- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- the right Connection
the right Connection
filmdaas
-
- 66 berichten
- 103 stemmen
Hallo iedereen een nieuw Game
hieronder staan vier Namen naast elkaar die allevier naar elkaar linken
daaronder staan weer vier namen A t/m d waarvan slechts 1 in het horizontale rijtje thuishoort.
hier is vast een voorbeeld oefening
Brian depalma, Sean Pean, Al Pacino, Michael Mann
a. Meryl streep
B. Steven Segal
c. Don Johnson
d. Bill Pullman
Sucses
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht Bill Pullman, omdat die ook geregisseerd heeft, maar dat heeft Steven Seagal ook, dus dat kan het niet zijn...
Dan ga ik maar voor Steven "Segal", omdat die net zo fout is gespeld als Sean Pean
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Ik zat eerst ook aan dat gedoe met regisseur te denken maar dat klopt dus niet. Daarna heb ik gekeken naar films maar de enige die ik kon vinden was carlito's way maar daar heeft michael mann weer nix mee te maken. Dus vandaar mijn blinde gok op Don Johnson.
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Geef eens een hint in welke richting we moeten denken.
filmdaas
-
- 66 berichten
- 103 stemmen
Ik zat eerst ook aan dat gedoe met regisseur te denken maar dat klopt dus niet. Daarna heb ik gekeken naar films maar de enige die ik kon vinden was carlito's way maar daar heeft michael mann weer nix mee te maken. Dus vandaar mijn blinde gok op Don Johnson.
we have a winner
ok dan nu de uitleg Brian Depalma Regiseerde "Carlito's way" met Sean Penn en AL Pacino Al Pacino deed weer mee met Twee Films van Michael Mann "Heat" en "The Insider" en Michael Mann was vroeger EindProducer van Miami Vice met... jawel Don Johnson
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Woohoo! ik heb gewonnen, ik zal binnenkort (vanavond) wel een nieuwe erop zetten.
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Ok hier is hij dan.
Brad Pitt, Sean Pean, George Clooney, Bruce Willis
a. Quentin Tarantino
B. Steven Soderbergh
c. Benicio Del Toro
d. Charlie Sheen
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Nee dat is fout. Het is wel handig als je er uitleg bij zet dan kan ik zeggen of je in de goede richting denkt.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik gokte maar wat want ik vind t eerlijk gezegd een quiz van niks.
Bij de eerste vraag heeft DePalma ook niets met Mann te maken. Dus het ging er alleen maar om wie van de 4 antwoorden met Mann had samengewerkt.
(of ik heb t verkeerd begrepen)
filmdaas
-
- 66 berichten
- 103 stemmen
Ik gokte maar wat want ik vind t eerlijk gezegd een quiz van niks.
Bij de eerste vraag heeft DePalma ook niets met Mann te maken. Dus het ging er alleen maar om wie van de 4 antwoorden met Mann had samengewerkt.
(of ik heb t verkeerd begrepen)
Nee dat heb je goed begrepen, het is gewoon de bedoeling het rijtje af te maken