- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25180 stemmen
Klinkt als The Treasure of the Sierra Madre met Bogart...
Zat ik inderdaad ook aan te denken maar toen dacht ik bij mezelf dat het meer over goud ging en niet echt over een schat. Misschien is het hem toch wel 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Klinkt als The Treasure of the Sierra Madre met Bogart...
Geniaal! Erg bedankt. 
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
En de aanhouder wint
wie o wie kent een van deze films:
1)Kinderklas in het bos op kamp of zo, worden gevangen genomen door 3 bankovervallers. alle bankovervallers hadden een feestmasker op. (eentje had een masker van Donald of Howard Duck op)
2)Vader probeert met 2 dochters en een zoon uit de zeer koude wildernis te komen. Om hulp te halen gaat hij met zijn zoon weg, de dochters zijn te zwak. Als hij een paar maanden terug komt op de plek waar hij zijn dochters heeft achter gelaten, is hij er van overtuigt dat ze zijn uit gehongerd en doogevroren. Wie o wie kent deze (waar gebeurde) film
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
Dit was trouwens de laatste keer, ik zal jullie hierna niet meer met dit vervelen
Groetjes
Ping_uin
mikey
-
- 29002 berichten
- 5149 stemmen
Dit was trouwens de laatste keer, ik zal jullie hierna niet meer met dit vervelen
Die onderste lijkt me Anything to Survive met ocean Hellman (daar had ik vroeger een enorme crush op toen ze in danger bay speelde). Die bovenste zegt me niets.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
L. luchtloper
-
- 857 berichten
- 0 stemmen
Ik heb eens een vraag fragment of foto gezien van een fictieve film waarin volgens mij Rutger Hauer een nazi speelt in een film waar Nazi-Duitsland niet gecapatuleerd is, dus dat het nazi-regime nog steeds bestaat...
Weet iemand welke film dit is?
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Ik heb eens een vraag fragment of foto gezien van een fictieve film waarin volgens mij Rutger Hauer een nazi speelt in een film waar Nazi-Duitsland niet gecapatuleerd is, dus dat het nazi-regime nog steeds bestaat...
Weet iemand welke film dit is?
Fatherland
L. luchtloper
-
- 857 berichten
- 0 stemmen
Fatherland
Dank je, stinissen 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik zoek een film van vroeger, uit mijn jeugd (althans, toen had ik hem gezien). Het is een tekenfilm met dinosauriers die in een stad komen. Op een gegeven moment zijn die dino's ook van die enorme ballonen. Er zit een oranje t-rex in als ik mij niet vergis.
Tun-89
-
- 712 berichten
- 510 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/5900
Misschien..
karolien
-
- 17 berichten
- 59 stemmen
Ik zoek ook een film, die mijn instructeur van de manege vroeger gezien had, maar hij weet de titel niet.
In de titel komt er "Roos" (of een variant) voor, en hij gaat over twee journalisten (een koppel, man-vrouw) die in het Oostblok een reportage maken.
Hij zal tussen de 5-10 jaar geleden uitgebracht zijn...
BlueSword
-
- 1725 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film van vroeger, uit mijn jeugd (althans, toen had ik hem gezien). Het is een tekenfilm met dinosauriers die in een stad komen. Op een gegeven moment zijn die dino's ook van die enorme ballonen. Er zit een oranje t-rex in als ik mij niet vergis.
en dat einde vond ik vroeger oh zo eng. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik zoek ook een film, die mijn instructeur van de manege vroeger gezien had, maar hij weet de titel niet.
In de titel komt er "Roos" (of een variant) voor, en hij gaat over twee journalisten (een koppel, man-vrouw) die in het Oostblok een reportage maken.
Hij zal tussen de 5-10 jaar geleden uitgebracht zijn...
Ik gok Harrison's Flowers
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
Heeeeeee mikey
Harstikke bedankt, ik geloof dat het hem is
Gr Ping_uin
karolien
-
- 17 berichten
- 59 stemmen
Bedankt kos! Ik ben vrij zeker dat het deze zal zijn (aangezien er dus ook die roos op de affiche staat).
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Ik kan even niet meer op de naam komen van een bepaalde film, het is denk ik niet al te moeilijk...:
Het gaat over een groep jongeren die erg lenig zijn, en als hobby/sport flatgebouwen beklimmen. Maar wanneer een of ander joch ziek wordt, en geen transplantatie kan betalen, gaan ze hun lenigheid gebruiken om de rijken te beroven, om zo het jochie te redden. Ik geloof dat het een Franse film was. Anyone?
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik kan even niet meer op de naam komen van een bepaalde film, het is denk ik niet al te moeilijk...:
Het gaat over een groep jongeren die erg lenig zijn, en als hobby/sport flatgebouwen beklimmen. Maar wanneer een of ander joch ziek wordt, en geen transplantatie kan betalen, gaan ze hun lenigheid gebruiken om de rijken te beroven, om zo het jochie te redden. Ik geloof dat het een Franse film was. Anyone?
Yamakasi - Les Samouraï des Temps Modernes (2001)
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Yamakasi - Les Samouraï des Temps Modernes (2001)
Bedankt! 
snakevega
-
- 106 berichten
- 92 stemmen
dag mensen, ik zoek een film met Kevin bacon, ik denk toch dat het met kevin Bacon is.
Hier is mijn uitleg: Een jonge gast gaat heel graag naar discotheken, ik herinner me nog dat hij altijdt tot 3u s'middags in zijn bed lag, en dat hij dan s'avonds weer naar discotheken ging.Volgens mij was Kevin Bacon die de hoofdrol speelde.
alvast bedankt Snakevega
Tun-89
-
- 712 berichten
- 510 stemmen
snakevega
Weet je ook nog welke Genre het zou kunnen zijn?
Dat is makkelijker om er achter te komen.
En weet je wel zeker dat het met Kevin bacon is??
Want alleen in Footloose (1984) heeft die iets met muziek enzo te maken in de rest van zijn Films niet echt..
Maar ik denk niet dat dat hem is..
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
soom
-
- 24924 berichten
- 2756 stemmen
Een jonge gast gaat heel graag naar discotheken, ik herinner me nog dat hij altijd tot 3u s'middags in zijn bed lag, en dat hij dan s'avonds weer naar discotheken ging.Volgens mij was Kevin Bacon die de hoofdrol speelde.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
dag mensen, ik zoek een film met Kevin bacon, ik denk toch dat het met kevin Bacon is.
Hier is mijn uitleg: Een jonge gast gaat heel graag naar discotheken, ik herinner me nog dat hij altijdt tot 3u s'middags in zijn bed lag, en dat hij dan s'avonds weer naar discotheken ging.Volgens mij was Kevin Bacon die de hoofdrol speelde.
alvast bedankt Snakevega
Dat moet toch echt Footloose zijn volgens mij
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Ja maar bij footloose gaat hij niet ´s avonds elke keer naar discotheken. Hij gaat er een keer heen met 3 kiddo´s van de plaatselijke bevolking.
Maar als het zeker Kevin Bacon is, dan kan het niet missen.
schenky
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
jaren geleden, (tussen 1990-1995) heb ik een oorlogsfilm op TV gezien waarvan ik geen titel of hoofdrolspelers weet. De film begint met een aangrijpende scene waarin een inwoner van Parijs ?? gearresteerd wordt met zijn gezin waarbij vrouw en kinderen omkomen door een duitse vlammenwerper. De gearesteerde man weet te ontsnappen en gaat in een Frans kasteel met ondergrondse gangen en ruimtes en waarin Duitse stafofficieren gehuisvest zijn, verzetsdaden plegen totdat Amerikaanse troepen het kasteel innemen. Herinnert iemand zich deze film en zoja liefst de titel?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.