- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
mastermindless
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Jaren geleden (+/-8) heb ik een film op de VPRO gekeken die ik sindsdien niet meer terug heb kunnen vinden.
Dit is wat er nog van weet.
Het speelt zich af in Engeland/schotland
Iemand komt vrij uit de gevangenis en wordt zoals beloofd opgehaald met een dikke auto.
Dit is een foute amerikaanse pick-up truck te zijn waarin te weinig benzine blijkt te zitten.
Op zoek naar benzine beland het tweetal op een boerderij.
niemand antwoord en de 2 snuffelen rond.
Ze vinden een shotgun waarmee per ongeluk de dochter van de boer wordt neer geschoten.
De boer blijkt jager te zijn en trommeld een club jagers op en een klopjacht begint.
Zegt dit iemand iets?
dragonmaster192
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek de titel van een film die al een hele tijd geleden op RTL 5 was. Het gaat over een vrouw in Engeland uit de 18e/18e eeuw ofzo die een hogere positie wil in de maatschappij en bijna vreemd gaat. Haar man komt daar achter en ze gaan scheiden ofZoiets. Uiteindelijk is ze een hoer geworden in Duitsland en ontmoet ze een oude vriend met wie ze naar India gaat.
Er was ook nog iets met een oorlog in deze film, toen verbleef ze op een fort en was ze zwanger.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Wellicht heb je hier wat aan: IMDb: Films set in the 18th century - a list by ferreiracarlos1504 misschien staat hij er tussen 
studio dewolf
-
- 673 berichten
- 5104 stemmen
Een Amerikaanse film die ik heb gezien gaat over man steekt zichzelf met spuit en hij wordt een vrouw en later opnieuw man na uitwerking van chemische stof in spuit. De man heeft bruine of zwarte haar en is blank. De vrouw heeft bruine of zwarte haar misschien krullend of golvend. Op einde is er feest. Chic feest geloof ik en hij steekt opnieuw zichzelf met een spuitje en hij wordt een vrouw en verkleedt zwarte jurk met zwarte nylonkous en gaat naar feest. Plots werkt de stof niet meer dus hij wordt opnieuw terug naar een man. Hij kust aan andere vrouw en zijn ene been ging naar omhoog tijdens kus en de camerabeeld zoomt het uit. Dat is alles die ik weet nog. Het is groot kans dat film uit jaren '90 want ik heb gezien in begin 2000. Mogelijk tot 2003. Het was op tv bij vt4.
studio dewolf
-
- 673 berichten
- 5104 stemmen
Nee, het staat niet in. Het gaat niet over homoseksueel en travestiet.
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
[permalink] geplaatst op 12 november 2012, 18:52 uur
help. ik ben op zoek naar een film die ik niet eens zo lang gelden gezien heb(volgens mij heb ik hem zelfs, maar kan hem echt niet vinden) een stuk of 8 militairen slapen op 1 kamer, 1 van hen wordt gepest en pleegt zelfmoord. waarom weet ik niet meer, maar de rest komen op een eiland terecht waar ze een onbekende tegenstander hebben. een voor een worden ze vermoord.(later blijkt dat er ook nog 3 vrouwen op het eiland zitten) alvast bedankt
Waarvan ik dacht dat het een makkie was blijkt toch wat lastiger. Dus begin ik nu aan mij zelf te twijfelen, misschien waren het geen militairen maar lastige pubers die in een soort van tuchthuis zaten. het is maar een idee 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31293 berichten
- 5532 stemmen
Ik dacht ook nog aan The Woods, maar de plot van Wilderness komt wel meer overeen.
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
Wellicht Wilderness?
thanks heel veel
SaRu
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
ik zoek een film die ging over een bom die ontploft maar was bedoeld om de 'firstresponders' daar heen te krijgen zodat er nog een bom kon ontploffen. Volgens mij was het land waar het afspeelt iets van irak, afghanistan of koeweit.
iemand een idee?
SaRu
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
yes ! thanks.... was net the hurt locker aan het kijken toen herinerde ik me deze film maar ik kwam gewoon niet meer op de naam
geezoes
-
- 240 berichten
- 470 stemmen
Okay. Ik zoek ook een filmtitel. Stond een paar maanden geleden nog op apple.com/trailers. Volgens mij is ie uitgebracht in oktober ofzo. Hij draaide op dat moment nergens bij ons in bioscopen.
Kort: Het ging over een man met een vrouw en een normale kantoorbaan. Iets in de reclame ofzo. Hij was zijn leven ook een beetje beu geloof ik. Er kwam een vrouw bij hem werken die de boel een beetje ging reorganiseren. Iemand met een gigantisch overenthousiaste aanpak. Die man begon gevoelens te krijgen voor die vrouw.
Ik kan me een korte pakkende titel herinneren. Iets als: CASH, MONEY, zoiets. Al kan ik daar ook zomaar naast mee zitten. Geen gigantische hollywood productie. Gewoon zo'n lekker niksaandehand filmpje.
DonJ
-
- 3 berichten
- 871 stemmen
Toch mijn geluk hier eens beproeven. Ik heb hier een aantal filmvragen voor me liggen waarvan ik ze bijna allemaal weet. Er is er alleen één bij die ik niet kan bedenken. Er wordt gevraagd naar een 'populaire film waarbij het verhaal gaat over het leven en werken in een fabriek in de jaren dertig van de afgelopen eeuw'. Iemand een suggestie?
DonJ
-
- 3 berichten
- 871 stemmen
Dat lijkt me zo'n vreemd antwoord nog niet. Zal nog eens even verder zoeken, maar ik betwijfel of ik nog een betere ga vinden. Bedankt!
studio dewolf
-
- 673 berichten
- 5104 stemmen
Het is Hollandse jeugdfilm denk ik want het draaide op ned 2. 2 kinderen: 1 jongen en 1 meisje met korte haar en bril denk ik. Zij zitten op kleine bootje op rivier en er is soort tunnel die leidt naar andere wereld. Soort fantasywereld.
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
studio dewolf
-
- 673 berichten
- 5104 stemmen
Ik denk het. Ik vind geen trailer daarom twijfel ik nog maar het was heel lang geleden dat ik herinner nog vaag. Ik weet zeker dat met bootje die leidt naar sprookjeswereld.
RHu7
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek de titel van een film. Deze gaat over een journalist die mee gaat met de militairen in Afghanistan. Hij draagt continu een mp3 speler maar niemand weet waar hij naar luisterde tot het einde waarin blijkt dat het het laatste gesprek is van zijn vrouw die om kwam tijdens 9/11.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Septem8er Tapes (2004) maybe?
RHu7
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Nee, dit ging over een man die mee ging met de troepen. Dit om wraak te nemen op al Qaida omdat zijn vrouw tijdens 9/11 was omgekomen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Nee, dit ging over een man die mee ging met de troepen. Dit om wraak te nemen op al Qaida omdat zijn vrouw tijdens 9/11 was omgekomen.
ghostman
-
- 5749 berichten
- 5 stemmen

Welke film is dit ? Ik zoek een film van Robert Aldrich ....
ghostman
-
- 5749 berichten
- 5 stemmen
Oh , niet meer nodig . Heb 'm namelijk zelf gevonden . ...All the Marbles (1981) is de titel .
hofjing
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar een filmtitel van een film die volgens mij een jaar of 3 oud is.
Volgens mijn beleving: Een Amerikaanse film wat zich afspeelt in een dorp/stad. In dat dorp/stad staat ook een school. De leerlingen kunnen via de normale weg naar huis, maar ook via een binnendoorpad waar al tientallen jaren niemand langs is gegaan omdat daar een hele "gevaarlijke" oude man zou wonen.
Alvast bedankt
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
@hofjing: klinkt als The Shortcut (2009)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.