• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.950 films
  • 12.384 series
  • 34.312 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.643 gebruikers
  • 9.416.105 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Ajax_1900

• 13 berichten
  • 0 stemmen

ik zoek een titel van een film. het gaat over een pyromaan die een bos in brand steekt en dan zitten 3 of 4 mensen op een cross motor vast in de vuur zee.eentje gaat er dood. op het eind gaat een van de motor rijders achter de pyromaan aan. en dan gaan ze met ze drieen in een mijn schacht om de weg naar boven te vinden, later ontploft de mijn. iemand. het is een thriller

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Die zoek ik inderdaad ook al heel erg land. Is ook al is op tv geweest of niet? Misschien is het toch deze Nature Unleashed: Fire (2004) ?

stemvantwente

• 50 berichten
  • 80 stemmen

Hallo mensen,

Ik zoek al een tijdje een film, deze gaat als volgt.

Een kerel die moord en van elk slachtoffer iets afneemt en hier een jezus beeld van maakt wie o wie herkent dit en weet de film titel?

Groet Roy

Ajax_1900

• 13 berichten
  • 0 stemmen

ja thanks dat is hem

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

stemvantwente schreef:

Hallo mensen,

Ik zoek al een tijdje een film, deze gaat als volgt.

Een kerel die moord en van elk slachtoffer iets afneemt en hier een jezus beeld van maakt wie o wie herkent dit en weet de film titel?

Groet Roy

Resurrection (1999)

jarno1975 (moderator series)

• 10974 berichten
  • 2799 stemmen

Ah, je was me net voor, deze dus Resurrection (1999) (I)

Ajax_1900

• 13 berichten
  • 0 stemmen

ik zoek een film

het gaat over een dokter die net uit de gevangenis komt en op weg is naar florida, hij staat te liften en iemand stopt voor hem, die man brengt hem naar een dorp,in dat dorp is een kroeg daar gaat hij zitten terwijl het met bakken uit de hemel komt, in de kroeg praat hij met de barman of hij daar kan werken. de volgende morgen komt er een meisje bij hem aan de bar en hij raakt in gesprek met haar, ze raken bevriend. later bij een drugs deal word een jongen neergeschoten omdat hij voor de 3de keer niet wou betalen en de man(de dokter)gaat samen met het meisje en de jongen naar het huis waar de jongen woont, want daar moet hij geopereert worden maar ze hebben de spullen niet, dus ze breken in in een dokters praktijk, het alarm gaat binnen af en een agent waarschuwd voor versterking, maar die komt er niet omdat 1 van de broers van de jongen een baksteen op het hoofd van de agent slaat. de operatie slaagt, maar dan komt de politie langs, dus ze verstoppen het lichaam in de kast en de dokter(jack) en de vriendin van de jongen gaan ook de kast in, maar omdat det twee gaan zoenen vallen er dingen op de grond. de politie gaat in de kamer zoeken maar vind niks. als de politie weg is brengen ze het lichaam weer terug naar de woonkamer, zijn toestand gaat achter uit dus ze besluiten hem te doden, als jack in de woon kamer komt is de jongen weg en hij grijpt de dokter bij de keel, daarna gaan ze vechten en tijdens het gevecht gaat de tafel waar hij oplag kapot, als de jongen achter uit loopt struikeld de jongen en hij valt achter over door de tafelpoten, op dat moment komt de broer thuis en hij ziet dat zijn broer dood is. hij word boos en hij gaat achter de dokter aan. de dokter en de vriendin van de jongen vluchten in de auto van de broer, helaas zit het stuur slot nog op het stuur dus ze kunnen niet sturen,uitendelijk gaat het stuur slot er af en schurren zij weg, de broer kijkt niet uit waar hij rijdt en rijdt tegen een benzine tank aan.

op het einde word de vriendin van de jongen opgepakt.

narva77 (crew films)

• 12742 berichten
  • 6545 stemmen

djelle schreef:

Een beetje weinig informatie . Het zou The Princess Bride kunnen zijn, daar wordt de held in elk geval geconfronteerd met reuzegrote ratten oid in een bos, waar ie inderdaad 1 van doorboord als ik me goed herinner. Verder misschien Willow.

"We'll never survive."

"Nonsense. You're only saying that because no one ever has."

stemvantwente

• 50 berichten
  • 80 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Resurrection (1999)

Bedankt dit is de film die ik bedoel!!! en jij ook bedankt Jarno1975

Groet

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Ajax_1900 schreef:

ik zoek een film

het gaat over een dokter die net uit de gevangenis komt en op weg is naar florida, hij staat te liften en iemand stopt voor hem, die man brengt hem naar een dorp,in dat dorp is een kroeg daar gaat hij zitten terwijl het met bakken uit de hemel komt, in de kroeg praat hij met de barman of hij daar kan werken. de volgende morgen komt er een meisje bij hem aan de bar en hij raakt in gesprek met haar, ze raken bevriend. later bij een drugs deal word een jongen neergeschoten omdat hij voor de 3de keer niet wou betalen en de man(de dokter)gaat samen met het meisje en de jongen naar het huis waar de jongen woont, want daar moet hij geopereert worden maar ze hebben de spullen niet, dus ze breken in in een dokters praktijk, het alarm gaat binnen af en een agent waarschuwd voor versterking, maar die komt er niet omdat 1 van de broers van de jongen een baksteen op het hoofd van de agent slaat. de operatie slaagt, maar dan komt de politie langs, dus ze verstoppen het lichaam in de kast en de dokter(jack) en de vriendin van de jongen gaan ook de kast in, maar omdat det twee gaan zoenen vallen er dingen op de grond. de politie gaat in de kamer zoeken maar vind niks. als de politie weg is brengen ze het lichaam weer terug naar de woonkamer, zijn toestand gaat achter uit dus ze besluiten hem te doden, als jack in de woon kamer komt is de jongen weg en hij grijpt de dokter bij de keel, daarna gaan ze vechten en tijdens het gevecht gaat de tafel waar hij oplag kapot, als de jongen achter uit loopt struikeld de jongen en hij valt achter over door de tafelpoten, op dat moment komt de broer thuis en hij ziet dat zijn broer dood is. hij word boos en hij gaat achter de dokter aan. de dokter en de vriendin van de jongen vluchten in de auto van de broer, helaas zit het stuur slot nog op het stuur dus ze kunnen niet sturen,uitendelijk gaat het stuur slot er af en schurren zij weg, de broer kijkt niet uit waar hij rijdt en rijdt tegen een benzine tank aan.

op het einde word de vriendin van de jongen opgepakt.

Heb je iets meer info over de film? De omschrijving is een beetje karig.

Ajax_1900

• 13 berichten
  • 0 stemmen

dit is alle informatie die ik weet

jarno1975 (moderator series)

• 10974 berichten
  • 2799 stemmen

ik denk dat Wim het sarcastisch bedoeld

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Ajax_1900 schreef:

dit is alle informatie die ik weet

Dan kan ik je helaas niet verder helpen. Sheldon......

Angie_jt84

• 6 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben al heel lang op zoek naar een humor film met een dikke amerikaanse acteur waar op de cover staat from rappah to rappapa. Ik heb al heel het internet afgespeurd maar kan niets vinden. wie oh wie kan mij helpen? Groetjes angela

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

(afbeelding)

Jonesy

• 409 berichten
  • 159 stemmen

Ik zoek een film en waarschijnlijk wordt dit een lastige.

Het is het soort rambo rip off film waarbij een man half ninja half rambo naar de jungle gaat om een paar mensen te bevrijden. Het kenmerkende van deze film is dat de held ook een zoontje achterliet en op het einde van de film trekt hij zn samoerai zwaard en staat er een eindbaas met geweer tegenover hem. je ziet dan de flashback van zijn zoontje en hier eindigt het.

Komt iemand dit bekend voor?

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Horsemen

stemvantwente

• 50 berichten
  • 80 stemmen

Dominion bedankt dit is inderdaad die film die ik bedoel met de vier ruiters!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3406 stemmen

Jonesy schreef:

Ik zoek een film en waarschijnlijk wordt dit een lastige.

Het is het soort rambo rip off film waarbij een man half ninja half rambo naar de jungle gaat om een paar mensen te bevrijden. Het kenmerkende van deze film is dat de held ook een zoontje achterliet en op het einde van de film trekt hij zn samoerai zwaard en staat er een eindbaas met geweer tegenover hem. je ziet dan de flashback van zijn zoontje en hier eindigt het.

Komt iemand dit bekend voor?

Hot Shots Part Deux? Eindscene is tegen Saddam Hoessein dan denk ik.

date with an angel! dat is hem! geweldig bedankt!

stemvantwente

• 50 berichten
  • 80 stemmen

Ik zoek ook nog films zoals Se7en, Ressurection etc, dit soort films misschien iemand een tip?

Groet

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

(dan moet je het topic: ik zoek... een gelijksoortige film vinden)

Film >> Algemeen >> Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)

Angie_jt84

• 6 berichten
  • 0 stemmen

Hey! Kos bedankt! Ik was echt al zo lang op zoek waar heb je het gevonden? Echt heel erg bedankt!:)

AGE-411

• 10343 berichten
  • 751 stemmen

djelle schreef:

(quote)

Een beetje weinig informatie . Het zou The Princess Bride kunnen zijn, daar wordt de held in elk geval geconfronteerd met reuzegrote ratten oid in een bos, waar ie inderdaad 1 van doorboord als ik me goed herinner. Verder misschien Willow.

Die staat blijkbaar al op mijn lijst (wegens IMDB top250iger te zijn).

Als het die niet is, kom ik wel terug met mijn vraag

AGE-411

• 10343 berichten
  • 751 stemmen

dominion schreef:

Was het een normaal dier of was het een monster ?

Een rat die nogal wat groot uitgevallen was.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

hoi iedereen,

Ik zoek een film uit een copain zijn jeugd. Het ging volgens hem om een gezinnetje die ergens naartoe gingen op vakantie, ze hadden ook een camera. Maar plotseling worden ze wakker ofzoiets en er moet iets gebeurd zijn. Blijkbaar zijn er aliens ofzo die een sonde in de mensen hebben gestopt en ze ontdekken dit door middel van die camera die blijkbaar nog opstond toen het gebeurde (in de auto). Ik hoop dat jullie hiermee iets kunnen doen.

Bij voorbaat dank!!

Jonesy

• 409 berichten
  • 159 stemmen

Nee. niet hot shots. Het was een serieus bedoelde film. Zo'n philipijnse vietnam Pow film. Maar daar zijn er zoveel van. haha. je moet het net toevallig weten

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2247 stemmen

@ AGE-411 Ik ben er vrijwel zeker van dat je Princess Bride bedoeld.

Misschien dat dit plaatje van de ratten uit het bos helpt:

(afbeelding)

1peewee

• 2 berichten
  • 0 stemmen

1peewee schreef:

Ik zoek de titel van een film die ik, denk ik, in de tweede helft van de zeventiger jaren heb gezien. In mijn herinnering was het een Franstalige film met de volgende inhoud:

een man, zou kunnen dat hij directeur was van een transportbedrijf, gaat failliet of heeft grote schulden en besluit in Canada een nieuw leven te beginnen. Of hij nu zijn eigen vrouw of een maîtresse later wil laten overkomen weet ik niet meer, maar het is de bedoeling dat iedereen in Europa denkt, dat hij is gestorven. Daarvoor heeft hij een plan bedacht dat ik mij helaas niet meer kan herinneren.

Gedurende de film krijg je telkens via radioberichten te horen dat er in het gebied waar de man rondrijdt (in een VW Kever, dat weet ik dan weer wel), een maniak vrachtwagenchauffeurs ravijnen in lokt. Op een gegeven moment in de film wordt de hoofdpersoon aangezien voor deze maniak en, na wat achtervolgingen, wordt hij in zijn auto finaal in de prak gereden tussen twee aanstormende vrachtwagens. Het zou goed kunnen zijn, dat dit moment samenvalt met het moment waarop zijn geliefde vrouw of maîtresse op de roltrappen van het vliegveld staat om zich bij hem te voegen.

Weet echt niemand hier meer over?

Buffelbig

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een of twee films (dezelfde?) waar een auto met een gezin in de USA op weg naar vakantie een verkeerde afslag neemt en in downtown (LA?) terecht komt met slechte gevolgen...

Ook is er een dergelijke of dezelfde waarbij het een buitenwijk betreft, met gedeeltelijk dichtgetimmerde gebouwen waar nog enkele mensen wonen maar ook bendes rulen.

weet iemand welke titel of titels dit betreft?

thx

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.