- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Stomme Film
Knock-Out Stomme Film

dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Waar blijft de afsluiting? (topic omhoog kick)

DieGo
-
- 5803 berichten
- 2139 stemmen
Ik vind Sunrise een meesterwerk maar aangezien ik nogal wat verwacht van La Passion de Jean D'Arc onthoud ik mij toch van stemmen.

Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Tot de 10 met 2 verschil lijkt me ook een beetje veel voor deze KO, met toch overwegend onbekende films.

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4098 stemmen
Als je naar het aantal stemmen kijkt moet het toch wel lukken. Misschien beter voor te stellen nog tot 18u de tijd te geven en wie tegen die tijd voor staat wint?

moviefreak#1
-
- 14231 berichten
- 18606 stemmen
Er stond toch echt tot de 8 met 2 verschil toen de finale werd aangekondigd. Dan lijkt mij de winnaar inmiddels bekend.

Mochizuki Rokuro
-
- 18912 berichten
- 14279 stemmen
Er stond toch echt tot de 8 met 2 verschil toen de finale werd aangekondigd. Dan lijkt mij de winnaar inmiddels bekend.

Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Het is 18:00 uur geweest. Kunnen we La Passion de Jeanne d'Arc tot winnaar uitroepen?

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4098 stemmen
Lijkt me wel dan.
Bij deze de winnaar Stomme Film KO:

Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
De allerbeste stomme film ooit gemaakt, met misschien wel de beste acteerprestatie uit de filmgeschiedenis. Maria Falconetti:

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4098 stemmen
Film niet gezien maar veel stills zien er echt indrukwekkend uit. Lijken ook helemaal niet uit een stomme film te komen.

Mochizuki Rokuro
-
- 18912 berichten
- 14279 stemmen
Na de teleurstellingen keer op keer in de Gouwe Ouwe KO is dit een waardige winnaar, tegen een waardige medefinalist trouwens.
dutchtuga bedankt voor de organisatie.

A. Jacobsen
-
- 495 berichten
- 104 stemmen
Screens zijn typerend voor de film, in mijn herinnering viel er weinig anders te zien dan het hoofd van Falconetti. (Dit is een bewuste overdrijving.)

Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2747 stemmen
Bedankt voor de organisatie dutchtuga. Jammer van het briljante Sunrise, maar een tweede plek is ook niet slecht.

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4098 stemmen
Graag gedaan allemaal. Was ook niet zo moeilijk organiseren een kleine KO als deze .

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Zeer benieuwd naar deze winnaar. Is hij ergens ook voor een normale prijs te kopen?
Bedankt Dutchtuga, voor deze korte, maar leuke K.O.

Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Zeer benieuwd naar deze winnaar. Is hij ergens ook voor een normale prijs te kopen?
Ja! Bij dvdpacific.com.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ja! Bij dvdpacific.com.
Ik zei normale prijs. Niet 27,06 dollar.

Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Normale prijs is natuurlijk een subjectief begrip, maar ik vind 17 euro niet teveel voor zo'n dvd. Maar aangezien jij dat wel vindt is het antwoord op je vraag nee.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Wel voor een film die ik absoluut niet ken. Mocht het nou een 5-sterrenfilm zijn dan zou ik hem wel kopen voor die prijs, maar nu is het een te grote gok.

Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Zit misschien ook wel wat in ja... Al zou je hem natuurlijk ook kunnen verkopen als je hem niks vindt.

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4098 stemmen
Niet bij Play.com te vinden?
Edit: 23,49 bij Play..