Thx

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.