menu

Film / Nieuws / Kill Bill 3

zoeken in:
Ik ben gek op de Kill Bill-films, met name van deel 2 heb ik vollop genoten. Maar ik vind dat het verhaal over is, een Kill Bill Vol. 3 zal een geval van "mosterd na de maaltijd" worden. al helemaal aangezien Tarantino deze film pas over een veel te lange tijd heeft gepland, waar de franchise Kill Bill allang niet meer herinnerd zal worden.

Denden 100 Piek schreef:
Ik ben gek op de Kill Bill-films, met name van deel 2 heb ik vollop genoten. Maar ik vind dat het verhaal over is, een Kill Bill Vol. 3 zal een geval van "mosterd na de maaltijd" worden. al helemaal aangezien Tarantino deze film pas over een veel te lange tijd heeft gepland, waar de franchise Kill Bill allang niet meer herinnerd zal worden.

Onzin. Iedereen kent Tarantino's Pulp Fiction nog. Kill Bill blijft MINSTENS zo succesvol!

desteven007
Goodfella_90 schreef:
Ik vind het ook zo jammer dat die verrekte Tarantino zich aldoor met films van anderen bezighoudt en zelf er maar erg weinig maakt. Dit ook weer 2015, met wat geluk een of 2 films 'ertussen in'. (zijn dat nou 1, 2 of 3 woorden )

Verrekte Tarantino ? Pas op wat je zegt , hij is één van de beste van de wereld.

combi
desteven007 schreef:
(quote)

Verrekte Tarantino ? Pas op wat je zegt , hij is één van de beste van de wereld.
hij vind hem volgens mij ook steen goed vandaar dat hij baalt dat tarantino zich veel bezig houd met andere personen hun films in plaats van zijn eigen films.

klint een beetje als de vega brothers.
Jammer dat, dat project nooit gedaan is.
Als ie dat nou ipv Jackie Brown had gedaan.

wie zegt dat taratino nog leeft over 15 jaar?

kan je ook een kill bill 4 maken waarin BB wraak neemt

ik hoop dat er nog een kill bill 3 komt

Barcel
Dan hoop ik niet dat Quentin Tarantino weer gaat regisseren. Hij had wel een baggere Kill Bill 2 gemaakt, vind ik.

Weer een nieuwe deel? :/ ... 1 en 2 is zo slecht.. :/

Barcel
Nee, ik denk niet dat ze deel drie gaan maken maar er zijn natuurlijk wel mensen die nog een deel willen kijken.

kill bill 2 slecht?

uhhhhhhh

Ik zie het niet gebeuren.

The Last
N811 schreef:
Jammer dat, dat project nooit gedaan is.
Als ie dat nou ipv Jackie Brown had gedaan.

Vergeet niet: Jackie Brown is zeker geen tussenfilmpje!

desteven007
Ik weet niet of er nog een kill bill 3 gaat komen zowel zal het nog een tijdje duren.
Wat wel zal komen is Inglorious Bastards, A band of US soldiers facing death by firing squad for their misdeeds are given a chance to save themselves - by heading into the perilous no-man's lands of Nazi-occupied France on a suicide mission for the Allies.
Een oorlogsfilm dus van Tarantino,
er zullen ook 2 mensen meespelen uit Reservoir Dogs namelijk Tim Roth & Michael Madsen.

En ook dát duurt nog wel even....

Is men niet op de hoogte dat Quentin wel vaker wat laat vallen over eventuele projecten, en dan uiteindelijk met iets (heel) anders komt?

Laat de man lekker lullen; prachtfilms maakt ie sowieso al, en als er eindelijk iets concreets komt, horen we het tóch wel van alle kanten.

Tot die tijd pop ik wel m'n Grindhouse box in de speler, blijft een fenomenaal werk. Miauw.

desteven007
gotti schreef:
En ook dát duurt nog wel even....

Een jaartje wachten.
Weet soms iemand wat dit is?
http://www.imdb.com/title/tt0985694/

AHWA
Waarschijnlijk de lange filmversie van Machete, een van de neptrailers uit Grindhouse.

AHWA schreef:
Waarschijnlijk de lange filmversie van Machete, een van de neptrailers uit Grindhouse.

waarschijnlijk? dat is nu wel zeker

Of ie er snel (en uberhaupt) komt nog niet hoor. Rodriquez heeft meer projecten lopen...

Indeed, zo is destijds ook een remake van Barbarella genoemd, ik dacht zelfs dat hij daar Rose McGowan voor wilde hebben.

desteven007
Quentin Tarantino onderhandelt met Leonardo DiCaprio en Brad Pitt voor een rol in zijn nieuwe film Inglorious Bastards , een ode aan de Dirty Dozen-films.

Na een reeks bezoekjes aan de Hollywoodstudio's, trekt Tarantino nu met zijn filmscript naar de acteurs. De regisseur wil met Inglorious Bastards een ode brengen aan de Dirty Dozen-films uit de jaren '60. Die films namen vaak een loopje met de geschiedenis en romantiseerden de oorlogshelden. Tarantino is volledig wild van zijn nieuwe project en heeft voor de hoofdrollen zijn zinnen gezet op twee Hollywoodacteurs van formaat.

Dinsdag ontmoette hij Brad Pitt in Frankrijk en besprak hij er met hem de rol van luitenant Aldo Raine, de norse kapitein van de Bastards, een parachute-eenheid die in de vijandige linies werd gedropt met slechts één doel: zoveel mogelijk Nazi's een kopje kleiner maken.

En volgens Hollywoodbijbel Variety , onderhandelt de regisseur vandaag met Leonardo DiCaprio over de rol van de slechterik, de Duitse kolonel Landa, een verschrikkelijk monster met de bijnaam de Jodenjager.

Brad Pitt deed al eens mee in een Tarantino-film. In True Romance speelde hij een (memorabele) verslaafde. Voor DiCaprio zou het zijn eerste optreden in een film van de regisseur zijn. De opnames van Inglorious Bastards zijn voor eind dit jaar gepland en vinden plaats in Duitsland en Frankrijk.

Bron : Focus Knack

kappeuter (crew)
Dat heeft niks met Kill Bill te maken:
Inglorious Bastards topic.

Hé Kill Bill Vol. 3 komt niet uit,want Bill is in deel 2 al vermoord!!

dit is moeilijk te geloven een derde deel
ik volg jay van werven bill is dood in hollywood weet je wel nooit mss lag bill gewoon bewusteloos haha
ik denk nie dat tarantino zich daarmee zal bezighouden

Kil Bill 2 had een gesloten einde dus ik het raar dat ze nog een film gaan maken. De lijst was volledig rond, of wordt dit een perquel??

Ik heb zojuist Kill Bill 2 afgezien en ben er helemaal nog van onder de indruk, maar ik zou het echt niet leuk vinden als er een deel drie zou worden gemaakt. Wat mij betreft is Kill Bill af en klaar. Ik kan me geen goede deel drie voorstellen. En Bill kan niet meer vermoord worden, want die is al dood.

jay van werven schreef:
Hé Kill Bill Vol. 3 komt niet uit,want Bill is in deel 2 al vermoord!!

-.- dank je wel... heb deel 2 nog niet gezien:P Ahjah boeiend

Pastichio Rocker
Bill wordt weer tot leven gewekt in deel 3 dmv een harttransplantatie.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:02 uur

geplaatst: vandaag om 07:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.