ad
  • 141.584 films
  • 6.839 series
  • 20.787 seizoenen
  • 468.096 acteurs
  • 285.115 gebruikers
  • 8.172.899 stemmen

Knock Out Disney Liedjes

zoeken in:

MNV2

• 6932 berichten
  • 1827 stemmen

Wat me ook opviel in deze KO is dat de Tarzanliedjes nogal ondergewaardeerd werden, alleen Strangers Like Me wist het ver te brengen.

film_kaza

• 3140 berichten
  • 0 stemmen

lordsnoopy

• 2947 berichten
  • 2008 stemmen

Erg jammer inderdaad, ben naast Tarzan ook wel fan van Brother Bear en Hercules; waarvan de eerste ook nogal ondergewaardeerd werd naar mijn idee.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

10-9

Ted Kerkjes

• 979 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind de muziek van Elthon John uit The Lion King nogal overgewaardeerd. In vergelijking met de muziek van George Bruns, Alan Menken of Elmer Bernstein is dat gewoon echt pulp. Disney begon in de jaren '90 opeens met het uitnodigen van bekende artiesten om de muziek te componeren. De muziek van Phil Collins is zeer goed. (http://www.youtube.com/watch?v=niumcjEj55A), maar Elthon John vind ik niet zo fantastisch.

Naar mijn mening zijn de soundtracks van Snow White and the Seven Dwarfs, The Hunchback of the Notre Dame, Jungle Book, The Aristocats, Robin Hood, The Black Cauldron, Doornroosje en Tangled zeer goed, maar waarschijnlijk bedenk ik me pas nadat ik op ''plaatsen'' heb gedrukt nog tientallen andere soundtracks van Disney die ook fantastisch zijn.

Ted Kerkjes

• 979 berichten
  • 0 stemmen

Ja, hoor.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.