• 15.741 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.201 series
  • 33.969 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.908 stemmen

Traumatische films die je liever nooit meer ziet

zoeken in:

ZAP!

• 5448 berichten
  • 3621 stemmen

IH88 schreef:

Ja duh, dat kan maar één film zijn .

(afbeelding)

Uit welke film is dat?

Graaf Machine

• 9789 berichten
  • 1412 stemmen

Ik ken geen enkele film die ik nooit weer wil zien wegens traumatische ervaringen.

Ik denk dat als ik een traumatische ervaring overhoud na het zien van een film, ik die film JUIST daarom nog eens wil zien. Gewoon om mezelf te overtuigen dat het film is.

Kak aan de gevolgen, gewoon mezelf een draai om de oren geven.

Flavio

• 4893 berichten
  • 5223 stemmen

Ik vind films die kennelijk zoveel indruk maakten dat ze bleven rondspoken in m'n hoofd eerder interessant dan dat ik ze nooit meer hoef te zien. Martyrs, Come & See, Irreversible, Funny Games zijn bekende voorbeelden van heftige films, maar ik zou ze eigenlijk allemaal graag wel weer zien.

Films die ik nooit meer wil zien zijn vooral hele slechte films die me boos maakten. Ik denk met name aan What Dreams May Come. Maar ook draken als The Blind Side en Sucker Punch come to mind. Ook soort van traumatisch.

Tanguy

• 455 berichten
  • 2051 stemmen

Eigenlijk komt alleen Mysterious Skin bovendrijven dan. Een erg goede film, maar het heftige onderwerp maakt wel dat ik het voorlopig liever bij een keertje houd.

Graaf Machine

• 9789 berichten
  • 1412 stemmen

Tanguy schreef:

Eigenlijk komt alleen Mysterious Skin bovendrijven dan. Een erg goede film, maar het heftige onderwerp maakt wel dat ik het voorlopig liever bij een keertje houd.

dat leidt er natuurlijk direct naar dat ik die film even ga opzoeken, en het plot lees. Zonder de film gezien te hebben snap ik jouw standpunt, maar nu wil ik ook graag de film zien.

Graaf Machine

• 9789 berichten
  • 1412 stemmen

ZAP! schreef:

(quote)
Uit welke film is dat?

Ik ben ook niet iemand die al honderdduizend films gezien heeft. Ik hoef ook niet echt te weten uit welke film de geposte scene is.

Maar als je dat dan toch post, plaats er dan niet zo'n laffe tekst bij. Het kan uiteraard maar één film zijn, maar geef dan gewoon de titel van die film. Of is dat niet stoer genoeg?

Ebenezer Scrooge

• 2150 berichten
  • 3092 stemmen

Lekker enthousiast hier.

Traumatisch is misschien niet het juiste woord, had het denk ik beter ' Schokkende scènes' of iets kunnen noemen.

Op de nieuwspagina kwamen overigens wel genoeg reacties. Haal het wel weer weg, want dit wordt niks.

Tanguy

• 455 berichten
  • 2051 stemmen

Graaf Machine schreef:

(quote)

dat leidt er natuurlijk direct naar dat ik die film even ga opzoeken, en het plot lees. Zonder de film gezien te hebben snap ik jouw standpunt, maar nu wil ik ook graag de film zien.

Het is in zekere zin ook een aanrader, maar geen film die je met een fijn gevoel achterlaat.

jippie2010

• 2612 berichten
  • 8082 stemmen

Ik moet al snel denken aan Srpski Film (2010), al kijk ik Irréversible (2002) ook niet voor mijn plezier. Toch houd ik van shockerende films, omdat ze iets diep van binnen los maken.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

ZAP! schreef:

(quote)
Uit welke film is dat?

Martyrs

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.