menu
Volg jij MovieMeter al op Facebook?
Mis niets over je favoriete films en blijf op de hoogte van de nieuwste releases op onder andere Netflix.
MovieMeter op Facebook

Film / Filmgames / Knock Out - Films zonder stemmen

zoeken in:
Freud schreef:
(quote)

Als een van de deelnemers van de KO stemt op een van de films moet hij verplicht een recensie schrijven van 300 woorden over de film waarop hij heeft gestemd.

Ik ben geen deelnemer aan de KO.

7. Die Finanzen des Großherzogs (1924)
Åke och Hans Värld (1984)

0-1

(Murnau of niet, de eerste lijkt me eigenlijk oersaai )

0-2

Alastor schreef:
Ik ben geen deelnemer aan de KO.

1-3

1-4

3-0

3-1

3-3 Duidelijk.

starbright boy (moderator)
3-4

dragje
4-5

dragje
9. Le Sourire (1994)
La Tragedia di un Uomo Ridicolo (1981)

dragje
0-1

Freud schreef:

stemt op poster

0-2 tegenstem

2-2

3-2

Een beetje grappige poster mag wel, tussen al die saaie films die er voor de rest bij zitten

Freud schreef:
3-2

Een beetje grappige poster mag wel, tussen al die saaie films die er voor de rest bij zitten

Bedoel je dat het anorexialichaam grappig is, of heb je dat over het hoofd gezien en vind je de poster grappig?

Ik zou het leuk vinden (voor een langere lijst), dat wij films mogen toevoegen waar bijna geen stemmen op zijn. Ideetje?

Erwinner schreef:
Ik zou het leuk vinden (voor een langere lijst), dat wij films mogen toevoegen waar bijna geen stemmen op zijn. Ideetje?

Stel zelf de 2009 editie samen zou ik zeggen

Gast
geplaatst: vandaag om 03:16 uur

geplaatst: vandaag om 03:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.