• 16.400 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.821 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25180 stemmen

otherfool schreef:

Klinkt als The Treasure of the Sierra Madre met Bogart...

Zat ik inderdaad ook aan te denken maar toen dacht ik bij mezelf dat het meer over goud ging en niet echt over een schat. Misschien is het hem toch wel

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

otherfool schreef:

Klinkt als The Treasure of the Sierra Madre met Bogart...

Geniaal! Erg bedankt.

ping_uin

• 33 berichten
  • 0 stemmen

En de aanhouder wint

wie o wie kent een van deze films:

1)Kinderklas in het bos op kamp of zo, worden gevangen genomen door 3 bankovervallers. alle bankovervallers hadden een feestmasker op. (eentje had een masker van Donald of Howard Duck op)

2)Vader probeert met 2 dochters en een zoon uit de zeer koude wildernis te komen. Om hulp te halen gaat hij met zijn zoon weg, de dochters zijn te zwak. Als hij een paar maanden terug komt op de plek waar hij zijn dochters heeft achter gelaten, is hij er van overtuigt dat ze zijn uit gehongerd en doogevroren. Wie o wie kent deze (waar gebeurde) film

ping_uin

• 33 berichten
  • 0 stemmen

Dit was trouwens de laatste keer, ik zal jullie hierna niet meer met dit vervelen

Groetjes

Ping_uin

mikey

• 29002 berichten
  • 5149 stemmen

ping_uin schreef:

Dit was trouwens de laatste keer, ik zal jullie hierna niet meer met dit vervelen

Die onderste lijkt me Anything to Survive met ocean Hellman (daar had ik vroeger een enorme crush op toen ze in danger bay speelde). Die bovenste zegt me niets.

klik

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Geniaal! Erg bedankt.

Hehe, eindelijk iemand kunnen helpen

*glimt van trots*

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb eens een vraag fragment of foto gezien van een fictieve film waarin volgens mij Rutger Hauer een nazi speelt in een film waar Nazi-Duitsland niet gecapatuleerd is, dus dat het nazi-regime nog steeds bestaat...

Weet iemand welke film dit is?

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77274 stemmen

L. luchtloper schreef:

Ik heb eens een vraag fragment of foto gezien van een fictieve film waarin volgens mij Rutger Hauer een nazi speelt in een film waar Nazi-Duitsland niet gecapatuleerd is, dus dat het nazi-regime nog steeds bestaat...

Weet iemand welke film dit is?

Fatherland

http://www.moviemeter.nl/film/1841

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Dank je, stinissen

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik zoek een film van vroeger, uit mijn jeugd (althans, toen had ik hem gezien). Het is een tekenfilm met dinosauriers die in een stad komen. Op een gegeven moment zijn die dino's ook van die enorme ballonen. Er zit een oranje t-rex in als ik mij niet vergis.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Jep, dat is hem Danku wel.

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

graag gedaan..

karolien

• 17 berichten
  • 59 stemmen

Ik zoek ook een film, die mijn instructeur van de manege vroeger gezien had, maar hij weet de titel niet.

In de titel komt er "Roos" (of een variant) voor, en hij gaat over twee journalisten (een koppel, man-vrouw) die in het Oostblok een reportage maken.

Hij zal tussen de 5-10 jaar geleden uitgebracht zijn...

BlueSword

• 1725 berichten
  • 0 stemmen

IcU schreef:

Ik zoek een film van vroeger, uit mijn jeugd (althans, toen had ik hem gezien). Het is een tekenfilm met dinosauriers die in een stad komen. Op een gegeven moment zijn die dino's ook van die enorme ballonen. Er zit een oranje t-rex in als ik mij niet vergis.

en dat einde vond ik vroeger oh zo eng.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

karolien schreef:

Ik zoek ook een film, die mijn instructeur van de manege vroeger gezien had, maar hij weet de titel niet.

In de titel komt er "Roos" (of een variant) voor, en hij gaat over twee journalisten (een koppel, man-vrouw) die in het Oostblok een reportage maken.

Hij zal tussen de 5-10 jaar geleden uitgebracht zijn...

Ik gok Harrison's Flowers

U-96

• 11875 berichten
  • 2118 stemmen

Mooie film!

ping_uin

• 33 berichten
  • 0 stemmen

Heeeeeee mikey

Harstikke bedankt, ik geloof dat het hem is

Gr Ping_uin

karolien

• 17 berichten
  • 59 stemmen

Bedankt kos! Ik ben vrij zeker dat het deze zal zijn (aangezien er dus ook die roos op de affiche staat).

Maikeru

• 1934 berichten
  • 2388 stemmen

Ik kan even niet meer op de naam komen van een bepaalde film, het is denk ik niet al te moeilijk...:

Het gaat over een groep jongeren die erg lenig zijn, en als hobby/sport flatgebouwen beklimmen. Maar wanneer een of ander joch ziek wordt, en geen transplantatie kan betalen, gaan ze hun lenigheid gebruiken om de rijken te beroven, om zo het jochie te redden. Ik geloof dat het een Franse film was. Anyone?

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Maikeru schreef:

Ik kan even niet meer op de naam komen van een bepaalde film, het is denk ik niet al te moeilijk...:

Het gaat over een groep jongeren die erg lenig zijn, en als hobby/sport flatgebouwen beklimmen. Maar wanneer een of ander joch ziek wordt, en geen transplantatie kan betalen, gaan ze hun lenigheid gebruiken om de rijken te beroven, om zo het jochie te redden. Ik geloof dat het een Franse film was. Anyone?

Yamakasi - Les Samouraï des Temps Modernes (2001)

Maikeru

• 1934 berichten
  • 2388 stemmen

Dragon schreef:

Yamakasi - Les Samouraï des Temps Modernes (2001)

Bedankt!

snakevega

• 106 berichten
  • 92 stemmen

dag mensen, ik zoek een film met Kevin bacon, ik denk toch dat het met kevin Bacon is.

Hier is mijn uitleg: Een jonge gast gaat heel graag naar discotheken, ik herinner me nog dat hij altijdt tot 3u s'middags in zijn bed lag, en dat hij dan s'avonds weer naar discotheken ging.Volgens mij was Kevin Bacon die de hoofdrol speelde.

alvast bedankt Snakevega

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

snakevega

Weet je ook nog welke Genre het zou kunnen zijn?

Dat is makkelijker om er achter te komen.

En weet je wel zeker dat het met Kevin bacon is??

Want alleen in Footloose (1984) heeft die iets met muziek enzo te maken in de rest van zijn Films niet echt..

Maar ik denk niet dat dat hem is..

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

L. luchtloper schreef:

een fictieve film

Zijn niet alle films echt dan?

*'s wereld stort in.

soom

• 24924 berichten
  • 2756 stemmen

snakevega schreef:

Een jonge gast gaat heel graag naar discotheken, ik herinner me nog dat hij altijd tot 3u s'middags in zijn bed lag, en dat hij dan s'avonds weer naar discotheken ging.Volgens mij was Kevin Bacon die de hoofdrol speelde.

Saturday Night Fever, misschien. Het is wel niet met Kevin Bacon, maar heeft toch te maken met discotheken....

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

snakevega schreef:

dag mensen, ik zoek een film met Kevin bacon, ik denk toch dat het met kevin Bacon is.

Hier is mijn uitleg: Een jonge gast gaat heel graag naar discotheken, ik herinner me nog dat hij altijdt tot 3u s'middags in zijn bed lag, en dat hij dan s'avonds weer naar discotheken ging.Volgens mij was Kevin Bacon die de hoofdrol speelde.

alvast bedankt Snakevega

Dat moet toch echt Footloose zijn volgens mij

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Ja maar bij footloose gaat hij niet ´s avonds elke keer naar discotheken. Hij gaat er een keer heen met 3 kiddo´s van de plaatselijke bevolking.

Maar als het zeker Kevin Bacon is, dan kan het niet missen.

schenky

• 2 berichten
  • 0 stemmen

jaren geleden, (tussen 1990-1995) heb ik een oorlogsfilm op TV gezien waarvan ik geen titel of hoofdrolspelers weet. De film begint met een aangrijpende scene waarin een inwoner van Parijs ?? gearresteerd wordt met zijn gezin waarbij vrouw en kinderen omkomen door een duitse vlammenwerper. De gearesteerde man weet te ontsnappen en gaat in een Frans kasteel met ondergrondse gangen en ruimtes en waarin Duitse stafofficieren gehuisvest zijn, verzetsdaden plegen totdat Amerikaanse troepen het kasteel innemen. Herinnert iemand zich deze film en zoja liefst de titel?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.