- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Barb Wire (1996)
Q Jones
-
- 3528 berichten
- 2902 stemmen
Een film over golven en waar snachts seksfeestjes ontstaan. En volgens mij was het toch babarellas. Thanks
Plopper
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Goede avond,
Ik ben op zoek naar een erotische film die ik ooit eens gezien heb maar waarvan ik de tittel niet meer weet. Ik herinner me nog het volgende van de film.
De film speelde zich af in een warm land, wat volgens mij Italië was (maar kan ook Frankrijk, Spanje of een ander land zijn). Het dorp/stad waar het zich afspeelde waren allemaal witte woningen aan de zee. Er was een koppel dat dat hier volgens mij op vakantie ging naar deze bestemming. (of zij moest daar werken/stage).
De man was overdag wel eens alleen omdat de vrouw weg was. De man leerde een knappe dame kennen die een paar huizen verderop woonde. De man raakte met haar in contact en had seks met haar. Na een aantal keren kwam de vrouw er achter en was i.e.i. boos, maar als afsluiter van de film hadden ze uiteindelijk een trio.
Is er hier iemand die deze film herkent?
foxxy
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar een film, het gaat over een man die of door een ongeluk of ziek is en in het ziekenhuis ligt. Hij ligt geloof ik in coma. Iedereen denkt dat hij dood is , maar toch kan hij alles horen wat er over hem gezegd word. Het plaatje van de film is: hij ligt in bed met zijn ogen open en je ziet zijn vrouw links van hem praten met iemand over hem.
foxxy
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Nee, deze is het helaas niet. Ook de film coma niet
Mochizuki Rokuro
-
- 18945 berichten
- 16694 stemmen
foxxy
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Ook niet, deze kwam ik ook tegen bij zoeken.
Volgensmij valt de film onder horror
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Is het een recente film? Anders misschien La Corta Notte delle Bambole di Vetro (1971) ?
mikey
-
- 29017 berichten
- 5170 stemmen
Nee, Awake moet goed zijn.
Lijkt de laatstgenoemde wel beter.
foxxy
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Het is inderdaad awake
Bedankt allemaal!
tamara90
-
- 1 berichten
- 11 stemmen
ik zoek n film...
waar 5 mensen in een kamer zitten, zij verwachten een enquetelijst in te vullen en geld te verdienen. ze vertrekken niet maar krijgen opdrachten/vragen wat kan leiden tot een ander z'n dood. iets met een vrouw en man achter de schermen doen onderzoek en 'bekijken' deze mensen als een soort testgroep...
Q Jones
-
- 3528 berichten
- 2902 stemmen
Een film over golf, wat telkens uitbreekt in grote seks feesten
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
@t Q Jones:
Golfballs! (1999) - IMDb maybe?
Of hebbie hier wat aan;
Golf Movies - bostonbaseball.com
Zal hij vast tussen staan 
kimmie1988
-
- 4 berichten
- 2 stemmen
Ik ben op zoek naar een film die ik in de jaren 90 heb gezien maar ik weet er niet zo heel veel meer vanaf.
Het ging over de slavernij, een man behandeld zijn slaven niet goed en als zijn vrouw daar achter komt, probeert ze de slaven te helpen. Hier is de man uiteraard niet mee eens.
Ik herinner me een scene waarin een slaaf zweepslagen krijgt, ik geloof van de man. De vrouw wilt dit voorkomen door voor de slaaf te gaan staan. Als ik het me goed herinner gaf de man zijn eigen vrouw 1 zweepslag.
Langzaam beginnen de slaven in te zien dat de vrouw hun wilt helpen.
Ik herinner me ook een scene waarbij slaven aan het werk zijn op het land, er komt een paard met wagen voorbij met daarin goudstukken. Er valt 1 goudstuk van de wagen en 1 van de slaven ziet dit en schuift er wat zand overheen. Er word aangegeven dat de slaven moeten stoppen met werken. De slaaf die de gevallen goudstuk heeft gezien zegt dat hij graag zijn werk afmaakt en als iedereen weg gaat, raapt hij snel het goudstuk op.
Weet iemand welke film dit is?
kimmie1988
-
- 4 berichten
- 2 stemmen
In 'North & South' komt de slavernij niet heel erg veel in beeld. De film herinner ik me als een film waarin een man (die er ook wat grijziger uit ziet dan de man in North & South) een land met slaven in bezit heeft en de vrouw is het niet eens met hoe de man met zijn slaven om gaat. De hele film draait hier om, dat is wat ik me herinner.
kos
-
- 46784 berichten
- 8928 stemmen
Volgens mij komt die scene letterlijk uit North & South hoor...
kimmie1988
-
- 4 berichten
- 2 stemmen
Misschien dat ik films door elkaar haal, maar wat ik bedoel is in ieder geval zeker weten een film en geen serie. Jullie weten toevallig dan zeker niet in welke afleveringen van North & South de omschreven scenes voorkomen? Dan kan ik dit wel voor de zekerheid nakijken.
galucci
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
ik ben op zoek naar een film
het speelt zich af in een aziatische omgeving
er wordt een prins geboren maar een of andere kapitein wil die baby vermoorden .
opeens gaat die baby tegen die prins vechten a la jackie chan
ik weet dat deze scene zich afspeelt in een kamp in een bos
ik hoop dat iemand weet welke vage film ik bedoel
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Misschien dat ik films door elkaar haal, maar wat ik bedoel is in ieder geval zeker weten een film en geen serie. Jullie weten toevallig dan zeker niet in welke afleveringen van North & South de omschreven scenes voorkomen? Dan kan ik dit wel voor de zekerheid nakijken.
Brix
-
- 19766 berichten
- 5196 stemmen
ik ben op zoek naar een film
het speelt zich af in een aziatische omgeving
er wordt een prins geboren maar een of andere kapitein wil die baby vermoorden .
opeens gaat die baby tegen die prins vechten a la jackie chan
ik weet dat deze scene zich afspeelt in een kamp in een bos
ik hoop dat iemand weet welke vage film ik bedoel
(Misschien) Ong Bak 2 (2008)
galucci
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
nee hij is zoiezo tien jaar oud heb hem rond 2003 op channel plus was een actiefilm maar met onmogelijke dingen volgens mij ging er ook nog een koe enzo vechten
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.