menu

Film / Filmgames / Knock Out - Films zonder stemmen

zoeken in:

Reinbo
8-8 voor de spanning Trekt me ook meer.

Lad
9-8

guulbert
10-8

Lad
We have a winner!

11-8

koopje!

Leuk! DePalma's enige kans om ooit een KO te winnen, tenzij we er eentje doen "De Beste van DePalma".

Proficiat Brian! De "Meest-Populaire-Film-Die-Niemand-Kent"- award is voor u!

De eerste die de film gaat zien, trakteer ik op een pintje Al zal die dan wel naar Antwerpen moeten komen

Freud schreef:
De eerste die de film gaat zien, trakteer ik op een pintje Al zal die dan wel naar Antwerpen moeten komen

voor de prijs van die film en de reis naar Antwerpen koop ik tientallen pintjes, trouwens nog bedankt voor de organisatie Freud

Freud schreef:

Daar was ik gisteren , althans, de film was in Antwerpen, toffe film !

Leuke winnaar, bedankt voor de organisatie van deze originele K.O., Freud!

Zeker een leuke KO. Jammer dat ik het iets te laat ontdekte en eigenlijk zo kort was. Het was voorbij voordat ik er erg in had. Freud.

Dat is een VHS, je moet niet vragen hoeveel verzendingskosten daar nog bij komen dan Bovendien tweedehands, blijkbaar is de film dus echt heel zeldzaam, want bij ons verkopen ze tegenwoordig de tweedehands video's aan tien cent per stuk...

Gast
geplaatst: vandaag om 09:25 uur

geplaatst: vandaag om 09:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.