menu

Film / Filmgames / Knock-out: user-top 10

zoeken in:
Die fase heb ik allang gehad... het is me niet gelukt overigens, dat station te halen... Hopelijk voor jou heb jij meer geluk dan ik

Reinbo schreef:
(quote)

Dat moet je dan vooral doen. Ik vind het alleen mooi als men films uit diverse landen en decenia kan waarderen. Een top 10 met 3 keer LOTR, 3 keer POTC en 4 keer Star wars vind ik niet getuigen van een breed georienteerde of interessante smaak.

Je overdrijft.
Daarnaast betekend het niet dat je niet meerdere decennia, landen of genres waardeert als je top 10 dit niet weergeeft.

Pracht van een winnaar, een van mn favorieten vooraf. Gefeliciteerd Maxcomthrilla!

Gefeliciteerd Maxcomthrilla!

Madecineman schreef:
Natuurlijk klein beetje jammer van die finale maar ben toch best vereerd met die tweede plek. En wil geen slechte verliezer zijn, dus bij deze proficiat Maxcom

Bedankt! Net zoals ik al de andere gebruikers even wil bedanken die op mijn top 10 gestemd hebben. Ben er zelf ook zeer tevreden over.

combi
15-11 maar kan wel leven met de winnaar.

gefeliciteerd maxcomthrilla!

Hehe, en zo ben je een tijdje niet meer (actief) op MovieMeter te vinden en zo zie je dan je in de halve finale van de Knock-out User top 10 hebt gestaan. Leuk om te zien !

Weer eens tijd voor een nieuwe KO?

Ik zou zeggen begin maar met de organisatie

Ja doen, altijd leuk die populairiteits K.O.'s..

Gast
geplaatst: vandaag om 18:23 uur

geplaatst: vandaag om 18:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.