• 16.427 nieuwsartikelen
  • 180.213 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.718 gebruikers
  • 9.421.680 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

gideonvdb schreef:

hoe heet die film ook alweer dat op de poster de onderzeeer in een knoop zit, dacht dat het die mischien zou zijn namelijk.

Ben je niet in de war met een vliegtuig?

volrath

• 38 berichten
  • 4216 stemmen

Ik heb hem zelf al gevonden Bubblez, het is Alien Abduction: Incident in Lake County. Toch bedankt

tsjidde

• 2112 berichten
  • 4046 stemmen

Ik zoek nog steeds de titel van een film die ik ooit gezien heb:

Een jonge zakenman komt (volgens mij) van Amerika naar Europa waar hij een zakencontract moet afsluiten. Hij komt in huis van de europese zakenpartner die in een rolstoel zit. De vrouw van die man verleidt hem en de man blijkt alles te hebben opgenomen op video. Tevens komt hij in de cel terecht, waarom weet ik niet meer, waar hij ook nog eens flink wordt afgeranseld.

Uiteindelijk blijkt echter dat het allemaal acteurs (toneelgroep ofzo) waren. Alles was dus nep cq. gespeeld, de rolstoel was fake, tot en met de politiechef aan toe. Zij wilden gewoon kijken hoe hij zich gedragen zou in verschillende omstandigheden.

De plotline was: "We build characters".

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Primmie

• 5 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar de titel van een film die ik een paar jaar geleden op televisie heb gezien.

Het enige dat ik me kan herinneren is dat er chaos in een vrijwel verlaten (Amerikaanse?) stad is uitgebroken en de stad gecontroleerd wordt door gangs. 1 man moet een koffertje ergens naartoe brengen en moet vele gangs vechtend van zich afhouden. Onder andere een bende op rollerskates.

Iemand enig idee welke film?

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

tsjidde schreef:

Ik zoek nog steeds de titel van een film die ik ooit gezien heb:

Een jonge zakenman komt (volgens mij) van Amerika naar Europa waar hij een zakencontract moet afsluiten. Hij komt in huis van de europese zakenpartner die in een rolstoel zit. De vrouw van die man verleidt hem en de man blijkt alles te hebben opgenomen op video. Tevens komt hij in de cel terecht, waarom weet ik niet meer, waar hij ook nog eens flink wordt afgeranseld.

Uiteindelijk blijkt echter dat het allemaal acteurs (toneelgroep ofzo) waren. Alles was dus nep cq. gespeeld, de rolstoel was fake, tot en met de politiechef aan toe. Zij wilden gewoon kijken hoe hij zich gedragen zou in verschillende omstandigheden.

De plotline was: "We build characters".

Tagline bedoel je? Imdb geeft geen resultaten op deze zin.

Het plot lijkt op een kruising tussen The Game en The Firm. Ben erg benieuwd naar de titel .Zou m wel willen zien.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

en tevens kruising tussen Das Experiment en Matchstick Men

Klinkt interessant inderdaad, maar ja daar heb je geen zak aan natuurlijk.

tsjidde

• 2112 berichten
  • 4046 stemmen

The Game, The Firm, Das Experiment en Matchstick Men zijn het allemaal niet.

Ik zag de betreffende film overigens ergens rond 2001 op de televisie in België.

Charran

• 2 berichten
  • 9 stemmen

In Film > Algemeen > Zoek een filmtitel en actrice van..:

Ik zoek een filmtitel van een film over een man die een erfenis krijgt van een miljoen dollar volgens mij, maar er eerst voor moet zorgen dat zijn ex- vriendinnen' I forgive you' tegen hem moeten zeggen.

Van de film wil ik ook graag weten wat de naam is van de actrice die de vrouw speelt, die op zijn reis mee gaat.

Quintus

• 95 berichten
  • 1887 stemmen

Charran schreef:

In Film > Algemeen > Zoek een filmtitel en actrice van..:

Ik zoek een filmtitel van een film over een man die een erfenis krijgt van een miljoen dollar volgens mij, maar er eerst voor moet zorgen dat zijn ex- vriendinnen' I forgive you' tegen hem moeten zeggen.

Van de film wil ik ook graag weten wat de naam is van de actrice die de vrouw speelt, die op zijn reis mee gaat.

http://www.imdb.com/title/tt0270911/

Pas nog op tv geweest, nietwaar?

Charran

• 2 berichten
  • 9 stemmen

Ja, hij is pas nog op tv geweest. Ik zocht de film, omdat een vriendin van mij gister mijn bril op had en toen op die vrouw leek.

Harstikke bedankt (had m nog een keer gepost omdat ik niet begreep waar ik het antwoord zou krijgen, sorry dus daarvoor allemaal).

Clueless Dork

• 682 berichten
  • 1046 stemmen

Was gister een film op tv over een zwarte man. Hij was een schilder in New York en een ex drugs verslaafde. Dennis Hopper zat er ook in maar ik kan de film moeilijk vinden op zijn IMDB page.

RolfWolf

• 1016 berichten
  • 1230 stemmen

Dat was Basquiat. Zie: http://www.moviemeter.nl/film/555

butter

• 164 berichten
  • 487 stemmen

Ik zoek een komedie over twee broers(zijn allebei twintigers denk ik), en de ene nam vroeger altijd homevideo's op en de ander is echte fuifbeest. Die ene moet dan voor morgen een soort reclame maken terwijl de ander hem overhaalt om toch te gaan feesten, waardoor ze beiden in de meest belachelijke situaties terechtkomen.

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

butter schreef:

Ik zoek een komedie over twee broers(zijn allebei twintigers denk ik), en de ene nam vroeger altijd homevideo's op en de ander is echte fuifbeest. Die ene moet dan voor morgen een soort reclame maken terwijl de ander hem overhaalt om toch te gaan feesten, waardoor ze beiden in de meest belachelijke situaties terechtkomen.

http://www.moviemeter.nl/film/28279 the long weekend

wodry

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Mug schreef:

Hoogstwaarschijnlijk Down Periscope

thnx dat is hem inderdaad

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

ik zoek de titel van een film waar een jongen in een badkamer staat waarvan de deur plots dichtklapt als er ijzerdraadjes uit zijn mond komen en die hem vervolgens volledig bedekken

volgens mij is het een horror

butter

• 164 berichten
  • 487 stemmen

newG schreef:

(quote)

http://www.moviemeter.nl/film/28279 the long weekend

Ja, dat is 'm! Thx!

Bubblez

• 2071 berichten
  • 2539 stemmen

FixX schreef:

ik zoek de titel van een film waar een jongen in een badkamer staat waarvan de deur plots dichtklapt als er ijzerdraadjes uit zijn mond komen en die hem vervolgens volledig bedekken

volgens mij is het een horror

Het gaat om Poltergeist II: The Other Side (1986)

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

alvast bedankt

thorsten1

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > Hoe heet die film ook al weer?:

Hoi Ik ben op zoek naar de titel van de film die begint met een cassiere die drugs gaat kopen bij de dealer van een bekende. Daar loopt het fout en gijzeld dealer haar. Vanf dan gebeurt er vanalles de film en lopen er twee of dire verhaallijnen door elkaar heen.

Ik kan alleen niet op de titel komen en ik wil hem graag kopen zodat ik het einde ook weer in mijn hoofd krijg.

Alvast dank voor moeite.

Thorsten

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Go

keukenzout

• 438 berichten
  • 481 stemmen

Ik zoek een film die ik heel lang geleden heb gezien, het gaat over een jongen die met zn ouders in NL indie gewoont geloof ik., en dan breekt de oorlog uit. Hij raakt zn ouders kwijt, ik weet niet of ze nou doodgingen en hij komt in een soort kamp terecht waar hij insecten eet om aan eiwitten te komen.

Er zitten 2 specifieke scenes in die ik me herinner, dat is wanneer hij van een japanse jongen een sinaasappel krijgt toegeworpen en die jongen doodgeschoten wordt.

De andere scene is dat hij met zn ouders op een boot zit om te vluchten d8 ik. en dan ziet hij een andere boot. Hij geeft lichtsignalen met zn zaklampv en die andere boot ook, en dan worden ze aangevallen.

Help me pls

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

keukenzout schreef:

Ik zoek een film die ik heel lang geleden heb gezien, het gaat over een jongen die met zn ouders in NL indie gewoont geloof ik., en dan breekt de oorlog uit. Hij raakt zn ouders kwijt, ik weet niet of ze nou doodgingen en hij komt in een soort kamp terecht waar hij insecten eet om aan eiwitten te komen.

Er zitten 2 specifieke scenes in die ik me herinner, dat is wanneer hij van een japanse jongen een sinaasappel krijgt toegeworpen en die jongen doodgeschoten wordt.

De andere scene is dat hij met zn ouders op een boot zit om te vluchten d8 ik. en dan ziet hij een andere boot. Hij geeft lichtsignalen met zn zaklampv en die andere boot ook, en dan worden ze aangevallen.

Help me pls

empire of the sun.

hoewel die scene's me niet zoveel zeggen, maar er zitten wel soort gelijke in.

keukenzout

• 438 berichten
  • 481 stemmen

Jaah dat is m...wooot ik zocht me een ongeluk! Duizendmaal dank!

didelodemus

• 4 berichten
  • 2 stemmen

Lilyroos schreef:

(quote)

Is het niet Summer's end ?

lijkt er helemaal niet op...maar toch bedankt:D...heeft iemand misschien nog een idee?

didelodemus

• 4 berichten
  • 2 stemmen

hallo allemaal, ik ben al een tijdje op zoek naar een film. het is wel al een oude film. het gaat over een zwarte man die als enige zwart is in het dorp waar het zich afspeelt. hij heeft geneen vriend. dan zijn er nog 2 kinderen. een jongetje en een meisje...die hebben een vader en die is totaal niet aardig tegen de kinderen. hij is best wel een eng figuur vind ik zelf.... die 2 kinderen raken op een gegeven moment bevriend met de zwarte man. en aan het eind kan ik me ook nog een stukje herinneren...die vader staat in een gevangenis die in brand komt te staan. zijn zoontje wil hem dan geloof ik neerschieten maar dat kan hij niet en dan doet de zwarte man het voor hem waardoor hij bijna word opgehangen maar uiteindelijk toch niet.... kan iemand mij helpen?? ben al heel lang naar de titel op zoek.

Trigoo

• 65 berichten
  • 34 stemmen

Weet iemand uit welke film deze foto komt.....

(afbeelding)

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Staat zelfs in de bestandsnaam van het plaatje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.