• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.946 films
  • 12.384 series
  • 34.312 seizoenen
  • 651.305 acteurs
  • 199.643 gebruikers
  • 9.416.058 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Malos Hábitos (2007)

Alternatieve titel: Bad Habits

misschien?

Kisje

• 970 berichten
  • 1190 stemmen

moviemafketel schreef:

Malos Hábitos (2007)

Alternatieve titel: Bad Habits

misschien?

Dank u wel!!! Dat is 'm

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

ik zoek een film

denk dat het een soort thriller is

gaat over een man die een telefoon krijgt bedrijging(weet ni goed over wat)

en elk dag pleegt iemand zelmoord die hij goed kent maar blijkt dan moord te zijn

en dan denken ze na een tijd dat hij de moordenaar is en gaat naar het app van zijn huidige vriendin en belt iemand dat hij naar de overkant moet gaan terwel dat gebeurd word zij vermoord

iemand een idee

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Dial M for Murder?

In Film > Algemeen > ben opzoek naar titels van 2 franse films:

ey mensen.

ik zoek de titel van een franse films.

franse film gaat over een leeraar die als nieuwe docent les gaat geven op een jongens school.

zijn leer methode wordt op den duur niet getolereerd door de rector waardoor hij wordt ontslagen tot onvreugde van zijn leerlingen. beetje t idee van de film dead poet society met robin williams wie weet de titel van deze film. let me know. alvast bedankt.

starbright boy (moderator films)

• 22524 berichten
  • 5176 stemmen

bier-rocknroll schreef:

.

2e franse film gaat eveneens over een leeraar op een school.

de man geeft les in timmerwerk en handarbeid.

zijn zoon is omgekomen door een misdrijf. hij komt tot de conclusie dat de dader een leerling is die op de school zit waar hij les geeft.

Dit is Fils, Le (2002) .

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

neje

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

bier-rocknroll schreef:

franse film gaat over een leeraar die als nieuwe docent les gaat geven op een jongens school.

zijn leer methode wordt op den duur niet getolereerd door de rector waardoor hij wordt ontslagen tot onvreugde van zijn leerlingen. beetje t idee van de film dead poet society met robin williams wie weet de titel van deze film. let me know. alvast bedankt.

Choristes, Les (2004)

coinchantal

• 29 berichten
  • 83 stemmen

Vorig jaar 2010 zag ik op tv een reclame van een nieuwe film volgens mij was het een nederlandse film maar dat weet ik niet meer zeker. Ging in ieder geval over een vader die op zoek gaat naar ze kind in geloof ik africa, want ze is vermist??

Hopelijk zegt iemand dit wat.

coinchantal

• 29 berichten
  • 83 stemmen

Nee die was het niet, het had iets weg van taken.

coinchantal

• 29 berichten
  • 83 stemmen

Nee die was het ook niet, trailer gezien op zich een mooie film maar niet die ik zocht.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2552 stemmen

Misschien staat die dan hierbij

coinchantal

• 29 berichten
  • 83 stemmen

Minotaures schreef:

Misschien staat die dan hierbij

Gevonden het was Tirza

juliasanne

• 50 berichten
  • 51 stemmen

In Film > Algemeen > levensgrote insecten:

beste filmfans. ik zoek een film waarvan ik uiteraard de titel niet meer weet het is waarschijlijk een thriller en of horror. speelt zich af in een oud ondergronds treinen depot?? 4 of 5 mensen kunnen daar niet wegkomen doordat levensgrote insekten (sprinkhaanachtige) hen dat beletten. deze film heb ik 'n jaar of 8 terug gezien. wie weet welke ij bedoel???

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je had het net al in het juiste topic en de film heet Mimic.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Dat waren kakkerlakken?

(mr funny shoes)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Misha

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hoi,

Ik zoek al een tijdje naar 2 films.

Die kwamen vroeger op rtl 4 woensdag avond waargebeurde films.

beschrijving 1:

Gaat over 3 kinderen, hun moeder is kort geleden overleden, en hun vader ontmoet een nieuwe vrouw ( volgens my was die vrouw nog niet zo oud)

Die vrouw is helemaal niet aardig tegen die kinderen. Slaat hun etc.

Uiteindelijk vermoord ze de jongste kind. Maar zegt tegen de vader dat ze uit de kinderstoel is gevallen. Jaren later, gaan die 2 kinderen nu volwassenen naar de rechter. Om haar te laten boeten.

Beschrijving 2.

Gaat over een moeder die haar kind mee laat gaan met zijn echte vader.

Maar die brengt dat kind niet meer terug.

Jaren later. belt die echte vader haar op, en zet dat kind op een bus naar haar toe.

Die moeder is helemaal gelukkig natuurlijk, maar komt erachter dat haar jongentje vreselijk is verwaarloosd en mishandeld. En probeert hem te helpen.

Wie weet deze titels van de film?

Zoek er namelijk al heel lang naar.

Bedankt alvast.

Jonesy

• 409 berichten
  • 159 stemmen

Och dat waren films van zo'n bekende amerikaanse of engelse schrijfster. over het algemeen low budget films.

narva77 (crew films)

• 12742 berichten
  • 6545 stemmen

Die tweede ken ik volgens mij wel, maar ik kan er nu helaas even niet opkomen...

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

Jonesy schreef:

Och dat waren films van zo'n bekende amerikaanse of engelse schrijfster. over het algemeen low budget films.

Danielle Steele waarschijnlijk.

narva77 (crew films)

• 12742 berichten
  • 6545 stemmen

Nee, geen Danielle Steele denk ik. Dat zijn meer romantische films, bovenstaande zijn echt Drama's vermoed ik. Kan er alleen nog niet opkomen helaas...

AGE-411

• 10343 berichten
  • 751 stemmen

15 jaar geleden eens een zorro-achtige film gezien op TV. (dus wss is die film veel ouder)

Ik was nog zeer klein toen (kon geen subtitels lezen toen).

Ik herriner me er nog weinig van. Maar ik dacht dat ie op een gegeven moment ergens liep en een groot beest doorboorde met zijn zwaar/sabel/degen?

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

Hoe zag het beest er uit?

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Was het een normaal dier of was het een monster ?

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

AGE-411 schreef:

Ik herriner me er nog weinig van. Maar ik dacht dat ie op een gegeven moment ergens liep en een groot beest doorboorde met zijn zwaar/sabel/degen?

Een beetje weinig informatie . Het zou The Princess Bride kunnen zijn, daar wordt de held in elk geval geconfronteerd met reuzegrote ratten oid in een bos, waar ie inderdaad 1 van doorboord als ik me goed herinner. Verder misschien Willow.

In Film > Algemeen > ik zoek een film

hallo mensen,

ik ben al heel lang op zoek naar een bepaalde film.

HIer gaat hij over:

er is een man die heeft continu hoofdpijn. Op een dag vind hij in het zwembad een engel (een blonde vrouwelijke engel). HIj zorgt voor deze vrouw en leert haar van alles.

Op het laatst blijkt dat hij een tumor in zijn hoofd had en ziet hij haar in de hemel.

vervolgens wordt hij wakker in het ziekenhuis en is de verpleegster de engel waar hij al die tijd voor gezorgd heeft.

kan iemand mij helpen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.