menu

Film / Filmgames / Get the picture ( quiz op moviediehards.com )

zoeken in:
Werd doorgelinkt vanaf WiW naar weer een leuke quiz vol met filmshots: www.moviediehards.com

Quiz 1: 14/22
Quiz 2: 22/22
Quiz 3: 19/22
Quiz 4: 11/22 (voor mijn tijd, hihi)
Quiz 5: 22/22
Quiz 6: 16/22
Quiz 7: 20/22

Beat me!

Ik doe die blockbusterquiz en ik moet en nummer 1 nog. Waarvan is die?

Moet je plaatje 1 nog van blockbusters? Want the answer? Blockbusters is echt heulllll simpel he.

Kraay schreef:
Ik doe die blockbusterquiz en ik moet en nummer 1 nog. Waarvan is die?
Eitje hoor . Leuk spel btw.

Gerard Kroon schreef:
Want the answer?

Kom maar door

Edit: ik heb m.

Kom maar op met die hiscores update, kunnen ze eindelijk zien wie de filmmaster van Nederland daadwerkelijk is. Me, me, me!

Gerard Kroon schreef:
Kom maar op met die hiscores update, kunnen ze eindelijk zien wie de filmmaster van Nederland daadwerkelijk is. Me, me, me!

daarnet quiz 1 even geprobeerd. Had 19/22.

Maar je blijft lekker filmmaster van Nederland, want ik ben Belg

1. Oscars: 22/22
2. Superheroes: 20/22
3. Eastwood: 22/22
4. Jaren '80: 19/22
5. Blockbusters: 22/22
6. Actieklassiekers 7/22
7. Animatie 22/22

Ik zou gigantisch trots op mezelf kunnen zijn, ware het niet dat ik weinig van die jaren '80 actiefilms gezien heb. Ik weet daar maar weinig van. Voor de rest vond ik het prima te doen.

Animatie: 22/22
Ging erg gemakkelijk

De rest ging wat minder snel, zal me er binnenkort nog een keer aan wagen wanneer ik zin heb me te concentreren.

Er is inmiddels ook een achtste online, ik dacht ik meld het effe.

Tevens zie ik net dat er hiscores bij zijn gekomen. Leuk!

Inmiddels alweer twee quizzen erbij geloof ik. Beide best pittig mannen, ben benieuwd.

Kwam maar tot 8/22 bij de gevangenisquiz. Toch leuk zo'n site, tenminste als er quizes bij blijven komen.

Om de één of andere reden pakt het soms de score niet goed bij het submitten. Bij Clint Eastwood ging het goed, maar bij Made in the 80's had ik twee pogingen nodig voordat het 22 goed noteerde (1e x 21) en bij Superheroes heb ik ze ook allemaal, maar veschijnt er 2x 21 op het scherm (alles correct ingevuld en groen). Iemand anders ook dat probleem gehad?

Ja hier! Bij de blockbusters kwam er 21 terwijl ik ze allemaal goed had.

Wederom een nieuwe quiz, buddy cops. Een ander soort dit keer, heb er slechts 6 goed. Geweldig leuke site! Trouwens, geen problemen gehad met het submitten van mijn score.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:59 uur

geplaatst: vandaag om 20:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.