menu

Film / Nieuws / Kill Bill 3

zoeken in:
Quentin Tarantino heeft gemeld dat hij over ongeveer 15 jaar Kill Bill 3 wil maken en dat richtend op de wraak van Vernita's dochter en Gogo's zus. Mikpunt is Beatrix dit keer dus...
Lijkt mij ontzettend gaaf

zou dan wel een andere titel geven

Ik weet niet hoe serieus het te nemen valt, maar het lijkt me wel wat.

Dit wist ik al veel langer. Er komt trouwens ook een anime-versie van kill bill na de derde dan nog, heeft hij ook al gemeld. Het zal zo zijn als het kleine anime-fragmentje in het kill bill vol. 1. Zeker ook iets om naar uit te kijken.

Ik vind het ook zo jammer dat die verrekte Tarantino zich aldoor met films van anderen bezighoudt en zelf er maar erg weinig maakt. Dit ook weer 2015, met wat geluk een of 2 films 'ertussen in'. (zijn dat nou 1, 2 of 3 woorden )

ik wist het ook al paar weken
maar aangezien ik het nog niet zag staan
dacht ik: meld het maar ffttjes

Het wordt ons ook niet bespaard, alsof 2 hele delen nog niet erg genoeg waren.

Van mij mag die weg blijven..

Ik wil hem zeker zien... Hoop dat het wel Kou Shibasaki (ofzo) is die Gogo's zus speelt (zoals eigenlijk geplant in deel 1)

Hele mooie en goede actrice

Doom schreef:
Het wordt ons ook niet bespaard, alsof 2 hele delen nog niet erg genoeg waren.

Kijk je toch gewoon niet, het is niet dat je gedwongen wordt. Al lijkt dit nieuws mij een verzinsel.

Naomi Watts schreef:
(quote)

Kijk je toch gewoon niet, het is niet dat je gedwongen wordt. Al lijkt dit nieuws mij een verzinsel.

http://www.msnbc.msn.com/id/5263271/

er zijn meerdere sites, maar heb geen zin verder te zoeken

Het kan wel op meerdere sites staan, een roddel is snel verspreid. Ik wil een betrouwbare bron die het meldt.

matthijs_013 schreef:
Quentin Tarantino heeft gemeld dat hij over ongeveer 15 jaar Kill Bill 3 wil maken en dat richtend op de wraak van Vernita's dochter en Gogo's zus. Mikpunt is Beatrix dit keer dus...

Dat verhaal gaat al vanaf dat Kill Bill 2 uit is. heb je een nieuwe bron? heeft hij het recent beweerd?

Ik moet nog zien dat het gaat gebeuren. De box office van Kill Bill viel toch een beetje tegen, geloof ik. Eens kijken hoe de reputatie van de film groeit of krimpt de komende vijftien jaar.

Dustyfan
matthijs_013 schreef:
Quentin Tarantino heeft gemeld dat hij over ongeveer 15 jaar Kill Bill 3 wil maken ...

Zoiets neem je toch niet serieus he? Een film plannen voor over 15 jaar... Niks dan ijdelheid. Laat mr. Tarantino eerst maar eens een echt goede film maken.

ach, heb ik me iets om me over te verheugen

Hmm... Ben benieuwd of hij er gaat komen. Zo ja, dan wil ik hem wel zien. Eens kijken of hij net zo goed als de deel 1 en 2

Over Gogo's zus kan ik je melden dat de zus van Go-Go oorspronkelijk ook in Kill Bill zou zitten. In het script (dat overigens voor een leek absoluut niet aan te raden is) is zij ook al verwerkt. Er staat ook nog een clash in met The Bride nadat ze haar 'werk' in Tokyo heeft gedaan. Verder blijkt uit datzelfde script dat het zusje van Go-Go Yubari lid is van de nieuwe DiVAS onder leiding van Elle Driver en Bill nadat dus The Bride, Budd, Vernita en O-Ren uit de DiVAS zijn gestapt danwel verbannen.

Overigens is het op fansites wel eens beweerd dat er inderdaad nog over een vervolg word nagedacht. In de aftiteling van Volume 2 zie je dat alle leden van de DiVAS worden doorgestreept behalve Elle, daar komt een vraagteken, die heb je ook niet zien sterven natuurlijk Onder haar leiding zou je dus best een nieuw blik met badguys kunnen vinden waaronder dus die zus van Go-Go en de dochter van Vernita.

Maar goed, ik ben zo intens met een werkstuk over Kill Bill bezig geweest dat ik bijna zelf dat script zou kunnen schrijven dus ik sluit niet uit dat er zeker pogingen worden gedaan om Kill Bill 3 te gaan maken (met of zonder Tarantino en/of Thurman vrees ik).

Er wordt op het IMDb-forum beweerd dat de zus van GoGo niet in het derde deel zou terugkomen... (als die komt)

en dat er ook klonen van Bill ofzo komen (haha!)

Niet alles geloven wat op imdb te vinden is.

Laat Tarantino zich maar weer eens met een echte Tarantino bezig houden. Blijf nog steeds hopen op het ultra coole Vega Brothers.

Rianneke_Dan schreef:
Van mij mag die weg blijven..

die Lange
gotti schreef:
Blijf nog steeds hopen op het ultra coole Vega Brothers.

Same here.

Dustyfan schreef:
(quote)

Zoiets neem je toch niet serieus he? Een film plannen voor over 15 jaar... Niks dan ijdelheid. Laat mr. Tarantino eerst maar eens een echt goede film maken.

Oh ja natuurlijk, Kill Bill was natuurlijk geen echt goede film,zat totaal geen actie in,had geen verhaal,was niet spannend,slechte dialogen,hmm heb ik dan toch een andere film gezien.

lowhusky
Ik wil hem heel graag zien..ben benieuwd!

Dustyfan schreef:
(quote)
Laat mr. Tarantino eerst maar eens een echt goede film maken.

maar als ik naar je stemmen kijkt heb je kill bill geeneens gezien
hoe kan je het dan slecht vinden?

Klinkt intersant maar als ik hem dan over 15 jaar gaat kijken..

Ik heb het een aantal jaar geleden in een blad gelezen (oud nieuws), het klopt.

Ik denk dat het meisje uit het eerste deel wraak komt nemen nadat ze ouder is geworden.

Ze ziet in het eerste deel dat haar moeder is gedood, dan krijgt ze te horen als je later groot ben en je krijgt wraak gevoelens zoek me dan op.

Hmm, over 15 jaar pas? Ik hoop dat hij wat sneller komt, maar alsnog is kill bill het wel waard om te wachten.

Sander2
Hier is een link uit 2004: http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/3613965.stm en hier een wat nieuwere link uit 2006, maar wel in het Spaans: http://www.esmas.com/espectaculos/cine/553452.html

LEIDENAAR
Ik vond het 2 goede films maar wel genoeg.Bill is dood en uma thurman dan stuk ouder..
En ik vind ook dat tarantino veel te weinig films maakt..Hij mot zich concentreren op films van nu en niet over 15 jaar.
Als die dat toen had gedaan had die de vega brothers kunnen maken,nu zijn ze te oud..

movie*freak
Kill bill 3 ?????????????

Tarantino rocks

Tsja, om nou pas over 15 jaar een vervolg te maken alleen om dat ene kleinigheidje in de keuken vind ik wel een beetje onzin.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:33 uur

geplaatst: vandaag om 07:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.