• 12.343 nieuwsartikelen
  • 166.440 films
  • 10.746 series
  • 30.970 seizoenen
  • 624.102 acteurs
  • 195.158 gebruikers
  • 9.115.894 stemmen

Knock-Out Onbekende Parels 2008

zoeken in:

Onderhond

• 87348 berichten
  • 12258 stemmen

Volledig onterecht een onbekende parel natuurlijk!

Al ben ik wel blij met de aandacht die op MM naar dit werkje gaat. Het blijft mij verbazen dat een film als deze toch al aan 90+ stemmen is gekomen. Volgens mij is het ook zo'n beetje de eerste echte arthouse anime langspeler van een duo dat later elk op z'n eigen gebied enorme successen zou boeken.

Niet enkel Oshii met GitS, maar eigenlijk vooral Amano, die met zijn werk ergens blijft balanceren tussen pop en kunst.

Prachtige winnaar

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Mooi winnaar hoor. Is inderdaad een redelijk onbekende parel.

Apollinisch

• 21283 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij is een film van Oshii per definitie niet onbekend. Ook los daarvan een vreselijke winnaar, al verwacht ik niet meteen dat de overige kwartfinalisten me veel meer zullen doen. Ben nog het meest benieuwd naar What Time Is It There.

Onderhond

• 87348 berichten
  • 12258 stemmen

Volgens mij is een film van Oshii per definitie niet onbekend.

Valt best tegen. Heeft een paar erg bekende films op z'n naam staan, maar daarnaast ook een paar die amper iemand gezien heeft.

garlic senior

• 4690 berichten
  • 0 stemmen

Ik had niet verwacht dat Angel's Egg zou winnen, maar ik ben er erg blij mee.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.