- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste animatie film
Knock-Out: Beste animatie film
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
1-2 Erg stijlvol vervolg op een erg platte reeks. Meest indrukwekkende "klassieke" geanimeerde samuraifilm.
Tegenstander lijkt mij echt iets voor 6jarigen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
9 is natuurlijk een hele pijnlijke loting. Is daar niets an te doen? 33, 39 & 55 zijn allen ko's die niemand echt zal boeien.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Nr. 55 maakt mij wel uit hoor, jeugdsentiment. (land before time)
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
39 boeit mij zeker wel. Jammere loting inderdaad, nummer 9, maar ... "jammer".
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Zeg het eens Reinbo wat wil je dat ik doe?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat je 'm met 33 uitwisseld. Da's de enige waar zich nog geen fans voor gemeld hebben.
Zoiets...
9 Akira vs Alice in Wonderland (1951)
33 Peter Pan (1953) vs The Nightmare before Christmas
Maar alleen als men het er mee eens is.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Geloot is geloot, laat nu alles maar gewoon staan. Als iedereen hier lotingen gaat veranderen zijn we nog wel een paar dagen bezig.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Onderhond, morgen kan ik niet meer wijzigen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Geloot is geloot, laat nu alles maar gewoon staan. Als iedereen hier lotingen gaat veranderen zijn we nog wel een paar dagen bezig.
Als er duidelijk twee favorieten in de eerste ronde tegen elkaar moeten ben ik voor aanpassen. Zie verder geen probleem met de loting, maar deze twee verdienen echt nog wel effe mee te gaan. Is anders jammer van Akira vrees ik.
Morgen kan je idd niet meer wijzigen.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
ik verander het wel effe voor Reinbo, Goed Onderhond?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Geloot is geloot. Je gaat toch niet dingen lopen veranderen omdat Reinbo dat wil? Pijnlijke loting voor hem wil niet zeggen pijnlijke loting voor veel anderen. Gewoon laten staan alles.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Kans zit erin dat het inderdaad pijnlijk zal zijn voor Akira, maar da's dan jammer. Zie het ook liever anders, maar zo is er helemaal geen niks meer aan de KOs.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Idd. Moeilijke lotingen horen er gewoon bij. Walkovers horen niet te bestaan.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Wat ons terug bij het huidige duel brengt. En wat toch echt een walkover hoort te zijn 
6 - Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan -Tsuioku He vs BFG, The (1989)
2-2
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Geloot is geloot. Je gaat toch niet dingen lopen veranderen omdat Reinbo dat wil? Pijnlijke loting voor hem wil niet zeggen pijnlijke loting voor veel anderen. Gewoon laten staan alles.
sorry 
Voor deze ene keer dan!
No heart Feelings! 
V
-
- 8369 berichten
- 3362 stemmen
Alsof je dat nu niet eventjes ongedaan kunt maken, kom op zeg. Geloot is geloot, toch?!
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
No heart Feelings!
*belt 112*
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Als er duidelijk twee favorieten in de eerste ronde tegen elkaar moeten ben ik voor aanpassen. Zie verder geen probleem met de loting, maar deze twee verdienen echt nog wel effe mee te gaan. Is anders jammer van Akira vrees ik.
Morgen kan je idd niet meer wijzigen.
Dat is nu eenmaal loting. Dat Animal Farm tegen Sneeuwwitje komt in de 1e ronde vind ik ook jammer, maar dat is nu eenmaal zo...
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
karizma, zou mooi zijnals je alles weer terug zet zoals het was.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Prima zo.

Ben nu eenmaal voor een geplaatste loting bij de eerste twee rondes. Krijg je minden stilvallen zo als nu en iedereen blij omdat zijn favorieten er langer inzitten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij liggen we 8 uur stil. Telt die regel hier?
Anyway 3-4 omdat een film met 16 stemmen niet in een ko thuis hoort. (Al lijkt die me stukken beter)
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
4-4 tegenstem
En ik heb de film wel gezien.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Anyway 3-4 omdat een film met 16 stemmen niet in een ko thuis hoort. (Al lijkt die me stukken beter)
Je houdt zo wel de KO op 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Welke? 
Aangezien het een stem tegen de Vriendelijke Reus is, lijkt het me evident dat het om die gaat. Mijn kinderen beschikken nl. ook over een 50-tal DVD's. Maar daar waar het boek erg leuk is, is de film nogal flauw.