menu

Film / Filmgames / Knappe (?) actrices game #2

zoeken in:
Kevin13
In Film > Filmgames > Knappe (?) actrices game...:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://men.style.com/slideshows/mens/standalone/gq/feature/0906/amandapeet/00001f.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Amanda Peet.
mag ik ook stemmen of niet

0+, 1-

Ga gerust je gang..

combi
2-

0+, 3-

0+, 4-

1+. 4-

1+, 5-

1+, 6-

1+ , 7-

Kevin13
2+7-

Vind het toch wel echt een beetje een schande dat Amanda Peet afgeserveerd wordt met allemaal minnen. .

Slechte foto, maar ik herinner me een knap meisje uit The Whole Nine Yards

3+ met twijfel.

4+ natuurlijk. Kom nou toch.

5+, 7-

soom schreef:
Vind het toch wel echt een beetje een schande dat Amanda Peet afgeserveerd wordt met allemaal minnen. .
Tja, ik stem niet zozeer op de persoon, maar op de desbetreffende foto. En in dit geval lijkt me het niet meer dan logisch.

6+, 7- Dikke plus met The Whole Nine Yards in mijn achterhoofd, want daar was ze zeker erg mooi.

soom schreef:

Moet jij zeggen. Ik zie jou ook regelmatig prachtige actrices een min geven

Leland Palmer schreef:
Moet jij zeggen. Ik zie jou ook regelmatig prachtige actrices een min geven
Waar dan? Ik vind sommige actrices ronduit lelijk eigenlijk.. (smaak kwestie?) Maar Amanda Peet is toch echt wel knap en krijgt allemaal minnen .

soom schreef:
(quote)
Waar dan? Ik vind sommige actrices ronduit lelijk eigenlijk.. (smaak kwestie?) Maar Amanda Peet is toch echt wel knap en krijgt allemaal minnen .

Dus als jij iemand lelijk vind geef je een min, maar als andere users Amanda Peet niet mooi vinden en een min geven vind je dat vreemd. Heeft inderdaad simpelweg met smaakverschil te maken natuurlijk. Ikzelf vind Amanda Peet zeker wel knap overigens. Ik kan me nog herrinneren dat je Stacey Dash volgens mij een min gaf (grrr )

Niet alleen maar herinnering, dat was echt . Nogmaals erg jammer dat Amanda zoveel minnen krijgt. The Whole Nine Yards niet gezien, maar vooral Griffin and Phoenix spookt door m'n hoofd bij de + die ik gaf. En daarin is ze toch écht knap. . Ook op de foto heeft ze gewoon wel iets, ze is niet lelijk ofzo.

Terug on topic: 6+, 7-

Kai
7+,7-

7+, 8-

8+, 9- niks aan!

combi
Rianneke_Dan schreef:
8+, 9- niks aan!
+ of -

combi

kappeuter (crew)
Juist. Deze stond dus ook op de lijst.

kappeuter (crew)
Dit is het nieuwe knappe (?) actrices topic.
Gigantisch grote (games-) topics zijn soms de oorzaak voor traagheid.
Het openen ervan legt daardoor teveel beslag op de server.
Daarom worden voortaan topics die groter zijn dan 20.000 berichten, voortgezet in een nieuw topic.

Deel 1 blijft hier te lezen.

deTuinman
8+, 10- (figuur van een kind en saai hoofd)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img416.imageshack.us/img416/5707/tubabuyukustun31241xi6.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Fahriye Evcen.

combi
1+,0-

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:02 uur

geplaatst: vandaag om 19:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.