- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Onbekende Parels
Knock-Out: Onbekende Parels
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Ik ook! Nooit verwacht dat hij de kwartfinale zou halen en ook nog een serieuze gooi zou doen naar een halve finaleplaats. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zou ook met 9-0 van high & Low moeten verleizen....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heeft een van the Bow stemmers High & Low wel gezien? 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Heeft een van the Bow stemmers High & Low wel gezien? 
Volgens de stemmen ziet het er in elk geval naar uit dat het ongeveer allemaal know-not's zijn, behalve één of twee (kiriyama, ... ?) 
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Met 6 Kurosawas achter de rug, en met Hwal mijn favoriete Ki-duk ...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met 6 Kurosawas achter de rug, en met Hwal mijn favoriete Ki-duk ...
Ik denk dat jij ook wel bij je stem zal blijven. Kijk H&L maar niet, is beter voor het gemiddelde.
(Al vind ik zelf Kurosawa's thrillers stukken beter dan zij samouraifilms)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Volgens de stemmen ziet het er in elk geval naar uit dat het ongeveer allemaal know-not's zijn, behalve één of twee (kiriyama, ... ?) 
Tja, het is jammer dat de onbekendheid juist de doorslag geeft in de eindfases van het spel. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik ken Kurosawa goed genoeg iom te weten wat High and Low voor film gaat zijn, en waarschijnlijk zou ik hem ook erg goed vinden (zoals alles van Kurosawa voorlopig), maar Ki-Duk blijft gewoon onovertroffen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En als ik je nu ga vertellen dat High & Low Kurosawa's beste is.... 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
Rocco e i suoi fratelli - Taste of Tea, the
1-0
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
8-10
en de beslissende stem wordt geplaatst door iemand die beide films niet gezien heeft...... 
4-1!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
en de beslissende stem wordt geplaatst door iemand die beide films niet gezien heeft...... 
4-1!
Wist al van tevoren dat je zou reageren. Heb aardig wat kurosawa's gezien en mijn stemmen zijn een 2, 2,5, 3, 3,5 en 4 Bij Ki-duk Kim is dit 3,5, 3,5, 4 en 4,5. Verder heb ik een gedeelte van High and low gezien en vond ik daar bijster weinig aan. Dus ook zonder een van beide films in zijn geheel te hebben gezien kan ik een weloverwogen keuze maken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Da's dan een weloverwogen beslissing gebaseerd op louter aannames....