menu
Volg jij MovieMeter al op Facebook?
Mis niets over je favoriete films en blijf op de hoogte van de nieuwste releases op onder andere Netflix.
MovieMeter op Facebook

Film / Filmgames / Knock Out - Films zonder stemmen

zoeken in:

4-2

0-2

Film Pegasus (moderator)
0-3

Reinbo
0-5

1-0

guulbert
1-2

combi
2-3

Know-nots

combi
lol

know-not....

combi
Kraay schreef:
(quote)

know-not....
Kurosawa is wel een goeie,vandaar denk ik

4-4

5-4

"De bijzondere gave van een jongetje om met racepaarden te kunnen praten maakt hem tot slachtoffer van een stel gewetenloze gokkers."

0-1

1-2

Geheel toevallig Edvard Munch gekeken gisteren en daarmee helaas een diskwalificatie bewerkstelligd in deze Knock Out.

Om het goed te maken heb ik meteen ook Fängelse gekeken van Ingmar Bergman; zijn vroege films liggen al een tijdje weg te kwijnen, veel zin om ze te kijken heb ik niet en dit leek me een mooie gelegenheid om me weer eens aan eentje te wagen.

Als vervangers zou ik graag Åke och Hans Värld en Das Goldene Tor aan willen dragen.

1-3

Alastor schreef:
Als vervangers zou ik graag Åke och Hans Värld en Das Goldene Tor aan willen dragen.

Dat is goed ja Edvard Munch wordt dus vervangen door Ake och Hans Värld en die van Bergman door Das Goldene Tor.

Alastor moet een recensie schrijven, hi ha ho! Alastor moet een recensie schrijven, hi ha ho!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:37 uur

geplaatst: vandaag om 19:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.