ad
  • 139.858 films
  • 6.659 series
  • 20.209 seizoenen
  • 434.747 acteurs
  • 281.580 gebruikers
  • 8.108.165 stemmen

Marvel Cinematic Universe

zoeken in:

Nicholas

• 1763 berichten
  • 278 stemmen

Marvel overleeft dit wel. Die zitten inmiddels in het stadium dat alles wat ze maken in goud verandert. Sony daarentegen lijkt niets te hebben geleerd van het verleden. De nitwit die verantwoordelijk is voor dit besluit kan alvast zijn koffers pakken.

Shinobi

• 3645 berichten
  • 2265 stemmen

Spider-Man Staying in Marvel Cinematic Universe

De kogel is door de kerk. Erg blij om te lezen, want na de ontwikkelingen in 'Far from Home' staat Spider-Man nog een hoop te wachten.

Ajax&Litmanen1

• 54269 berichten
  • 3372 stemmen

Ook in het Nederlands:

Marvel en Sony maken toch derde 'Spider-Man' voor 2021! | Filmtotaal filmnieuws

Ik ben niet erg verrast. Zeker Sony heeft Marvel gewoon nodig.

kappeuter (crew)

• 59711 berichten
  • 4965 stemmen

Marvel beschuldigd van plagiaat om intro X-Men | AD.nl

AD schreef:

Stripgigant Marvel heeft het aan de stok met een Hongaarse componist. Zoltan Krisko, die de nalatenschap van componist Gyorgy Vukan beheert, beweert dat het intro van de oorspronkelijke tv-serie van X-Men is gestolen. Dat heeft zijn manager laten weten aan TMZ.

Krisko vindt dat de openingsmuziek van de animatieserie uit de jaren negentig wel heel erg veel lijkt op het intro dat Vukan jaren eerder maakte voor de Hongaarse politieserie Linda.

De reden dat de Hongaar nu pas naar de rechter stapt, is omdat hij in 2017 de muziek van de oude animatieserie X-Men voor het eerst hoorde.

Basto

• 7040 berichten
  • 6010 stemmen

Wat ik begrepen heb, draaide er een Marvelfilm en hebben ze zich dood verveeld. ?

Twee lichamen gevonden in Groningse bioscoop, politie gaat uit van misdrijf | NOS

kos

• 44896 berichten
  • 7775 stemmen

Dit lijkt me wel heel interessant voor Marvel liefhebbers:

What If...? (TV Series) - IMDb

Ajax&Litmanen1

• 54269 berichten
  • 3372 stemmen

kos schreef:

Dit lijkt me wel heel interessant voor Marvel liefhebbers:

What If...? (TV Series) - IMDb

Het is al per ongeluk verklapt dat ook Downey Jr weer mee gaat doen en zijn stem leent aan Iron Man.

Leuk concept inderdaad.

kappeuter (crew)

• 59711 berichten
  • 4965 stemmen

Black Widow (2020) - vanaf 29 april 2020 in de bioscoop

Metalfist

• 12317 berichten
  • 3930 stemmen

Haha die rechtenkwestie rond Namor is toch ook maar bij de haren getrokken. Het laatste dat ik daar van had gehoord was dat ze de rechten op dat personage al in 2016 terug in handen hadden? Marvel heeft zich indertijd toch serieus in de voet geschoten met al die rechten te liggen verkopen. Laat hem maar in ieder geval komen. Een heerlijk arrogant figuur dat bovendien gigantisch veel geschiedenis met zich meedraagt, zou zomaar wel eens een toffe antiheld kunnen worden en misschien de nieuwe adem die het MCU nodig heeft.

Ajax&Litmanen1

• 54269 berichten
  • 3372 stemmen

'Het MCU gaat een hele rits R-Rated films uitbrengen' | Filmtotaal filmnieuws

Zou heel fijn zijn.

Deadpool 3 please. En ook een r-rated Wolverine.

kappeuter (crew)

• 59711 berichten
  • 4965 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.