- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
hmm, Rush Hour, herinnerde me daarbij iets heel anders. Dan laat me geheugen me toch echt in de steek
Maar thanks
for future reference:
google op 'Jackie Chan sugar is sweet'
et voila 
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Volgens mij was dat tuxito
Ja, of The Tuxedo 
aspro
-
- 571 berichten
- 1518 stemmen
Ik zoek een filmtitel:
- Een film, over het tsunami. Een koppel, man en vrouw, verliezen hun dochter door het tsunami. De man is volgensmij een fotograaf en dan gaan ze op zoek. Een scene blijft me heel erg bij dat de lijken worden verbrand, en de man of vrouw heel boos word daarover en dan allemaal fotos van de mensen gaat maken.
- Een andere film, over een koppel die ergens in een Islamitisch land gaan wonen als Europese journalisten. De man raakt ontvoerd, en vervolgens krijgt de vrouw af en toe een bericht van hem. De man is dan bij terroristen en op het eind krijgt de vrouw een video te zien waar hij onthoofd word.
Alvast bedankt!
Heb een film die heet de storm en is een miniserie
met treat williams en luke perry
en nog een miniserie die heet flood
met robert carlyle tom courtenay.
en toch die film die je zoekt ken ik mijn ook heel vaag herrineren
en die film over dat koppel dat is een film die op waarheid is berust
Gonzo8000
-
- 486 berichten
- 10 stemmen
je heb gelijk bubblez, ik had geen zin om op het zoeken hoe je schrijft, maar ik wist dat fout was, mmaar ik ken de meeste titels niet meer in het engels, omdat ik ze in het spaans kijk
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Jullie weten waarschijnlijk nog wel dat een paar jaar geleden een Sniper actief was in Amerika.
Hij schoot daar vaak willekeurig mensen bij (voornamelijk) tankstations dood.
Uiteindelijk is hij gepakt, en is gebleken dat hij dit met zijn zoon deedt!
Dit verhaal is ook verfilmd.
Volgens mij speelt de acteur uit 'The last king of schotland' de rol als politie officier. De donkere man bedoel ik!
Iemand enig idee hoe deze film heet?
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Dankje, dit is hem,
En wat betreft acteur heb je gelijk 
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Ik zoek weer een film 
Weet er nog maar heel weinig van..
Het gaat over een speelgoedfabriek waar ze allerlei interessant speelgoed fabriceren.
Ik herriner me nog een scene in een Kruiswoordvormig ruimte (De muren leken op kruiswoordpuzzel ofzo, en die kamer kon van vorm veranderen.
Overigens was er dus ook iemand met kwade plannen (als ik het goed heb). Die speelgoed tot leven wilde brengen en het plan weet ik niet meer.
Het was geen Horror volgensmij, ookal zou je dat met levend speelgoed snel denken 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Ik ken maar een film met levend speelgoed en dat is
Small Soldiers.
Ik denk eigenlijk niet dat dat hem is want volgens mij komt die kruiswoordpuzzel er niet in voor.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14497 stemmen
Klinkt eerder als Toys!
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
Haha, soms ligt de titel dichterbij dan je denkt 
Dit is de juiste film, bedankt 
Jordan, jij natuurlijk ook bedankt voor de moeite!
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
Ik zoek ook een film. Staat me heel vaag bij helaas.
De film is gewoon real-life maar er worden ook getekende stukjes/animatie in verwerkt. Volgens mij op een gegeven moment in een kamer waarin een vrouw wordt geslagen of onder schot gehouden of iets dergelijks?
De film vloeit van real naar animatie en weer terug.
Kan iemand mij helpen aan de titel?
Alvast bedankt.
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
Even op Youtube opgezocht en dat is hem!
Haha kan ik me dus echt niet meer herinneren dat het stukje in kill bill zit.
Bedankt otherfool.
Olaf49
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film en die gaat over een echtpaar. Ze hebben 2 kinderen. Ik kan me een scene herrineren dat ze besluiten om die kinderen geen snoep te geven omdat dat beter voor hun zou zijn, uiteindelijk worden die kinderen dus wel dik:P. Einde van de film is dat het echtpaar in hun eigen huis aan het vechten zijn en dat ze samen sterven door de kandelaar die van het plafond afvalt, is geen nederlandse film, maar heeft wel iets weg van mama is boos:P
Tnx!
Gonzo8000
-
- 486 berichten
- 10 stemmen
Ik weet niet hoe die heet, maar volgens mij is ie met Steve Martin of Leslie Nielsen
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Olaf:
War of the roses? Alleen dat snoep staat me niet echt bij.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2247 stemmen
Het einde (ruzie+kandelaar) is inderdaad net als War of the Roses; maar dat koppel heeft 100% zeker geen kinderen.
Ik denk dat je twee films door elkaar haalt.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Ik zoek nog een film. Voor de mensen die Robots (2005) hebben gezien: dat stukje waar ze in robot-city aankwamen en er zo'n robot op het liedje 'right thurr' danste, dat ken ik ook van een andere film, alleen dan geen animatie. Daar kwam er ook iemand uit de trein, volgens mij in ieder geval een klein jongetje, die dan ook zo'n robot dat zag dansen. (Voor de mensen die Robots (2005) niet hebben gezien het gaat over dit stukje: http://www.youtube.com/watc...
Voor de rest herinner ik me jammer genoeg niks, maar ik weet zeker dat ik dat ergens van ken..
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Het einde (ruzie+kandelaar) is inderdaad net als War of the Roses; maar dat koppel heeft 100% zeker geen kinderen.
Ik denk dat je twee films door elkaar haalt.
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Ze hebben zeker wel kinderen inderdaad, een jongen en een meisje die inderdaad door moederlief (Kathleen Turner) worden onthouden van snoep, maar niet door pa (Michael Douglas), waardoor ze een aantal jaren later dik zijn. Dus The War of The Roses is de film die je zoekt!
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2536 stemmen
Ik zoek nog een film. Voor de mensen die Robots (2005) hebben gezien: dat stukje waar ze in robot-city aankwamen en er zo'n robot op het liedje 'right thurr' danste, dat ken ik ook van een andere film, alleen dan geen animatie. Daar kwam er ook iemand uit de trein, volgens mij in ieder geval een klein jongetje, die dan ook zo'n robot dat zag dansen. (Voor de mensen die Robots (2005) niet hebben gezien het gaat over dit stukje: http://www.youtube.com/watc...
Voor de rest herinner ik me jammer genoeg niks, maar ik weet zeker dat ik dat ergens van ken..
Wellicht Artificial Intelligence!
Volgens IMDb komt Right Thurr ook voor in de films Agent Cody Banks 2 en How To Deal.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2247 stemmen
Vreemd ik was ervan overtuigd dat ze geen kinderen hadden; zal dan toch het begin eens opnieuw moeten kijken 
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Wellicht Artificial Intelligence!
Volgens IMDb komt Right Thurr ook voor in de films Agent Cody Banks 2 en How To Deal.
A.I. is het volgens mij niet, maar een van die andere 2 zou best kunnen, moet ik even kijken. Maar sowieso alvast bedankt 
Olaf49
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Jup mensen, het is idd The war of the roses!
Bedankt man!
ps volgens mij hebben ze wel kinderen:P als ik de trailer mag geloven:P
thura
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
hallo allemaal,
ik zoek een filmtitel van een aantal jaren geleden. Het is een franse film en volgens mij speelt gerard depardieu de hoofdrol. Het gaat over een man (gerard d.??) die een klein meisje ontvoerd. ze krijgen een bijzondere band met elkaar.
kent iemand de film en nog beter de titel??
bedankt alvast
aspro
-
- 571 berichten
- 1518 stemmen
hallo allemaal,
ik zoek een filmtitel van een aantal jaren geleden. Het is een franse film en volgens mij speelt gerard depardieu de hoofdrol. Het gaat over een man (gerard d.??) die een klein meisje ontvoerd. ze krijgen een bijzondere band met elkaar.
bedankt alvast
zou het de film les misarables kunnen zijn?
thura
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
zou het de film les misarables kunnen zijn? [/quote]
nee dat is hem niet. heb even gekeken op youtube. de film die ik gezien heb speelde zich later in de tijd af. Volgens mij reden het meisje en de man rond in een klein rood autotje.
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
hallo allemaal,
bedankt alvast
Klinkt een beetje als 'Versailles' met Guillaume Depardieu (zoon van Gérard). Alleen is dat geen meisje maar een jongetje die door zijn moeder wordt achtergelaten bij hem... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.