- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Onderhond
-
- 87634 berichten
- 12914 stemmen
Enig idee op wie TOR nu eigenlijk stemt ?
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Enig idee op wie TOR nu eigenlijk stemt ?
Neen, was me niet opgevallen dat beide een punt hadden.
Tot the One Ring verduidelijkt, zouden we dus best als tussenstand aanhouden :
4-4
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik stem op Grenouille. Wellicht verwijderde iemand zijn stem of schreef ik verkeerd. Hoe dan ook:
4-5
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11943 berichten
- 5344 stemmen
Tegenstem. 5-5
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1832 stemmen
75. Alien (Bodaji Badejo, Alien-reeks) - Karl Childers (Billy Bob Thornton, Sling Blade)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
mag van mij zelfs winnen.
Wat ik zo waardeer aan de Alien is hoe veel verschillende karaktertrekken op een bijzonder geloofwaardige manier erin gecombineert worden. Op het eerste gezicht is het een schurk en zijn koelbloedigheid wordt op beangstigende manier getoond. Echter, we merken dat Alien toch een hart van goud heeft en tevens een vriend voor dik en dun kan zijn. De romantische kant van Alien wordt eveneens goed belicht. Erg veelzijdig personage dus, dat op zeer overtuigende wijze geproteteerd wordt Bodaji Badejo.
Onderhond
-
- 87634 berichten
- 12914 stemmen
Wat ik waardeer aan de alien is dat het een puur wezen is, en dat ook verdomd goed uitstraalt.
Vind ik altijd sterke personages, maar is jammer genoeg een zwaar gebrek binnen de filmwereld. Veel beter dan alle mislukte pogingen tot diepgang.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
76. Bill Lee (Peter Weller, Naked Lunch) - Leonard ‘Private Pyle’ Pratt (Vincent D’Onofrio, Full Metal Jacket)
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
En eh, wat ik zo waardeer aan de Alien is het schrikwekkende design. De biomechanische anatomie, zuur als bloed, slijmdraden die uit de mondhoeken druipen, de zwartglanzende kleur, ... Prachtig staaltje fantasie.
Onderhond
-
- 87634 berichten
- 12914 stemmen
Halcyon: uiteraard is dat het belangrijkste punt 
2-2
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
2-4 Private Pyle
Ik zou bijna zeggen dat de mensen hier de ironie bij mijn post over de Alien gemist hebben.
Onderhond
-
- 87634 berichten
- 12914 stemmen
Niet gemist, enkel wat misplaatst 
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Hmm, vandaar, ik kreeg al een vreemd beeld van de Alien-films...