- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO: Filmduo's
KO: Filmduo's

DVD-T
-
- 15327 berichten
- 2753 stemmen
Laurel & Hardy gewonnen,
tja ik had natuurlijk liever Lula & Sailor zien winnen.Maar het zij zo, wel knap dat laatst genoemde zo ver is gekomen,dat had ik in eerste instantie niet gedacht.Ook jammer was de uitschakeling van Mizuki & Suuchi in de 3e ronde en nog meer van mijn favorieten die zijn gesneuveld door de rondes heen.
Ik vond het iniedergeval een leuke K.O. en van mij mag ie volgend jaar gewoon weer.En Kraay natuurlijk bedankt voor de organisatie.

Macmanus
-
- 13723 berichten
- 3581 stemmen
Oubollige winnaar zeg! Heb het laatste fragment gezien van dutchtuga, en toen die dikke viel omdat ze broek uit werd getrokken had ik het alweer gezien...

The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Prachtig! Terechte winnaar, hoopte ik eigenlijk ook op. 1 van de grootste komieken ooit!
Ben iig blij dat er tenminste een ECHTE duo wint (wat je van 2/3 van de beginlijst niet kon zeggen).

Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
In tijden van het popcorn publiek(zo werd dat toch genoemd?) dat hier volgens sommigen op deze site vertoefd is het toch juist erg fijn dat Laurel & Hardy deze KO hebben gewonnen.?
Ik vind het in ieder geval een verrassende maar erg prettige winnaar.

Onderhond
-
- 86940 berichten
- 11535 stemmen
Wanneer het onschuldig wordt en nergens 'fout'
... dan zie ik het liever subtiel. Met dit soort 'ik val om en iedereen ziet m'n onderbroek' humor kan ik echt niks, of het moet echt stompzinnig lomp gebracht worden.

Kraay
-
- 6190 berichten
- 1379 stemmen
Toch wel fijne winnaar, waar ik geen problemen mee heb. iedereen bedankt voor stemmen en DVD-T voor de lotingen en HJS voor de halve finale.
Ik vond het zelf een leuke ko met een "moeilijk" onderwerp dat voor sommige vlijmscherpe discussies heeft gezorgd. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Een winnaar waarvan ik nog niets gezien heb. Ik klaag niet, maar ik juich ook niet.

The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ik raad je dan ook hun selectie korte filmpjes aan.

Kraay
-
- 6190 berichten
- 1379 stemmen
Ik raad je dan ook hun selectie korte filmpjes aan.
Zijn idd de leukste, op veel plaatsen te koop

combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
eigenlijk moeten we ons schamen, een pluim voor de dikke en de dunne hoor, begrijp me niet verkeerd, alleen is er toch 1 duo die er ruim boven uitsteekt.
Waldorf & Stadler