• 143.227 films
  • 7.048 series
  • 21.392 seizoenen
  • 481.273 acteurs
  • 286.455 gebruikers
  • 8.228.370 stemmen

Photoshop

zoeken in:

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Ik dacht kunnen we niet onze eigen photoshop (contest) doen? Had wel een topic gevonden met links en dergelijke. Weet niet of er mensen zijn die er mee om kunnen gaan. Ik kan eigenlijk alleen mn eigen hoofd ergens in shoppen, vrij slecht

(afbeelding)

JDSsmetje

• 6546 berichten
  • 2070 stemmen

Hallo! Misschien het verkeerde topic maar ik ben nogal hopeloos. Ik ben een contactblad aan het maken in photoshop. Alleen is dat contactblad maar tot de helft gevuld. De overige helft (witruimte) moet nu dus weg. Hoe kan ik dat doen?

Knisper

• 12971 berichten
  • 1230 stemmen

Je kan het gedeelte dat je wil hebben via de selectie knippen, een nieuwe (kleinere) file beginnen en het daar in plakken. Desnoods ook via Paint.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Of je gebruikt de Crop Tool (als het goed is het vierde icoontje van boven in je toolbar) en selecteer je alleen het stuk dat je wilt houden. Easy peasy, lemon squeezy.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.