menu
Volg jij MovieMeter al op Facebook?
Mis niets over je favoriete films en blijf op de hoogte van de nieuwste releases op onder andere Netflix.
MovieMeter op Facebook

Film / Filmgames / Knock Out - Films zonder stemmen

zoeken in:
In het kader van 'veel zotter moeten die knock outs nu toch niet meer worden': een Knock Out voor films zonder stemmen!

Hier zijn de regels:

1. De films zijn zo goed als totaal willekeurig gekozen uit de lijstjes van regisseurs die in tip- of de toplijst staan, hoewel de aanwezigheid van berichten, een mooie/grappige poster of een pakkende plot soms wel de doorslag hebben gegeven
2. Zodra een film een stem krijgt tijdens de KO, wordt hij onherroepelijk gediskwalificeerd wegens valsspelerij en vervangen door een nieuwe film, zelfs al gebeurt dit in de finale!
3. U hebt de film dus niet gezien, maar u stemt op de film waarvan u DENKT dat die het beste is
4. Ondanks de aanwezigheid van sommige bekende regisseurs is het de bedoeling dat u stemt op poster en korte inhoud en niet op de beste regisseur!
5. Dat was het denk ik. Er zijn maar 32 films want het is toch totaal belachelijk, we beginnen met tot 5 stemmen en dan telkens 1 stem meer, vanaf de tweede ronde geldt min. 2 stemmen verschil

1. Tokyo Saiban (1983)
Penn & Teller Get Killed (1989)

2. Jim Shvante (Marili Svanets) (1930)
I Sequestrati di Altona (1962)

3. Knock on Any Door (1949)
Ken (1964)

4. Un Ángel Pasó por Brooklyn (1957)
Evangelion: 1.0 You Are (Not) Alone (2007)

5. Lachende Erben (1933)
Asu o Tsukuru Hitobito (1946)

6. My Brother Talks to Horses (1947)
Up Tight! (1968)

7. Die Finanzen des Großherzogs (1924)
Edvard Munch (1974)

8. Bem-Vindo a São Paulo (2004)
Steamboat Round the Bend (1935)

9. Le Sourire (1994)
La Tragedia di un Uomo Ridicolo (1981)

10. Gakkô (1993)
The Unfinished Dance (1947)

11. La Hija del Engaño (1951)
American Guerrilla in the Philippines (1950)

12. Cose da Pazzi (1954)
Fängelse (1949)

13. Le Gai Savoir (1969)
The Playgirls and the Bellboy (1962)

14. Get to Know Your Rabbit (1972)
The Mountain Eagle (1926)

15. Jarinko Chie (1981)
The Little Dragons (1980)

16. Lo Straniero (1967)
Spokój (1980)

1-0

Brengt me wel op nieuw idee: Wat is de beste toevoeging van Knisper?

Een KO tussen al mijn toegevoegde films.

2-1

2-2 briljant idee, zelf dacht ik aan de kijkachterstand ko, ik laat alle films mijn in bezit die ik nog moet zien tegen elkaar strijden en de winnaar trakteer ik op een kijkbeurt (zijn er zo'n 200)

En ik dacht nog aan een beste recensie-KO.

Wat gebeurt er als ik gauw stem, wanneer ik mijn favoriet op het randje van uitschakeling zie verkeren?

Apollinisch schreef:
En ik dacht nog aan een beste recensie-KO.

Hoe werkt die dan?

Kraay schreef:
Wat gebeurt er als ik gauw stem, wanneer ik mijn favoriet op het randje van uitschakeling zie verkeren?

Als een van de deelnemers van de KO stemt op een van de films moet hij verplicht een recensie schrijven van 300 woorden over de film waarop hij heeft gestemd.

Freud schreef:
(quote)

Als een van de deelnemers van de KO stemt op een van de films moet hij verplicht een recensie schrijven van 300 woorden over de film waarop hij heeft gestemd.

2-3 staat het, mijn eerdere stem is verscholen tussen tekst

Ik heb eens een recensie van 906 woorden geschreven, die 300 zijn een makkie.

Nu laat ik lekker al mijn favorieten doorgaan.

3-3

5-3

2. Jim Shvante (Marili Svanets) (1930)
I Sequestrati di Altona (1962)

0-1

2-4!

3-4

5-4 dik!

MXO
1-1

2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 03:03 uur

geplaatst: vandaag om 03:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.