• 16.425 nieuwsartikelen
  • 180.212 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.716 gebruikers
  • 9.421.666 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1905 stemmen

Oh toch bedankt! Die film zocht ik ook nog.

Jammer als je de eerste niet meer weet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Is het niet gewoon Another 48 Hrs.?

Heb je nog iets meer info?

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1905 stemmen

Is dat de film waarin iemand zijn eigen vinger afhakt?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dan zou het ook goed deze kunnen zijn. Daar hakt een lid van de Yakuza zijn vinger af om zijn loyaliteit te tonen. Daarna wordt die alsnog vermoord door de baas.

Hakunamatafaka

• 629 berichten
  • 1905 stemmen

Ja dat is hem, bedankt.

Bubblez

• 2071 berichten
  • 2539 stemmen

Dennis the movie schreef:

In Filmdragers > Titels > Ik zoek een film:

Ik herinner me een film maar weet de naam niet meer en wil hem graag nog eens zien.

Het ging over een groepje kinderen die een clubje hebben: De Vrouwenhaters en een van de jochies word wel verliefd op een meisje. Heeft iemand een idee hoe die film heet.

The Little Rascals!

Moebius78

• 11 berichten
  • 19 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

Weet je het wel héél zeker? Misschien moet je hem nog eens kijken dan. Klinkt idd als "Mitt Liv Som Hund"!

lol, stom het is hem wel...

dacht dat Mitt Liv Som Hund alleen maar over dat ruimtehondje ging.

Baggerman en Narva77 Bedankt!

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

Zie je nou wel! Dat dacht ik al.

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Iemand heeft me ooit verteld over een film met als thema:

Een of ander geldbriefje dat iedereen die ermee in aanraking komt ongelukg brengt. Dit is niet omdat er magisch krachten in het briefje zit of dergelijke, maar omdat de situatie waarin ze het briefje krijgen of wat dan ook daarvoor zorgt

Ja, het is redelijk vaag, meer weet ik er niet van.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Deze?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Hakunamatafaka schreef:

- Poltie film dacht ik, waarin 2 agenten, iemand moeten oprollen,

Kan nog een scene herinneren: 1 agent wordt vermoord, door een groep op motors. Die andere agent staat achter een hek en kan niks doen.

Ik weet niet of iemand hem nu al gevonden heeft, maar deed me ook hier aan denken.

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

Dan moet je beter lezen. Hij was al gevonden!

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

dorusjuhh schreef:

sorry ik heb geen idee hoe die heet ik heb er ooit es een trailer van gezien vogens mij is die niet zo eng vertel es wat meer over die vissen heeft eimand anders nog een horror film

ps niet al te moelijk heb er bijna 100 gezien maar is ben pas 12 !!!

vogens mij is die niet zo eng vertel es wat meer over die vissen

OMG!

Vertel eens wat meer over die vissenfilm? Nou ja, het zag er een beetje uit als een lowbudget-filmpje van een beginnende filmmaker die volgens mij nét een beetje teveel gespiekt heeft bij zijn examens op de filmacademie....

Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Het ligt op het puntje van mijn tong, maar....

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze is 12 narva, dus niet helemaal eerlijk om dr voor lul te zetten.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

narva77 schreef:

Dan moet je beter lezen. Hij was al gevonden!

Ach ja, dat dacht ik ook wel, maar over een andere film 'My life as a dog' was ook wat verwarring en omdat het genoemde fragment ook in mijn suggestie voorkwam, heb ik 'm alsnog mede gedeeld.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik zoek een ik geloof Duitse film(maar dat hoeft niet perse, want zag hem toen op Duitse zender) van zeker 15 jaar geleden of zo. Het enige wat ik weet is dat er ruiters op paarden voorkwamen die er ongeveer net zo uitzagen als de nazgul op paard uit The Lord of The Rings. Ze waren ook slecht. Kwam ook een kasteel/vesting in voor en ze reden vooral in het donker geloof ik. Vaag, maar de film bestaat echt.

snakevega

• 106 berichten
  • 92 stemmen

Ik zoek een film, die ik ooit als 12jarig kind, zo'n 12 jaar geleden had bekeken. Dit herinner ik me er nog van: Het was voor mij toen en erg enge film. Alle mensen werden ziek. Ze stikten, en er schoot iets groot uit hun keelen ze vielen dood. Precies een grote, witte paddestoel. Dit vond ik erg eng toen. Weet er iemand welke film ik bedoel? Ik zou hem echt nog eens graag terug, volledig zien.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij een aflevering van The X-Files, ik zoek even op welke precies.

***Edit: Het is Field Trip

snakevega

• 106 berichten
  • 92 stemmen

Dankjewel voor het snelle antwoord. Ik zal binnenkort eens deze aflevering bekijken.

remember12

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Toplijsten en favorieten > zoek deze spannende film:

Ik heb een klein vraagje. ik heb een paar jaar geleden een film

gezien alleen weet ik de titel helaas niet meer.

ik zal vertellen waar het over gaat.(wat ik me nog kan herinneren)

Het verhaal gaat over een vrouw,haar ouders beschikken over renpaarden. op een dag overlijden haar ouders in een autoongeluk.

het rempedaal deed het niet meer.

(De vrouw in het verhaal is aan de ene helft van haar gezicht verminkt) Later in het verhaal beland ze in de gevangenis waar ze een mes in haar gezicht steken. Zij krijgt een operatie aan haar gezicht en ze heeft weer een mooi gezicht. waneer ze uit de gevangenis komt,doet ze zich voor als iemand anders.om haar man terug tepakken.

tijdens haar verblijf in de gevangenis,neemt haar man de erfenis ofzoiets over. Hij is namelijk de boosdoener in het verhaal.

de rest van het verhaal weet ik niet meer precies.

het zou heel erg leuk zijn als iemand me kan helpen.

alvast bedankt allemaal.

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Deze?

Dankjewel!

Allison '85

• 66 berichten
  • 0 stemmen

remember12 schreef:

In Film > Toplijsten en favorieten > zoek deze spannende film:

Ik heb een klein vraagje. ik heb een paar jaar geleden een film

gezien alleen weet ik de titel helaas niet meer.

ik zal vertellen waar het over gaat.(wat ik me nog kan herinneren)

Het verhaal gaat over een vrouw,haar ouders beschikken over renpaarden. op een dag overlijden haar ouders in een autoongeluk.

het rempedaal deed het niet meer.

(De vrouw in het verhaal is aan de ene helft van haar gezicht verminkt) Later in het verhaal beland ze in de gevangenis waar ze een mes in haar gezicht steken. Zij krijgt een operatie aan haar gezicht en ze heeft weer een mooi gezicht. waneer ze uit de gevangenis komt,doet ze zich voor als iemand anders.om haar man terug tepakken.

tijdens haar verblijf in de gevangenis,neemt haar man de erfenis ofzoiets over. Hij is namelijk de boosdoener in het verhaal.

de rest van het verhaal weet ik niet meer precies.

het zou heel erg leuk zijn als iemand me kan helpen.

alvast bedankt allemaal.

A face to kill for

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

moviemafketel schreef:

Ze is 12 narva, dus niet helemaal eerlijk om dr voor lul te zetten.

Ja oké, je hebt wel gelijk. Kon het echter niet laten. Zal het niet meer doen.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Om de een of andere bizarre reden moest ik daarjuist denken aan een film die ik ooit is in de wachtzaal bij het medisch onderzoek heb gezien. Het ging over een jonge knul, ik denk van een jaar of 12, die naar de Middeleeuwen wordt teruggestuurd. Daar wordt hij dan verliefd op de dochter van de koning of iets in dien aard, het was allemaal vrij standaard. Het is trouwens zeker en vast geen Black Knight.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Bedankt, Anatolia.

RobbyT

• 215 berichten
  • 44 stemmen

RobbyT schreef:

Okee mensen, ik vrees dat de volgende een moeilijke wordt:

In de jaren 80 heb ik ooit een film gezien waarin het volgende gebeurt:

Een man rent de trappen van een kasteel op om een vrouw te redden (waarvan weet ik niet). Vervolgens wordt de man door de vrouw over de kantelen van een kasteel naar beneden gegooid. Vervolgens gaat ze naar beneden. Een man buiten vraagt haar: "Waar heb je hem afgezet?" Dan begint ze te lachen: "Waar heb je hem afgezet, hahaha!" Vervolgens zie je de gevallen man dood in het gras liggen. De film speelt zich in de twintigste eeuw af, het is waarschijnlijk een misdaad film. Ik weet niet precies het land waar het gemaakt werd: Engeland? Duitsland? Het had niet echt iets Amerikaans, maar het zou eventueel ook Amerikaans kunnen zijn. Ik sluit ook niet uit dat het een aflevering is van een misdaadserie. Ik weet het niet meer. Kunnen jullie me op weg helpen? Bedankt alvast!

Iemand enig idee?

timmie1988

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Hallo allemaal, weet iemand mischien hoe die film heet waar iemand een erfenis krijgt die hij kan vergroten als hij een bepaald bedrag binnen een bepaalde tijd opmaakt?? Alvast bedankt!!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

timmie1988 schreef:

Hallo allemaal, weet iemand mischien hoe die film heet waar iemand een erfenis krijgt die hij kan vergroten als hij een bepaald bedrag binnen een bepaalde tijd opmaakt?? Alvast bedankt!!

Dat is Brewster's Millions.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2332 stemmen

Ik zoek een film waarin een hond terechtkomt in een dierenasiel. De hond wil ontsnappen, de bewaker(s) proberen hem tegen te houden. Wanneer een bewaker de hond te pakken heeft, plast de hond op de bewaker's gezicht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.