- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Reserved11
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een titel....wie o wie?:
Hallo allen,
Ik zoek de titel van een film die ik al een tijdje terug een keer heb gezien. Zou hem graag toch weer eens bekijken, maar dat wordt dus lastig zonder titel.
Een bekende scene uit de film is een scene waarin 'de dief' met allemaal handlangers door een gebouw loopt die allemaal hetzelfde gekleed zijn als hijzelf. Zeer typerend zijn hierbij de hoedjes die ze dragen. Ze lopen met z'n alles kris-kras door het gebouw heen om de bewaking in de war te sturen.
Van het plot weet ik voor de rest weinig meer. Dat is mede de reden dat ik hem graag nog eens zou bekijken.
Voor de tipgever; super bedankt alvast!
Fernando
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
'The Thomas Crown affair' schiet me te binnen(die uit 1999, die uit 1968 heb ik niet gezien). En bolhoedjes...
Ferrry
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Ik "zoek de juiste titel van een film 'om vier uur breekt de hel los:
het gaat over een vulkaan eiland dat om 4uur verdwijnt van de aardbodem. De hoofdrol spelers zijn een aantal gedetineerde de als ze de mensen van het eiland kunnen redden hun straf niet hoeven uit te zitten. Ik heb deze film in 1976 misschan wat eerder of later in de bisocoop gezien, en wil hem heel graag nog een keer zien.
Wie kan mij aan de titel van deze mooie film helpen, alvast bedankt
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2247 stemmen
Krakatoa: East of Java (1969) misschien?
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
Ferrry, Ik denk deze: Devil at 4 o'Clock, The (1961)
maatje3
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In De Site > MovieMeter pakketservice > Gérard Depardieu:
Ik ben op zoek naar een film van Gérard Depardieu waarion hij een poltie agent speelt, er zit een scene in waarin hij cocaine in een neus inhaler heeft gedaan.
Het is een komedie en volgens mij waren er 2 delen of een vervolg van.
Wie weet het?
gr jan
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik zoek een film waarvan ik nog maar een heel klein stukje weet:
Er zitten een aantal kinderen in de klas met een leraar. De leraar begint te huilen en vertelt dat zijn vrouw gister avond is meegenomen (heel misschien door de duitsers ofzo, maar dat weet ik echt niet zeker)
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2332 stemmen
Ik zoek er ook nog eentje. Het enige uitlegbare wat ik me kan herinneren is dat er een bepaald kind wordt geboren, en er is een man die dat niet wil, het kind vermoord, meeneemt, en ergens gaar droppen. Volgens mij werd het kind geboren op een stoffige, vrij donkere zolder, maar daar ben ik niet zeker van. De film werd vertoont op Canvas (3 a 6 jaar geleden).
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Op zoek naar twee films:
1*.
Een film gaat over een man die eigenlijk niemand meer kan vertrouwen. Het gaat volgensmij over een of ander bedrijf (dat de naam Tripod of dergelijke) draagt dat proeven op mensen uitvoert. Die mensen worden volgensmij dan helemaal futloos aangetroffen door het hoofdpersonage, ergens in een verlaten metrostation/metrolijn?
Als hij eenmaal gevangen wordt genomen door het bedrijf moet hij in zo'n grote ruimte van die tests ondergaan. (Hij wordt voor een of ander groot scherm gezet, weet niet meer wat er gebeurt).
2*
Hier weet ik dus echt zo goed als niets meer van. Het is een horrorfilm en het enige wat ik me herriner is:
Een vrouw is zwanger en die komt dan in een of ander ziekenhuis-stijl kamertje. Artsen verzorgen haar want het zal niet meer lang duren voordat de baby ter wereld komt. Dan opeens knalt haar buik open en komt daar een of ander blauw wezen/monster uit.
Alvast bedankt 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
@barns: Die eerste doet me denken aan: Extreme measures, voor de rest helaas geen idee...
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Dat was de film die ik zocht bij beschrijving 1, bedankt 
Nog altijd op zoek naar de film van de tweede beschrijving!
Alvast bedankt 
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3930 stemmen
Dawn of the Dead
Daar wordt een zombie baby geboren.
Zou dit hem zijn Barns?
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
helaas, dat is de film niet 
Ik denk zelf dat de film ouders is, en een stuk slechtere horror 
Dat wezen dat uit de buik kwam leek echt nergens op, een blauw geval waar volgensmij ook nog aders overheen liepen. Ik heb die film echt als klein jongetje gezien. (niet dat ik nu erg oud ben, maar toch). Dus misschien dat mijn fantasie op dat moment mijn hoofd nu op de verkeerde beelden brengt 
Toch blijf ik volhouden dat het klopt, dus ik hoop alsnog de film te vinden
Wel bedankt voor de moeite!
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
ik moest ook meteen denken aan Alien vs predator 2
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3930 stemmen
helaas, dat is de film niet 
Ik denk zelf dat de film ouders is, en een stuk slechtere horror 
Dat wezen dat uit de buik kwam leek echt nergens op, een blauw geval waar volgensmij ook nog aders overheen liepen. Ik heb die film echt als klein jongetje gezien. (niet dat ik nu erg oud ben, maar toch). Dus misschien dat mijn fantasie op dat moment mijn hoofd nu op de verkeerde beelden brengt 
Toch blijf ik volhouden dat het klopt, dus ik hoop alsnog de film te vinden
Wel bedankt voor de moeite!
Zit er in de originele Dawn of the dead niet zo'n baby? Die heb ik (nog) niet gezien.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Alien is natuurlijk geen slechte horror!! Kan ook Spaceballs zijn 
Psolitsa
-
- 361 berichten
- 140 stemmen
In Film > Genres en landen > Mammoet?? ..:
Ok ik heb een vraagje en ik weet niet of hij thuishoort hier in dit forum maar ...
Ik heb onlangs een scene gezien die mij maar bijblijft.
Mammoeten in de sneeuw?
Ze waren gemaakt a'la chronicles of narnia stijl . Dus als iemand weet waar ik het over heb? Aub? Help mij ! 
(Overigens nog een andere scene: Een soort tarzan achtige man die een reusachtige sabeltandtijger aanraakt. Someone? )
Alvast bedankt!!
Psolitsa
-
- 361 berichten
- 140 stemmen
Wellicht deze? 10,000 BC (2008)
Thats it. Helaas lees ik veel slechte commentaren ..
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Ik heb even de trailer bekeken en ook dit is de film niet. Dit verhaal is er schijnbaar echt op gericht om die vrouw te zoeken, maar in de film die ik me kan herrineren komt dat niet aan bod.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de klassieker Alien nooit heb gezien, of in ieder geval niet in mijn bewustzijn. Aan de trailer te zien is dit ook de film niet, het speelt zich als het goed is op aarde af.
Deze film is toch wel te 'nieuw' om de film te kunnen zijn. Ik denk dat het wel een jaartje of 8 terug is dat ik deze film heb gezien
Ik apprecieer wel de vele moeite die gedaan wordt! 
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
In een aflevering van de SF-serie 'V' zat ook zo'n scène....
Alleen waren het daar twee baby's: één reptiel en één normale...met een twist.
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
2*
Hier weet ik dus echt zo goed als niets meer van. Het is een horrorfilm en het enige wat ik me herriner is:
Een vrouw is zwanger en die komt dan in een of ander ziekenhuis-stijl kamertje. Artsen verzorgen haar want het zal niet meer lang duren voordat de baby ter wereld komt. Dan opeens knalt haar buik open en komt daar een of ander blauw wezen/monster uit.
Alvast bedankt
Héél misschien "It's Alive" (1974)?
rien.valkenaers
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Weet iemand uit welke film dit komt?:
]Hej,
Voor een spel van de scouts zou ik voor morgenavond moeten weten uit welke film dit screenshot komt.
Picasa Web Albums - 10157297769918921... - Album zonder ... - picasaweb.google.com
Als iemand van jullie een idee heeft zou dit mij enorm helpen.
De foto is gephotoshopt om het moeilijker te maken...
Bedankt
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2332 stemmen
Hi, valsspelertje... 
Ik weet het alvast niet.
Ik zoek wel nog onderstaande titel.
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Voor een spel van de scouts zou ik voor morgenavond moeten weten uit welke film dit screenshot komt.
Dikke kans dat het uit Memoirs of an Invisible Man komt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het bord op de achtergrond is dat van Close Encounters lijkt het wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.