menu

Film / Filmgames / Laddercompetitie

zoeken in:
Film Pegasus (moderator)
0-2

Film Pegasus (moderator)
KristofBeckers schreef:
Nee, wie bij deze film de beslisende 5de stem zet mag de volgende film kiezen. Die begint dan onderaan de ladder wie de film die dit duel verliest.
Als hij dan verliest blijft hij onderaan staan en als hij wint komt hij een trapje hoger en kan hij voor de eerste plaats gaan.

Heb je dan niet het risico dat iedereen gaat wachten tot de 5e stem om zelf een film te kunnen presenteren?

Film Pegasus schreef:
(quote)

Heb je dan niet het risico dat iedereen gaat wachten tot de 5e stem om zelf een film te kunnen presenteren?

Nou zou wel eens kunnen maar als iedereen willekeurig er films gaat in gooien gaat het ook maar een warboel worden

neo (crew)
En? Er is geen toch geen regel dat je alleen een soort gelijke film mag kiezen als tegenstander? Dan maar een warboel. Ik pas iig.

1-2 It's a Wonderful Life

Reinbo
2-2

Film Pegasus (moderator)
neo schreef:
En? Er is geen toch geen regel dat je alleen een soort gelijke film mag kiezen als tegenstander? Dan maar een warboel. Ik pas iig.

Ik denk dat Kristof doelt op het aanbrengen van de films. Dat niet iedereen massaal met een film afkomt. De films zelf mogen uiteraar van alle markten thuis zijn en hoeven niet van dezelfde genre te zijn.

Film Pegasus schreef:
(quote)

Ik denk dat Kristof doelt op het aanbrengen van de films. Dat niet iedereen massaal met een film afkomt. De films zelf mogen uiteraar van alle markten thuis zijn en hoeven niet van dezelfde genre te zijn.

Ja
Anders gaat iedereen mss massaal films posten als de ko voorbij is.
Wie vaak meedoet aan dit spel zal wel altijd de kans krijgen om een film erin te zetten.

kiriyama
4-2

lowhusky
5-2

1. Casablanca Vs 2. It's a wonderful life

lowhusky
2-1 It's A Wonderful life (alleen raar dat hij nr. 1 staat van meest inspirerende films aller tijden )

Sander2
4-1

Reinbo
5-1

Reinbo
1. Casablanca
2. It's a wonderful Life
3. Gone with the Wind

Apocalypse Now - Gone with the wind

1-0

kiriyama
2-0

Sander2
5-0

Sander2
Apocalypse Now - It's a Wonderful Life

1-0

Film Pegasus (moderator)
3-1

Reinbo
4-1

Film Pegasus (moderator)
Komt er nu geen nieuwe film bij? Want ik zie dat Apocalypse Now al tegen Gone in the Wind is geweest. 't Is de eerste keer dat ik speel, dus ik zal nog wel met meer vragen zitten...

Reinbo
Nee, pas als de nieuwe film verliest of van elke film wint, komt de volgende

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:13 uur

geplaatst: vandaag om 13:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.