menu

Film / Nieuws / Remake Tillsammans

zoeken in:

Ja, het zou weer eens niet. Stel je voor dat ze eens wat origineels zouden bedenken daar in Hollywood.

FisherKing
Inderdaad, en wat me vooral stoort is de beschrijving van de film (erg Amerikaans en maar meteen gay's and lesbians vermelden; wat helemaal geen groot thema is in het origineel) (tevens verre van volledig en belangrijke thema's vergetend, zoals de angst voor eenzaamheid en de gevolgen van scheiding voor kinderen)
Ik vrees het ergste voor deze remake.

amerikanen kennen geen angst en/of eenzaamheid. Wel klote films en series.

petey schreef:

Maar met die klote films en series zou je toch wel een soort angst ontwikkellen; namelijk elke keer als ik de tv zou aanzetten zou ik bang zijn voor hetgeen wat dan wel niet op tv is .

sydney

Moet dat nu weer?!

f****** remakes ook altijd.

Dood aan alle remakes!!! (vooral omdat deze van Moodysson is. )

narva77 (crew)
Jezus Christus, is er dan echt geen fatsoen, creativiteit en respect in Hollywood? Hoort thuis in het rijtje van meest zinloze remakes als: Nikita, Himmel über Berlin, Solaris, Spoorloos, Abre Los Ojos enz. enz. Bah

narva77 schreef:

Hoort thuis in het rijtje van meest zinloze remakes als: Nikita, Himmel über Berlin, Solaris, Spoorloos, Abre Los Ojos enz. enz. Bah

Ik vind de remake van Solaris verre van zinloos....

Trouwens knap dat je het een zinloze remake vindt, aangezien je zowel het origineel als de remake niet gezien hebt

Ik ben zelf trouwens in de meeste gevallen absoluut geen voorstander van remakes hoor, begrijp me niet verkeerd.. maar ik werd onlangs toch aardig verrast door dit werkje van de hier zo verguisde meneer Soderbergh

petey schreef:

Die series zijn de laatste tijd anders van een hele hoge kwaliteit.

Goodfella schreef:

Ik vind de remake van Solaris verre van zinloos....

Ik denk dat door deze remake van Soderbergh opeens het grote publiek interesse krijgt in het origineel.

narva77 (crew)
Goodfella schreef:Ik vind de remake van Solaris verre van zinloos....
Trouwens knap dat je het een zinloze remake vindt, aangezien je zowel het origineel als de remake niet gezien hebt
Ai, busted klopt, heb ze beiden niet gezien, maar ik heb zo mijn vooroordelen en ideeën, en daarbij komt dat ik de remakes die ik wel heb gezien, nooit het (niet-Amerikaanse) origineel evenaren.

Is deze remake reeds gemaakt?

starbright boy (moderator)
Lijkt erop dat het als zovele projecten uiteindelijk nooit is doorgegaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:10 uur

geplaatst: vandaag om 09:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.