- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste animatie film
Knock-Out: Beste animatie film
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
*belt 112*
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Prima zo.

Ben nu eenmaal voor een geplaatste loting bij de eerste twee rondes. Krijg je minden stilvallen zo als nu en iedereen blij omdat zijn favorieten er langer inzitten.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen

Nou ja, veel steun krijg ik ook niet dus laat het maar zo.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Als zelfs Reinbo zei van zet het weer terug hoe het was, kon ik dat toch niet meer doen
kan niet meer wijzigen weetu 
Maar Hardstikke bedankt Ricardo! 
Nu weer on topic:
0-2.
Art
-
- 13507 berichten
- 3658 stemmen
Mijn steun heb je. Geloot is geloot. Ik heb zelf ook een paar pijnlijke lotingen zien staan
En het idee dat Reinbo al een tijdje roept, dat van plaatsingen, vind ik nog steeds een prima idee. Het zorgt voor een betere doorstroom en je hebt zo niet al gelijk favorieten tegen elkaar.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Kan deze knock-out eerst fatsoenlijk georganiseerd worden? Er wordt vanalles veranderd op verzoeken van mede-gebruikers zonder ook maar een greintje na te denken. Wat was de lijst eerst...? Dan verander ik dat wel. Loting is loting.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Akira stond tegen The Nightmare before Christmas
en Peter Pan stond tegen Alice in Wonderland (1951) 
jammer Reinbo! misschien gaat Akira toch door
je weet maar nooit 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Ik vind dat je best met plaatsing bij de loting mag werken, maar dat doe je dan voor je de knock-out start en on-line zet. Eens de KO gestart, moet je niets meer veranderen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan deze knock-out eerst fatsoenlijk georganiseerd worden? Er wordt vanalles veranderd op verzoeken van mede-gebruikers zonder ook maar een greintje na te denken. Wat was de lijst eerst...? Dan verander ik dat wel. Loting is loting.
En wie maak je daar dan weer gelukkig mee? Stelletje Fundamentalisten! Waarom zou je als je de loting plaast niet even de users de kans geven om aan te geven welke lotingen echt niet kunnen? Je bent als KO organisator immers niet alwetend.
Akira - NBC is finalemateriaal! Absurd om dat nu terug te willen draaien. 
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Akira - NBC finalemateriaal ? Ach kom. Beiden horen niet eens bij de laatste 16.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
En wie maak je daar dan weer gelukkig mee? Stelletje Fundamentalisten! Waarom zou je als je de loting plaast niet even de users de kans geven om aan te geven welke lotingen echt niet kunnen? Je bent als KO organisator immers niet alwetend.
Er zijn wel meerdere lotingen die de eerste ronde onwaardig zijn. Verder sluit ik me geheel aan bij KrisV. Nogmaals, organiseer zo'n knock-out fatsoenlijk of niet. Ik zal de oude loting weer op de eerste pagina zetten.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
gaat u gang! en daarna A.U.B. weer on topic!
Stand:
0-3!
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Tja,.... 42 en 50 allebei dezelfde Asterix film...
Art
-
- 13507 berichten
- 3658 stemmen
Tja,.... 42 en 50 allebei dezelfde Asterix film...
Slordig! The Great Mouse Detective (De Speurneuzen) is denk ik wel een geschikte kandidaat om er eentje te vervangen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Het spijt me, ik heb al de titels niet doorgenomen. Ik heb een lijst aangekregen en heb Karizma geholpen door de loting te maken aangezien deze geen excell had. Ik dacht dat de lijst wel in orde zou zijn.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7936 stemmen
8 - Kaze no Tani no Naushika (Nausicaä of the Valley of Wind) vs Mimi wo Sumaseba - Whisper of the
Heart
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
0-1 Nausicaa de enige echt slechte Ghibli wat mij betreft.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
0-3 Zo slecht vind ik m niet, maar WOH is beter ;p
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lekker dit... 
9 Akira vs The Nightmare before Christmas
1-0