- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie
Laddercompetitie
gotti
-
- 14086 berichten
- 5922 stemmen
Jongens, jongens, ga eens naar bed. Ik scroll me een ongeluk in die updates...
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
daar gaat het niet om.
ik kan ook 'haka' typen terwijl ik weet dat ik voor 2001 ben, maar jullie zullen dan toch echt niet mijn stem als een voor 2001 rekenen
Dat is dan ook onvergelijkbaar...
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
daar gaat het niet om.
ik kan ook 'haka' typen terwijl ik weet dat ik voor 2001 ben, maar jullie zullen dan toch echt niet mijn stem als een voor 2001 rekenen
Het gaat erom dat Hotaru no Haka van plaats 70 tot plaats 18 heb aangekondigd en dat elke keer op de propere manier heb gedaan, waarom zou ik dan nu zo´n krom berichtje schrijven om een battle aan te kondigen , dat mag je me dan even uitleggen.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Jawel hoor. Die van moviefreak is logisch, en ook nog eens 10x uitgelegd. Dat jij hem niet wil geloven is jouw probleem.
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
2001 wint, 't is nou eenmaal niet anders 
Inderdaad, dat die Azië freaks weer van die belachelijke toestanden ervan moeten maken. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Jawel hoor. Die van moviefreak is logisch, en ook nog eens 10x uitgelegd. Dat jij hem niet wil geloven is jouw probleem.
Je begrijpt het totaal verkeerd. ik geloof moviefreak wel, zijn stemmen spreken toch boekdelen?
echter, het gaat om wat er staat, niet om wat moviefreak bedoelt, dan blijf je bezig
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12965 stemmen
Inderdaad, dat die Azië freaks weer van die belachelijke toestanden ervan moeten maken. 
Als er iemand liep te klooien met verkeerd neergezette battles ... wij waren het niet.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4757 stemmen
Kom nou, nog één stem! 
Stalker - Hotaru no Haka
3-4
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Je begrijpt het totaal verkeerd. ik geloof moviefreak wel, zijn stemmen spreken toch boekdelen?
echter, het gaat om wat er staat, niet om wat moviefreak bedoelt, dan blijf je bezig
Er staat
Haka (dus geen 2001, zoals jouw voorbeeld
) tegen 2001 (er was daarna een battle met stalker gepost, moviefreak maakt even duidelijk op welke battle hij stemt).
Duidelijk genoeg.
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12965 stemmen
Er staat Haka, goed dus.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5188 stemmen
Ondertussen staat het 3-4 voor Hotaru no Haka....
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
ik gaf een voorbeeld van een andere situatie
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
2001
of anders:
stalker
Afhankelijk van welk duel er gaande is, want dat weet ik nu niet meer
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Als er iemand liep te klooien met verkeerd neergezette battles ... wij waren het niet.
Inderdaad het zijn juist die mensen die hier de verkeerde battles neerzetten en stemmen voordat er ùberhaupt een battle word aangekondigd die nu het moeilijkst lopen doen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4757 stemmen
Nu heeft hij dus terecht verloren...
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12965 stemmen
Wat een rush ! 84 plaatsen winst door al het getegenstem en geklooi door. Het mocht niet baten voor de tegenstanders. 
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Wie gaat nu zoeken op welke pagina de vorige lijst stond? 
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2865 stemmen
Er staat
Haka (dus geen 2001, zoals jouw voorbeeld
) tegen 2001 (er was daarna een battle met stalker gepost, moviefreak maakt even duidelijk op welke battle hij stemt).
Duidelijk genoeg.
Inderdaad, Sander plaatste al de finale....Hierop anticipeerde Moviefreak.
Wat een run zeg van Hotaru No Haka. Van 85 naar nr. 2. Fantastisch! De saaie top en de conservatieve zieltjes worden door elkaar geschudt...... 
Hotaru No Haka 
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Nu heeft hij dus terecht verloren...
Inderdaad, nu hoor je ook niemand.
ik gaf een voorbeeld van een andere situatie
Een totaal onvergelijkbare situatie ja.
Mooie run. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Wie gaat nu zoeken op welke pagina de vorige lijst stond? 
328
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.