- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie
Laddercompetitie
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Oh, ik schrok al. Ach, het ging toch al heel lang nergens meer over maar ja, ik moest toch even opkomen voor mijn eerlijkheid. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Die betwijfelde ik ook nergens hoor. Wilde echter zo graag 2001 door dat ik een spelfout iets belangrijker vind dan normaal, hehe.
Anyway, de stand is 3-2 (124. Tokyo Monogatari - 125. The Searchers)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Wat een rush ! 84 plaatsen winst door al het getegenstem en geklooi door. Het mocht niet baten voor de tegenstanders. 
De voorstanders hebben zich anders ook zeer dubieus gedragen vanavond. Echt een stel kleuters hier de hele avond. Eerst met Judgment en nu weer deze onzin. Stem toch gewoon op welke film je het beste vindt. Maar ja blijkbaar is dat voor veel mensen niet te doen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goh 5 anime fans hebben gisteren de lijst in een totaal ongeloofwaardige prul veranderd, Dat sentimentele k*tfilmpje hoort gewoon netjes onderaan te bungelen....
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12964 stemmen
Goh 5 anime fans hebben gisteren de lijst in een totaal ongeloofwaardige prul veranderd, Dat sentimentele k*tfilmpje hoort gewoon netjes onderaan te bungelen....
Knap dat je met één verplaatsing de lijst in een ongeloofwaardige prul kan veranderen.
Ach, 't kan niet allemaal Kubrick en Hitchcock zijn. Het verschil lag in ieder geval zeker niet bij de "animefans", daar waren er gisteren geen 5 volle van.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Knap dat je met één verplaatsing de lijst in een ongeloofwaardige prul kan veranderen.
1 verplaatsing? Ding stond daarvoor ergens onder het midden, waar het hoort... Begint nu een beetje de 'meest overschatte film' positie over te nemen van Shawshank & Meglio. Zal 'm eens in de pakket service gooien. 
Wat een rush ! 84 plaatsen winst door al het getegenstem en geklooi door. Het mocht niet baten voor de tegenstanders. 
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12964 stemmen
Er is inderdaad één film van plaats veranderd. 't is niet zo dat de lijst helemaal overhoop is gegooid.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wat staat Hotaru No Haka ineens hoog, zeg. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, maar Hakuna Matata in de top 10 maakt het wel in één klap ongeloofwaardig
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12964 stemmen
Nee, maar Hakuna Matata in de top 10 maakt het wel in één klap ongeloofwaardig
Ach ja, wat valt het op tussen een hoop cowboyfilmpjes, een emo Kubrick filmpje en een andere hippy oorlogsfilm. Veel geloofwaardigheid valt er niet meer te verliezen.
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Ongelooflijk, wat een mooie wending. Heel knap dat er eens wat anders in die top10 staat dan leone of stalker 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
5-1
81. The Silence of the Lambs - Vertigo
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.