menu

Film / Algemeen / Da Vinci Code - Angels & Demons

zoeken in:
Dit zijn (zover ik weet) de enige verfilmingen van de boeken van Dan Brown. Beide heb ik. Alleen rest mij een vraag.
Zijn de films los van elkaar te bekijken?
Of is het slim eerst Da Vinci Code te kijken en hierna Angels & Demons? Of Andersom?
Want het is mij niet echt duidelijk. Aan de films zou je zeggen dat Angels & Demons het vervolg moet zijn op Da Vinci Code.
Maar op Wikipedia en andere sites word vermeld dat Da Vinci Code het vervolg is op Angels & Demons.
En dit terwijl Angels & Demons nog geen jaar oud is, en Da Vinci Code toch al ruim 3 jaar, als het niet 4 jaar is.

Alvast dank voor uw antwoorden.
Mocht ik verkeerd zijn op het forum, zou u mij dan willen verwijzen naar het juiste forum?
Bij voorbaat dank.

Bij de boeken is Angels and Demons eerder geschreven dan The Da Vinci Code, maar de films zijn in omgekeerde volgorde gemaakt. Welk deel dus het vervolg is hangt af van boek of film. Bij de films maakt het overigens niets uit welke je eerst kijkt, want Angels and Demons bevat slechts een onbelangrijke, miniscule verwijzing naar The Da Vinci Code.

Verder is hier geen heel topic voor nodig lijkt me.

Oké bedankt.

Omtrent het topic, ik kon hier geen vragentopic vinden. En op internet werd ik niet veel wijzer.

Anyway, hij kan closed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:44 uur

geplaatst: vandaag om 09:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.