- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Cultmovies
Knock-Out: Cultmovies
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4691 stemmen
En je hebt geen van beiden gezien? 
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
En je hebt geen van beiden gezien? 
Dat is al de tweede keer dat iemand hierover een opmerking maakt bij 'P8rb', en het zal vast nog wel een paar keer gebeurd zijn. Wil je dat aub niet meer doen P8rb?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Dat is al de tweede keer dat iemand hierover een opmerking maakt bij 'P8rb', en het zal vast nog wel een paar keer gebeurd zijn. Wil je dat aub niet meer doen P8rb?
Hoe kan je zeker zeggen dat hij ze niet gezien heeft? Het is niet omdat iemand niet op een film stemt, dat hij/zij die niet gezien heeft... Het kan wel, maar zeker weet je het nooit. Ik zou dus voorzichtig zijn met zulke beschuldigingen
.
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Hoe kan je zeker zeggen dat hij ze niet gezien heeft? Het is niet omdat iemand niet op een film stemt, dat hij/zij die niet gezien heeft... Het kan wel, maar zeker weet je het nooit. Ik zou dus voorzichtig zijn met zulke beschuldigingen
.
Ik heb een sterk vermoeden dat hij ze niet gezien heeft. En als hij beweert dat hij ze wel gezien heeft is er natuurlijk niks aan de hand. Maar dat heb ik hem nog nergens zien doen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4691 stemmen
.
Ik stelde dan ook enkel de vraag...
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1820 stemmen
dit was de eerste keer dat ik dat deed zodat we verder konden gaan met halve finales, zal het niet meer doen voortaan. voor de rest heb ik de films wel gewoon gezien hoor als ik stem ..
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Met een veelzeggende emoticon erachter
.
Maar ik had het eigenlijk meer tegen Sander.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Is calvaire een cultus in Belgiue of zo. Snap werkelijk niet wat het hier nog doet, zou bij mij niet eens in een cult top 50 staan.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
7-8 !
The Wicker man is beter en heeft al helemaal meer cultstatus dan Calvaire imo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laat maar. Geen enkele Calvaire stemmer heeft de Wicker Man gezien. Anders was het waarschijnlijk al 10 - 2 geweest
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Gaat toch helemaal niet om de status man.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Laat maar. Geen enkele Calvaire stemmer heeft de Wicker Man gezien. Anders was het waarschijnlijk al 10 - 2 geweest
Vind dat Calvaire al betrekkelijk ver is gekomen. Had niet verwacht dat hij het überhaupt ging halen van C'est Arrivé. Nu mag hij eruit
.