menu

Film / Filmgames / Knock-out: Drama (2009)

zoeken in:
Prachtfinale (#1 en #3)

7-7

9-8 érg moeilijke keuze.

10-9 Weinig films hebben er zo stevig ingehakt bij mij als Idi i Smotri.

11-9 nog eentje

speranza
11-10

starbright boy (moderator)
12-10

13-11

Graag gedaan.

En de winnaar is...

Idi I Smotri

kon geen mooie still vinden (behalve een spoiler(?)), ben zelf ook niet zo weg van die film eigenlijk

1e ronde: 5-0 (Rashômon)
2e ronde: 6-0 (Spartacus)
3e ronde: 7-3 (Mysterious Skin)
4e ronde: 7-2 (Ladri di Biciclette)
5e ronde: 9-7 (Taxi Driver; vanuit een 1-7 achterstand)
6e ronde: 9-6 (Fa Yeung Nin Wa)
Kwart finale: 10-4 (Clean, Shaven)
Halve finale: 13-11 (Magnolia)
Finale: 13-11 (Requiem for a Dream)

Runner-up: Requiem for a Dream
#3 Vozvrashcheniye
#4 Magnolia

Na 13 maanden is er een winnaar. Op basis van de tegenstanders, is dit in ieder geval de verdiende winnaar.

Gefeliciteerd Idi I Smotri-aanhangers!

5e ronde: 9-7 (Taxi Driver; vanuit een 1-7 achterstand)
Dat was inderdaad heel jammer, ja. Maar vooruit, met deze winnaar kan ik wel leven.

Prachtwinnaar!

Mooie winnaar!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img3.imagebanana.com/img/0fq5ikdq/22.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Een film die ik over 2 of 3 jaar maar weer eens uit de kast moet halen. Eén van de zwaarste films die ik ken en één waarbij je beter maar een aantal jaar kunt wachten om 'm te herzien. Jammer van 'Magnolia' (4e plek), maar deze winnaar mag er zijn!

Matige winnaar. Vooral omdat het middendeel overdreven blasé is en het drama daar eigenlijk net door de mand valt.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:15 uur

geplaatst: vandaag om 05:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.