• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.950 films
  • 12.385 series
  • 34.313 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.643 gebruikers
  • 9.416.147 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Escape from New York (1981)?

Denk die van Dragon idd

Buffelbig

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Thx dat is snel:) judgement night is die ene inderdaad.

tsjanka

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Filmdragers > Algemeen > Onbekende Film:

hallo,

ik zoek een film die ik ooit gezien heb. Het ging in mn geheugen over een man die ontslagen werd en ook zn huwelijk liep verkeerd, waarop hij een wandeling door de stad maakt met een koffertje in zn hand. Dan wordt ie overvallen, hij verslaat de overvallers en neemt hun knuppel mee ipv z'n koffertje.

zo gaat het de hele film verder ongeveer. Vette film volgens mij, kan iemand me helpen

tnx

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

tsjanka

• 2 berichten
  • 0 stemmen

tnx dat was hem

REDBULLETJE

• 42 berichten
  • 5 stemmen

ik zoek een film met de acteur Sylvester stalone volgens myy

dat hij met paar anderen vast zat in een auto tunnel

vervolgens is er een verloofd maar overleeft het niett?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Daylight (1996)

REDBULLETJE

• 42 berichten
  • 5 stemmen

dankjwel

Bosbrandje

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een zwartwit film waarin je een koe ziet grazen en hij lijkt achteruit te lopen. Maar dan zie je dat de koe op een bootje staat en hij wordt door een kanaal vervoert.

Deze film werd vertoont toen ik zo'n 10 jaar geleden op schoolreis was. (in Drenthe geloof ik) En we gingen kanovaren. Dus ik heb het vermoeden dat de film over het leven met water ging en misschien opgenomen in Drenthe??

De film duurde niet zo lang 20-40 min denk ik, en er werd niet gesproken of er werd niet zo veel gesproken. Ik denk een film uit de jaren 50 of 60 ??

Ik dacht eerst dat het een film van Bert Haanstra was maar ik heb hem niet weten te vinden. Ik heb ook nog niet al zijn films kunnen zien.

Wie kan mij helpen??

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Het is Haanstra's Fanfare...

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

Mug schreef:

Het is Haanstra's Fanfare...

Dat dacht ik ook maar die is toch niet 20-40 minuten???

REDBULLETJE

• 42 berichten
  • 5 stemmen

Ik zoek een een tiener horror film die volgens mij best oud is jaren 90. En het gaat over een hand die tieners vermoord ik weet nog een scene dat het halloween was en dat er een meisje slachtofer werd zij was verkleed al een duivel en volgens mij was het de hand van de hoofdrolspeler die zijn hand had afgehaktt. De film heb ik samen met mijn zus gezien toen ik nog klein was en ik zou hem nu weer willen zien ( heb het ook aan mijn zus gevraagt maar zij weet het ook niet ) alvast bedankttt.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Idle hands

Scarecrow

• 563 berichten
  • 170 stemmen

REDBULLETJE schreef:

Ik zoek een een tiener horror film die volgens mij best oud is jaren 90. En het gaat over een hand die tieners vermoord ik weet nog een scene dat het halloween was en dat er een meisje slachtofer werd zij was verkleed al een duivel en volgens mij was het de hand van de hoofdrolspeler die hij had afgehaktt. De film heb ik samen met mijn zus gezien toen ik nog klein was en ik zou hem nu weer willen zien ( heb het ook aan mijn zus gevraagt maar zij weet het ook niet ) alvast bedankttt.

Ik denk dat je Idle Hands zoekt.

REDBULLETJE

• 42 berichten
  • 5 stemmen

Jaa die bedoell ik. Dankjweell ;d

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

ik zoek een film

paar mensen zitten in een grot in ze graken er op een of ander manier niet meer uit

dan blijkt een van hun iets gezien te hebben soort globlins

dan voelen ze dat er toch een uit gang is

ik weet dat er een iemand overleeft

iemand

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

The Descent

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

descent????

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

nee dacht ik ook eerst

Danit

• 46 berichten
  • 3 stemmen

Namens iemand ander zoek ik het volgende,en het ligt op het puntje van me tong ( sleeping with the enemy??? double jeopardy???....die laatste was het niet alsdus die gene)

"ik ben op zoek naar een film waar in het begin van de film een echtgenoot zijn vrouw vermoord door overspel van zijn kant omdat hij en zijn minnares op het geld uit zijn , maar uiteindelijk leeft zijn vrouw nog en dat weten ze niet direkt . op het einde van de film worden ze samen opgesloten op een jacht door zijn eigen vrouw, ze slaat alles dicht met planken"

benidorm

• 8 berichten
  • 20 stemmen

Ik ben op zoek naar een film waar in het begin een zwarte grote man staat te plassen in een gevangenis. Dan verteld een man tegen hem dat er een groep aankomt om hem te pakken en wanneer hij dit hoort plast hij nog even door en wanneer de groep er aan komt ongeveer 5 man vecht hij makkelijk tegen alle 5. Iemand een idee?

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Blood and Bone ?

payrits

• 38 berichten
  • 4 stemmen

Hoi, ik zoek een film titel :

de hoofdrol speler is dacht ik een zwarte man

en die werkt dacht ik bij zo'n kasteel en ik dacht dat hij viel en opeens

in de riddertijd terug was en in dat kasteel.

ik weet het is niet veel info maar ik neem aan dat iemand die titel wel weet?

alvast bedankt

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Black Knight.

payrits

• 38 berichten
  • 4 stemmen

dominion schreef:

Black Knight.

bedankt:)

debz0l

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Help! Ik zoek de filmtitel van een vrij nieuwe romantische komedie. Van die film waar zij haar man betrapt met een andere vrouw (filmpje op de pc volgens mij). Ze vertrekt met de kinderen en wordt verliefd op de mannelijke kinderoppas....die eigelijk een beetje te jong is. Hoe heet die film nou!!

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

jordidj1

• 156 berichten
  • 540 stemmen

Wat is de filmtitel van die horrorachtige speelgoedpop?

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Chucky is de naam van de pop. Child's Play is de naam van de film.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.