menu

Film / Algemeen / Gratis filmposters

zoeken in:
Linda.. Waarom verkoop je ze niet via Marktplaats of Ebay..? Daar kun je nog $$$ mee vangen ook..

RWL
Dan ben ik veel te lang bezig met alles aanbieden, opsturen enz. Daar heb ik helemaal geen tijd voor. En veel posters hebben of een plakbandje, een scheurtje of wat dan ook, dus veel kan ik niet voor vragen.
Er is al iemand die ze allemaal op wil halen en er een bedrag voor wil betalen. Dus als er meer mensen zijn die ze allemaal willen hebben, dan kan het nog leuk gaan worden

neo (crew)
Nou die Incassable, en Family Man lijken mij ook wel leuk Ik heb zelfs ooit gewoon een hele berg zo bij het vuil gezet. Als ik nog eens wat nieuws heb zal ik het wel netjes hier poster (heb toevallig nog 2 Kill Bill posters..)

jassonn schreef:

Weet iemand toevalig waar ik aan een poster van Donnie Darko kan komen?

Ik vraag het nog maar eens.
En dan het liefst niet die zwarte poster met het konijnen hoofd maar meer in de trant van de DVD hoes.

RWL
Posters zijn vandaag allemaal opgehaald!

RWL
jassonn schreef:

Ik vraag het nog maar eens.
En dan het liefst niet die zwarte poster met het konijnen hoofd maar meer in de trant van de DVD hoes.

Sorry, er zat geen Donnie Darko poster bij...

hey mensen ik hoor hier allemaal mensen die posters hebben. Dat klinkt wel aantrekkelijk want ik ben namelijk heel onze computerkamer met posters aan het behangen. En daarom had ik een vraag of een jullie misschien een poster heeft van: Shawshank Redemption. Geweldige Film. In ieder geval alvast bedankt.

Hoe kom ik aan fiilmposter(die hangen in de bioscoop)?
Ik heb pathe gemaild want ik wil zo GRAAG de poster van Zidane un portrait de 21 siecle .Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen?
Pathe geeft by the way niet thuis........

Ben ook op zoek naar andere poster van Al Pacino en van films van Tarantino...

Ik wil er wel voor betalen..maar goed.ik hoor het wel van jullie....

Yash100 schreef:
Hoe kom ik aan fiilmposter(die hangen in de bioscoop)?
Ik heb pathe gemaild want ik wil zo GRAAG de poster van Zidane un portrait de 21 siecle .Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen?
Pathe geeft by the way niet thuis........

Ben ook op zoek naar andere poster van Al Pacino en van films van Tarantino...

Ik wil er wel voor betalen..maar goed.ik hoor het wel van jullie....

Niemand van jullie een idee?

Madecineman (moderator)
Niet meer van toepassing zijnde bericht verwijderd.

Yash100 schreef:
(quote)

Niemand van jullie een idee?

meestal kun je dat gewoon aan de balie vragen, bij jt kan dat in ieder geval wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:21 uur

geplaatst: vandaag om 19:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.