- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Brix
-
- 19766 berichten
- 5196 stemmen
O, die !
Kung Pow: Enter the Fist (2002)
F.geheim
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo ik ben opzoek naar een titel.. Kan t me nog vaag herinneren en wil nu echt de titel weten want ik kom er niet meer op.
Gaat over (volgens mij lijkt ze op een hindoestaans meisje?) ze is in ieder geval getint.
Ze is een puber en merkt steeds dat haar lichaam begint te veranderen etc..
En er is een buurman die haar gaat misbruiken.
Verder weet ik het niet meer.. iemand die wel weet wat de titel is?
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
@t F.geheim; misschien deze?: Nothing Is Private a.k.a Towelhead (2007) uit opmaak van jouw woorden, komt deze wel erg in de buurt 
logic00
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een filmtitel:
Een film uit de jaren 80 of begin jaren 90..., een komedie.
Een film waarvan ik me enkel de volgende fragmenten nog herinner:
- De hond van een meisje wordt gepest door een ander meisje die steeds rare gezichten trekt naar de hond. Het baasje staat achter de pester, en slaagt op haar rug waardoor die haar gezicht blijft staan.
- Een man speelt mee met een radiowedstrijd waarmee een grote prijs te winnen valt. Hij probeert te bellen naar de radiostudio, maar komt niet in de ether terecht. Na enige tijd lukt het hem toch, maar dan wordt op een of andere manier de verbinding verbroken. Gevolg is dat de man furieus wordt en een raket afvuurt naar het radiostation...
- Ik herinner me een zwembad waarin men een lading kreeften heeft gelost...
- Ik herinner me een feest met een maquette.
De verhaallijn ken ik jammer genoeg niet meer...
Kan iemand me helpen met de titel?
Brix
-
- 19766 berichten
- 5196 stemmen
Is er een "spelletje" aan de gang met recent geregistreerde gebruikers, die even een film komen zoeken, of gewoon toeval ? 
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Hé Brix, dat viel mij ook al op! Tenslotte moet je een account aanmaken om wat te vragen op MM forums, ergens wel begrijpelijk dat mensen dan snel een account aanmaken omdat zij echt opzoek zijn naar een bepaalde film of antwoorden 
Misschien is het een optie voor de Moderators en/of Crew om een "Openbaar Forum" op te stellen voor Niet-geregistreerde gebruikers, met vragen etc.. op MovieMeter. Dit om zoveel mogelijk (ik noem het even non-actief gebruikers) te beperken 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2557 stemmen
Ik vraag me af hoeveel van de bijna 140K geregistreerde gebruikers echt van MM gebruik maken... Zeker niet meer dan 2000?
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
Hoi allen
een vraagje. Een stuk of 8 militairen slapen op 1 kamer. 1 van hen wordt gepest en pleegt zelfmoord. later worden de rest van de militairen op een eiland gedropt (ik weet niet meer waarom) door een onbekende worden ze 1 voor 1 afgemaakt. ik heb de film kort geleden nog gezien, maar kan niet op de titel komen(volgens mij heb ik hem zelfs, maar heb alles al een paar keer doorgelopen) help
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
help. ik ben op zoek naar een film die ik niet eens zo lang gelden gezien heb(volgens mij heb ik hem zelfs, maar kan hem echt niet vinden) een stuk of 8 militairen slapen op 1 kamer, 1 van hen wordt gepest en pleegt zelfmoord. waarom weet ik niet meer, maar de rest komen op een eiland terecht waar ze een onbekende tegenstander hebben. een voor een worden ze vermoord.(later blijkt dat er ook nog 3 vrouwen op het eiland zitten) alvast bedankt
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Misschien heb je hier wat aan? ; IMDb: Deserted Island Horror Films - a list by Harry-Hood
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
Misschien heb je hier wat aan? ; IMDb: Deserted Island Horror Films - a list by Harry-Hood
Mooie lijst, het zijn er heel wat, maar hij staat er niet tussen
Heel erg bedankt (wel weer wat goede ideeen opgedaan
)
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Gewoon op google intoetsen: Desert island (horror) movies en je hebt keuze's en lijsten zat, wellicht vind je hem

Good luck!
AryaRose
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal,
ik ben al heel lang op zoek naar de titel van een film die ik enkele jaren geleden op tv heb gezien.
De film gaat over een man die een soort opleiding krijgt tot butler/huishouder.
Die opleiding gaat niet echt voorspeodig, maar als hij toch slaagt gaat hij werken bij een rijke alleen staande moeder. (Ik dacht dat hij ook op die kinderen paste) De vrouw heeft wel een (rijke) vriend, maar wordt uiteindelijk toch verliefd op de butler.
Iemand een idee welke film dit is?
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Wellicht staat hij hiertussen? IMDb: Most Romantic Movies of All Time - a list by brittdarcy
(p.s. met zoeken kom ik steeds bij de film: My Man Godfrey uit)
Nonniejj91
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hey!
Ik heb laatst een (halve) film gezien op tv alleen ben de titel kwijt!
Het ging over een vrouw die in een inrichting werkt!
Toen ze na huis wou was het nogal mistig en reed ze op een meisje ofzo in! Toen ze bij kwam zat ze zelf in die inrichting omdat ze haar man vermoordt zou hebben!
Ik weet het beetje vage beschrijving! Maar kent iemand deze film?
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
ach nu we toch bezig zijn:-)
een paar jaar geleden was er een film die draaide om het feit dat een getrouwd stel een enorm bedrag kreeg om de vrouw een nacht door te laten brengen met een rijke kerel. het heeft toen aardig wat reacties opgeroepen en er is zelf een onderzoekje geweest door Nieuwe revu voor welk bedrag een Nederlandse man definitief afscheid zou nemen van zijn vrouw. (leuk detail was toen dat de Nederlandse man eerder definitief afstand van zijn vrouw zou dan dan van z'n TV
)
wie weet het nog?
ping_uin
-
- 33 berichten
- 0 stemmen
Erwinner geweldig, in 1 keer goed.thanks (1993, ben ik al zo oud
)
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Tijdje geleden op canvas denk ik:
Speel zich af in Engeland en ging over een groepje vrienden die de broer van een andere vriend zodanig pestte dat die uiteindelijk zichzelf heeft opgehangen die heette Anthony in de film. Daarna heeft die vriend die ook in het leger heeft gezeten zich gewreekt op zijn broer en bijna al zijn "vrienden" die er iets mee te maken hadden vermoord.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Ja bedankt hé 
The Beast
-
- 182 berichten
- 142 stemmen
Een vraag, ik zoek een film waarbij een Serie moordenaar mensen vermoord op dezelfde wijze als in een boek waarbij hij geobsedeerd is terwijl detectives proberen uit te vinden wie of wat hij is.
Ik kan me nog vaag wat stukken herinneren, zoals een hand die uit de grond steekt met volgens mij een ring erin, iemand die in het grint is begraven? volgens mij bij een trein rails.
nu weet ik niet hoe deze film heet, zou iemand me kunnen helpen? iemand zei al "The Raven" en "Se7en" maar dat zijn ze niet, iemand een idee van welke film ik bedoel?
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
is dat niet the number 23 met jim carrey.
Dwayne1
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
HELP!!!
Ik ben op zoek naar een film ik denk uitgekomen 5/6 jaar geleden.
Het gaat over een film waar een persoon ( volgens mij de paus of een minister) vermoord wordt.
Vervolgens zijn er een paar personen( tussen de 5 en 7) die met de moord te maken hebben.
In de film wordt per persoon steeds terug gekeken wat die persoon op t moment van de moord heeft gedaan.
Als iemand een idee heeft laat me graag wat weten want ik vond t een toffe film!
Greetz
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.