- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Malos Hábitos (2007)
Alternatieve titel: Bad Habits
misschien?
Kisje
-
- 970 berichten
- 1190 stemmen
Dank u wel!!! Dat is 'm 
mutse_90
-
- 63 berichten
- 1 stemmen
ik zoek een film
denk dat het een soort thriller is
gaat over een man die een telefoon krijgt bedrijging(weet ni goed over wat)
en elk dag pleegt iemand zelmoord die hij goed kent maar blijkt dan moord te zijn
en dan denken ze na een tijd dat hij de moordenaar is en gaat naar het app van zijn huidige vriendin en belt iemand dat hij naar de overkant moet gaan terwel dat gebeurd word zij vermoord
iemand een idee
bier-rocknroll
-
- 7 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > ben opzoek naar titels van 2 franse films:
ey mensen.
ik zoek de titel van een franse films.
franse film gaat over een leeraar die als nieuwe docent les gaat geven op een jongens school.
zijn leer methode wordt op den duur niet getolereerd door de rector waardoor hij wordt ontslagen tot onvreugde van zijn leerlingen. beetje t idee van de film dead poet society met robin williams wie weet de titel van deze film. let me know. alvast bedankt.
starbright boy (moderator films)
-
- 22524 berichten
- 5176 stemmen
.
2e franse film gaat eveneens over een leeraar op een school.
de man geeft les in timmerwerk en handarbeid.
zijn zoon is omgekomen door een misdrijf. hij komt tot de conclusie dat de dader een leerling is die op de school zit waar hij les geeft.
Dit is Fils, Le (2002) .
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
franse film gaat over een leeraar die als nieuwe docent les gaat geven op een jongens school.
zijn leer methode wordt op den duur niet getolereerd door de rector waardoor hij wordt ontslagen tot onvreugde van zijn leerlingen. beetje t idee van de film dead poet society met robin williams wie weet de titel van deze film. let me know. alvast bedankt.
coinchantal
-
- 29 berichten
- 83 stemmen
Vorig jaar 2010 zag ik op tv een reclame van een nieuwe film volgens mij was het een nederlandse film maar dat weet ik niet meer zeker. Ging in ieder geval over een vader die op zoek gaat naar ze kind in geloof ik africa, want ze is vermist??
Hopelijk zegt iemand dit wat.
coinchantal
-
- 29 berichten
- 83 stemmen
Nee die was het niet, het had iets weg van taken.
coinchantal
-
- 29 berichten
- 83 stemmen
Nee die was het ook niet, trailer gezien op zich een mooie film maar niet die ik zocht.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2552 stemmen
Misschien staat die dan hierbij
coinchantal
-
- 29 berichten
- 83 stemmen
Misschien staat die dan hierbij
Gevonden het was Tirza
juliasanne
-
- 50 berichten
- 51 stemmen
In Film > Algemeen > levensgrote insecten:
beste filmfans. ik zoek een film waarvan ik uiteraard de titel niet meer weet het is waarschijlijk een thriller en of horror. speelt zich af in een oud ondergronds treinen depot?? 4 of 5 mensen kunnen daar niet wegkomen doordat levensgrote insekten (sprinkhaanachtige) hen dat beletten. deze film heb ik 'n jaar of 8 terug gezien. wie weet welke ij bedoel???
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je had het net al in het juiste topic en de film heet Mimic.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Dat waren kakkerlakken?
(mr funny shoes)
Misha
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hoi,
Ik zoek al een tijdje naar 2 films.
Die kwamen vroeger op rtl 4 woensdag avond waargebeurde films.
beschrijving 1:
Gaat over 3 kinderen, hun moeder is kort geleden overleden, en hun vader ontmoet een nieuwe vrouw ( volgens my was die vrouw nog niet zo oud)
Die vrouw is helemaal niet aardig tegen die kinderen. Slaat hun etc.
Uiteindelijk vermoord ze de jongste kind. Maar zegt tegen de vader dat ze uit de kinderstoel is gevallen. Jaren later, gaan die 2 kinderen nu volwassenen naar de rechter. Om haar te laten boeten.
Beschrijving 2.
Gaat over een moeder die haar kind mee laat gaan met zijn echte vader.
Maar die brengt dat kind niet meer terug.
Jaren later. belt die echte vader haar op, en zet dat kind op een bus naar haar toe.
Die moeder is helemaal gelukkig natuurlijk, maar komt erachter dat haar jongentje vreselijk is verwaarloosd en mishandeld. En probeert hem te helpen.
Wie weet deze titels van de film?
Zoek er namelijk al heel lang naar.
Bedankt alvast.
Jonesy
-
- 409 berichten
- 159 stemmen
Och dat waren films van zo'n bekende amerikaanse of engelse schrijfster. over het algemeen low budget films.
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Die tweede ken ik volgens mij wel, maar ik kan er nu helaas even niet opkomen...
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Och dat waren films van zo'n bekende amerikaanse of engelse schrijfster. over het algemeen low budget films.
Danielle Steele waarschijnlijk.
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6545 stemmen
Nee, geen Danielle Steele denk ik. Dat zijn meer romantische films, bovenstaande zijn echt Drama's vermoed ik. Kan er alleen nog niet opkomen helaas...
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 751 stemmen
15 jaar geleden eens een zorro-achtige film gezien op TV. (dus wss is die film veel ouder)
Ik was nog zeer klein toen (kon geen subtitels lezen toen).
Ik herriner me er nog weinig van. Maar ik dacht dat ie op een gegeven moment ergens liep en een groot beest doorboorde met zijn zwaar/sabel/degen?
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Was het een normaal dier of was het een monster ?
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Ik herriner me er nog weinig van. Maar ik dacht dat ie op een gegeven moment ergens liep en een groot beest doorboorde met zijn zwaar/sabel/degen?
Een beetje weinig informatie
. Het zou The Princess Bride kunnen zijn, daar wordt de held in elk geval geconfronteerd met reuzegrote ratten oid in een bos, waar ie inderdaad 1 van doorboord als ik me goed herinner. Verder misschien Willow.
danique1986
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > ik zoek een film
hallo mensen,
ik ben al heel lang op zoek naar een bepaalde film.
HIer gaat hij over:
er is een man die heeft continu hoofdpijn. Op een dag vind hij in het zwembad een engel (een blonde vrouwelijke engel). HIj zorgt voor deze vrouw en leert haar van alles.
Op het laatst blijkt dat hij een tumor in zijn hoofd had en ziet hij haar in de hemel.
vervolgens wordt hij wakker in het ziekenhuis en is de verpleegster de engel waar hij al die tijd voor gezorgd heeft.
kan iemand mij helpen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.