- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #2
Knappe (?) actrices game #2
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Mag ik voor mezelf opkomen als iemand mij volledig ten onrechte persoonlijk aanvalt en verkeerde conclusies trekt?
!!!!*Lucky
-
- 3933 berichten
- 2935 stemmen
Mag ik voor mezelf opkomen als iemand mij volledig ten onrechte persoonlijk aanvalt en verkeerde conclusies trekt?
Ik wil hier niet tussenkomen, wil alleen zeggen, dat je opkomen voor jezelf op vele andere manieren kan doen. Je had het over met modder blijven gooien, en daarom zei ik je doet zelf niets anders. Dat is alles, voor de rest hou ik er me vanaf nu buiten. 
Ondergronds
-
- 250 berichten
- 0 stemmen
Legan, ben je gek in je koppie.
Meningen van je zijn goed en vaak met je eens, maar je geeft zo vaak minnen aan beeldschone vrouwen! Zeker aan iemand als Evangeline kan ik echt niet begrijpen!
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
5+. Die vrouwen die hier voor waren kan trouwens echt niet hoor.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Legan, ben je gek in je koppie.
Meningen van je zijn goed en vaak met je eens, maar je geeft zo vaak minnen aan beeldschone vrouwen!
?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
?
Bluf ze maar af Legan 
Ondergronds
-
- 250 berichten
- 0 stemmen
?

Ondergronds
-
- 250 berichten
- 0 stemmen
Eindelijk nog eens een leuke score, eventjes op dit niveau blijven.

Enorm veel respect voor deze vrouw, met zo'n lichaam en nog wilt ze niet naakt op de bladen staan en niet zo beoordeeld worden. Jammer voor ons, mannen, maar toch. Respect!
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8241 stemmen
Ik heb er geen enkele moeite mij als er hier een moderator voorbijkomt. Deze zal dan zien dat de zielige Spetie begonnen is met modder gooien en hier ondanks mijn voortsel hiermee te stoppen mee door blijft gaan. Dat dit zielig figuur mij ongeloofwaardig vindt zal me echt een rot zorg zijn.
Blijf je doorgaan? Ondanks je voorstel te stoppen, wat ik deed blijf je mij zielig etc. noemen.
Sorry, maar als je zoiets voorstelt en dan toch doorgaat wie is er dan triest? 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
De vorige was nog niet afgelopen.
5+. 3=
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Enorm veel respect voor deze vrouw, met zo'n lichaam en nog wilt ze niet naakt op de bladen staan en niet zo beoordeeld worden. Jammer voor ons, mannen, maar toch. Respect!
Min dus.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Niks mis met een vrouw die respect heeft voor haar lichaam. Beter dan een vrouw die voor wat geld gelijk met haar benen wijd gaat. 
Leland Palmer
-
- 23786 berichten
- 4902 stemmen
Ik hoef eigenlijk niet zo'n lichaam te zien
Toch vond ik haar in ''haar goede tijd'' helemaal het einde. Die goede tijden hebben we gehad blijkbaar...
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Dan liever een vrouw die geen respect voor haar lichaam heeft en voor wat geld gelijk met haar benen wijd gaat. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.