• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.718 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

neo

• 15436 berichten
  • 10056 stemmen

Binoche zit niet in een van de Candyman's toch?

Mary zou het kunnen zijn als Binoche er werkelijk inzat.

In De Site > Algemeen > Op zoek naar...:

Hoi!

Ik ben al geruime tijd op zoek naar de titel van volgende film:

De horrorfilm is van Nederlandse makelij. Hij is al verschillende keren uitgesteld, maar heeft al wel enkele prijzen te pakken. Ik kan me herinneren dat ik ooit de trailer heb gezien en die leek me wreed goed. Het ging hier over twee kinderen die met een emmer over een hek klommen, en de emmer lieten vallen. Op een gegeven moment zien ze naar boven en zien ze allemaal wezens met parachutes uit de hemel neerstrijken... Iemand enig idee over welke film ik het heb? Zou me enorm helpen...

Groetjes!

Martijnnn

• 2248 berichten
  • 2427 stemmen

otherfool schreef:

Om die trailer werd laatst nog gevraagd, 't is de nieuwe film van J.J. Abrams: http://www.imdb.com/title/tt1060277/

Jup die bedoel ik thnx.

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

fredericrousseau schreef:

Hoi!

De horrorfilm is van Nederlandse makelij. Hij is al verschillende keren uitgesteld, maar heeft al wel enkele prijzen te pakken. Ik kan me herinneren dat ik ooit de trailer heb gezien en die leek me wreed goed. Het ging hier over twee kinderen die met een emmer over een hek klommen, en de emmer lieten vallen. Op een gegeven moment zien ze naar boven en zien ze allemaal wezens met parachutes uit de hemel neerstrijken... Iemand enig idee over welke film ik het heb? Zou me enorm helpen...

Groetjes!

de johnsons misschien

Neen, de Johnsons is het niet.

Het gaat echt om buitenaardse wezens die met een parachute naar beneden komen (het zijn er trouwens enorm veel ).

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6615 stemmen

Hoi!

Groetjes!

Het gaat niet over aliens maar over zombies! De titel is Worst Case Scenario http://www.gorehoundinc.com/

tsjidde

• 2112 berichten
  • 4044 stemmen

In dit topic meer informatie over Worst Case Scenario.

Amaaaaaaaaai! Eindelijk! Tnx!

Mr Confused schreef:

(quote)

Het gaat niet over aliens maar over zombies! De titel is Worst Case Scenario http://www.gorehoundinc.com/

Mijn excuses hoor... Allemaal wat hetzelfde (al begrijp ik dat het voor sommigen niet zo is )

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

Mijn excuses hoor... Allemaal wat hetzelfde (al begrijp ik dat het voor sommigen niet zo is )

A zombie or zombi is a reanimated human body devoid of consciousness

Extraterrestrial life is life originating outside of the Earth

Tenzij "a reanimated human body" van een andere planeet komt... is het dus niet allemaal hetzelfde

fabarm

• 14 berichten
  • 5 stemmen

bedankt voor de aangeboden hulp, maar mary is het beslist niet.

Deze film is van 2005 en de film die ik in gedachten heb is al minstens 15 jaar oud, zo niet ouder.

Misschien helpt het wanneer ik vertel dat er ook nog een scene in zit die speelt op een paardenfarm ergens in zuid frankrijk (camarque)

De film was dacht ik ook in de franse taal.

fabarm

• 14 berichten
  • 5 stemmen

als aanvulling, na even imdb geraadpleegd te hebben, het is zeker geen candyman. Dat is duidelijk een horrorfilm.

Mijn zoekfilm gaat over twee meiden die door frankrijk reizen en het leven niet al te zwaar nemen.

FixX

• 622 berichten
  • 456 stemmen

ik zoek een film waar kinderen op kamp zijn

wat ik me herrinner is dat ze op het einde een evenement hebben

en dat een 2 stevige jongens knakworsten moeten eten en wie de meesten opeet wint en een hardloop wedstrijd beslist welk kamp er wint

ik meen me ook te herrinneren dat ze op het einde z,n man met bed en al omhoog hebben getakeld in een mast

welke film wie weet het

vantje

• 64 berichten
  • 173 stemmen

Ik ben nieuw op het forum - hopelijk zit ik met deze post goed.

Ik ben op zoek naar de titel van een film:

het betreft een thriller/horror film in zwart-wit - vermoedelijk (UK ?) omstreeks jaren 50. In de titel zal misschien het woordje "curse" of "deamon" voorkomen.

Het verhaal gaat hem over een bepaalde vloek in de vorm van een vodje papier die steeds maar doorgegeven wordt. De bezitter wordt steevast voor middernacht gegrepen door een monster (of duivel).

Het verhaal eindigt in de trein en met een verschijning van de duivel op de spoorlijn.

Veel meer herinner ik mij er niet over, maar ik zoek de film al jaren.

Hopelijk kan mij iemand op het juiste spoor brengen.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

vantje

• 64 berichten
  • 173 stemmen

't Zou goed kunnen - ik ga op de titel wat googlen om meer te weten te komen. Bedankt alvast.

volrath

• 38 berichten
  • 4216 stemmen

vantje,Night of the demon is hem zeker weten. Hij was namelijk afgelopen zondag nog op de BBC en alles voldoet aan je beschrijving. Op het eind is er inderdaad een ontknoping op het spoor, nadat de hoofdrolspeler het stukje papier stiekem heeft terugggeven aan de slechterik, die zo zelf doelwit wordt van de demon.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4559 stemmen

ik zoek een jeugdfilm (wellicht Scandinavisch, maar dat weet ik niet zeker). De film speelt zich volledig af in de sneeuw, uiteindelijk wordt tussen twee groepen een groot sneeuwballengevecht (in zelfgebouwde sneeuwforten) gehouden, dat niet zo positief afloopt (zwaargewonde of dode, weet het niet meer zo goed...)

Iemand?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

La Guerre des Tuques, klassieke tranentrekker.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4559 stemmen

dat is hem! bedankt Mug

volrath

• 38 berichten
  • 4216 stemmen

Ik zoek een film die in uitwerking een beetje lijkt op The Blair Witch Project, in die zin dat de makers je laten denken dat het echt gebeurd is en schokkerig gefilmd alsof het met een camcorder gefilmd is. Het gaat over een groep mensen in een vakantiehuisje in de bossen/ op het platteland. Ze worden belaagd door aliens, die je alleen op het einde even vaag ziet. Ook krijgen deze mensen ineens allemaal tegelijk een bloedneus in het huis. Ook gaan steeds mensen buiten kijken, omdat ze rare geluiden buiten horen, om dan vervolgens niet meer terug te komen (meegenomen). Op het einde zijn er nog maar een paar mensen over en die worden dan vervolgens meegenomen door aliens die je in de verte aan ziet komen. Ik heb hem een aantal jaren op tv gezien. Wie kan me helpen?

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2539 stemmen

volrath schreef:

Ik zoek een film die in uitwerking een beetje lijkt op The Blair Witch Project, in die zin dat de makers je laten denken dat het echt gebeurd is en schokkerig gefilmd alsof het met een camcorder gefilmd is. Het gaat over een groep mensen in een vakantiehuisje in de bossen/ op het platteland. Ze worden belaagd door aliens, die je alleen op het einde even vaag ziet. Ook krijgen deze mensen ineens allemaal tegelijk een bloedneus in het huis. Ook gaan steeds mensen buiten kijken, omdat ze rare geluiden buiten horen, om dan vervolgens niet meer terug te komen (meegenomen). Op het einde zijn er nog maar een paar mensen over en die worden dan vervolgens meegenomen door aliens die je in de verte aan ziet komen. Ik heb hem een aantal jaren op tv gezien. Wie kan me helpen?

Cabin Fever? (Momenteel wordt gewerkt aan Cabin Fever 2: Spring Fever)

volrath

• 38 berichten
  • 4216 stemmen

Nee, Cabin Fever gaat over een aggressieve huidziekte en onderling wantrouwen, heb ik aantal keer gezien en dat is hem absoluut niet. Ook is het niet gefilmd alsof het lijkt alsof het ter plekker gefilmd is. Toch bedankt

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2539 stemmen

Hmm, The Last Broadcast dan?

The Last Broadcast

wodry

• 2 berichten
  • 0 stemmen

ik ben op zoek naar een film over een onderzeeer,

volgens mij was het een komedie.

ik kan me nog herinneren dat er iemand in de onderzeere volgens mij de kok een dikke scheet liet in dat ding wat dus niet echt gewaardeerd werd door de mede passagiers

ik ben benieuwd of iemand weet welke film het is, groeten wodry

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

wodry schreef:

ik ben op zoek naar een film over een onderzeeer,

volgens mij was het een komedie.

ik kan me nog herinneren dat er iemand in de onderzeere volgens mij de kok een dikke scheet liet in dat ding wat dus niet echt gewaardeerd werd door de mede passagiers

ik ben benieuwd of iemand weet welke film het is, groeten wodry

Ik zou je adviseren eerst eens bij de Flop 100 te neuzen. Want het klinkt als een film van dat niveau

Sorry, maar verder kan ik je niet helpen vrees ik.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Hoogstwaarschijnlijk Down Periscope

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Mug schreef:

Hoogstwaarschijnlijk Down Periscope

Nou dan zit ik kwa gemiddelde niet gek ver mis van de Flop 100

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

hoe heet die film ook alweer dat op de poster de onderzeeer in een knoop zit, dacht dat het die mischien zou zijn namelijk.

Mescaline

• 7101 berichten
  • 3314 stemmen

Ben al een lange tijd opzoek naar een film die ik erg lang geleden gezien heb en dus ook niet alle details meer weet.

Het gaat om een drama film volgends mij begin jaren 90 gaat over 3 (of meer) jongens die gescheiden worden van hun pa en in verschillende huisen terecht komen en daar ook met harde hand worden aan gepakt verder weet ik het verhaal nietmeer precies.. hoopdat iemand me verder kan helpen met deze weinige info.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.