menu

Film / Algemeen / Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:
Als JIJ hem zelfs zoekt, doe ik niet eens de moeite om hem te kunnen vinden.

Hallo beste mensen.

Wie kan mij helpen ik zoek al jaren naar een film maar kan hem niet vinden.
Het is een film die gaat over een engelse bull terrier.
In deze film gespeelt door echte dieren gaat een zoon op zoek naar zijn vader,volgens mij speelt het hele verhaal zich af in het oude Engeland.
Tijdens zijn zoektocht ontmoet hij zijn oma en verder familie leden en uiteindelijk ook zijn vader een groot vechter.

Heb deze film ooit eens gezien en zou deze graag nog eens zien omdat we liefhebbers zijn van het ras ,wie o wie weet iets en kan mij helpen.

vriendelijke groet Hans

Hoop dat dit bericht nu goed staat ,dit is de derde keer dat ik het plaats.

Misschien deze :

It's A Dog's Life

Gaaf ja zou hem heel goed kunnen zijn nu even zoeken of hij ergens te halen is, bedankt!

Ik probeer het nog een keer.

Witch-king schreef:
Ik zoek ook nog een film, die ik tig jaar geleden een keer op video heb gezien.

Een seriemoordenaar zit achter een echtpaar aan in de woestijn, op een gegeven moment komen ze een agent tegen, ze stoppen. Dan zien ze dat de agent vast (gespijkerd) zit aan een houten kruis, en dat de moordenaar achter het kruis zit.

Sorry, dit is de enige scene die ik me kan herinneren van deze film.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Wie oh wie kent deze film en kan me uit de brand helpen, ik zou hem graag nog een keer zien, maar ik weet de titel niet meer.

Ben op zoek naar een film uit de Nightmare on Elm Street reeks. In een van de vele vervolgen speelt ergens een punker met hanekam mee. Kan iemand me helpen? Heb namelijk geen zin om heel de serie opnieuw te gaan bekijken .

Een algemeen googletrucje levert deel 3 op...

dankuwel
had eerst "goocheltrucje" gelezen

Mug
Grrrr, ik kan niet op een titel komen. Amerikaanse film (redelijk recent). Scene/Gebeurtenis. Meisje moet verplicht deelnemen in de zomervakantie aan een cursus 'beeldende vorming'. Tijdens een van haar huiswerk-opdrachten neemt ze een schilderij mee, met daarop het gezicht van een neger (met dikke rode lippen etc) dat vroeger een mascotte was van een of andere fast-food-restaurant. Het wordt de hemel in geprezen, maar zonder het te weten, wordt haar stuk tentoongesteld met alle gevolgen van dien.
Iemand?

Mug
O ja!
Ik zag geen gezichten meer voor me, het borrelt weer naar boven.

Een vrouw denkt dat haar man dood is, maar dat is niet zo, hij is ondergedoken.Ze heeft een soort vriendin, haar man bedriegt haar met die vriendin. Haar man en vriendin maken plannen om haar te vermoorden.
Later ziet die vrouw haar man in een gebouw, en de politie zegt dat haar mans creditcard is gebruikt, ze wordt langzamerhand gek.
Op het eind komt de man tevoorschijn en wil zijn vrouw vermoorden maar dat laat die vriendin niet toe en vermoordt die man.

Wie kent de titel van deze film?

Deceived wellicht?

Nee, dat is hem niet.

Is het misschien Diabolique

Dat is hem! Heel erg bedankt.

Ik zoek een film waarbij Will Smith een oplichter is. Hij komt huizen binnen en zegt dat hij de zoon van een beroemde man is. Ik weet niet waarom maar ik herinner me ook schilderijen..

Wie kan me helpen?

Heel erg bedankt, dat is hem.

Er was vroeger altijd zo'n geweldige serie op tv over Zorro. Hier kwam ook altijd weer die dikke sergeant (Garcia, dacht ik) in voor. Herinnert iemand zich hier de naam nog van en is er misschien ook nog een film van? Bij voorbaat dank.

Die serie heette gewoon Zorro en was van Walt Disney en liep van 1957 tot 1959, ik denk niet dat er een film is gemaakt met dezelfde acteurs als in de serie.

Ja toch wel.
Zorro, the Avenger en The Sign of Zorro zijn films met dezelfde cast als de serie van Disney.

Beiden bedankt!

Ik zoek een oude film, waarbij vrienden (best oud) op zoek gaan naar een schat. Eerst werken ze samen , maar later gaat ieder zijn eigen weg..

Wie kan me helpen?

Herinnner je je misschien nog iets meer, want dit komt denk ik wel vaker voor.

Ja, jammer dan, dit is alles wat ik nog weet

Ik weet niet hoe oud de film ongeveer moet zijn maar de film waar ik eerst aan dacht :

City Slickers

Het was geen comedy, maar er zijn zoveel films hierover, ik zal maar moeten afwachten tot hij een keer op tv komt.

Toch bedankt.

Klinkt als The Treasure of the Sierra Madre met Bogart...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:21 uur

geplaatst: vandaag om 17:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.