- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Alternatieve Knock-Out: Films
Alternatieve Knock-Out: Films
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
"Het zijn altijd dezelfde films die ver komen in knock-outs!" Dit is een veelgehoorde klacht bij knock-outs. Om ook eens andere films een kans te geven om ver te komen is er bij deze de Alternatieve Knock-Out: Films. Deze lijst is samengesteld uit films die nooit de halve finale in een knock-out hebben gehaalt, maar toch bij bepaalde gebruikers populair zijn. Deze gebruikers zonden hun favoriete top 10 verliezers in, waar deze lijst op is gebaseert.
Let wel: het gaat hier niet om alternatieve films! Je moet hier gewoon stemmen op je favoriet, dus niet zozeer op welke je het meest alternatief vind!
Nou hier is de lijst:
1ste ronde
1. 21 Grams - Moulin Rouge!
2. The Man From Laramy - Any Way the Wind Blows
3. My Own private Idaho - Los Amantes del Circulo Polar
4. La Haine - Les Choses de la Vie
5. Requiem for a Dream – Sommersturm
6. Bad Taste - Tokyo.Sora
7. The Right Stuff - Open Range
8. The Public Enemy – Persona
9. Pirates of the Caribean: The Curse of the Black Pearl – Dogville
10. Targets - Rocco e i Soui Fratelli
11. The Man Who Wasn’t There - Rocky
12. To Kill a Mockingbird - The Graduate
13. Man on the Moon – Cha no Aji
14. Spartacus - The King of Comedy
15. Tenshi no Tamago - Mat i Syn
16. Un Coeur en Hiver - A Fish Called Wanda
17. Le Samouraï - The Omen (1976)
18. The Great Dictator - Mississippi Burning
19. Unforgiven - 5x2
20. La Strada - Kill Bill Vol. 1
21. Romeo + Juliet – Titanic
22. Swimming Pool - Interview With the Vampire: The Vampire Chronicles
23. Solyaris - Short Cuts
24. Mary Poppins - Abril Despedaçado
25. Star Wars: Episode VI – Return of the Jedi - Una Giornita Particolare
26. Mallrats - Black Hawk Down
27. La Pianiste - Strangers on a Train
28. 11:14 - Il Gattopardo
29. Bad Timing - Lola Rennt
30. Les Diaboliques - Mr. Smith Goes to Washington
31. Boogie Nights – Badlands
32. The Asphalt Jungle - Summer of Sam
33. Manhattan - Spider-Man 2
34. Bringing Up Baby - Die Blechtrommel
35. Russian Ark - Sleepy Hollow
36. Boyz ‘n the Hood - Midnight Cowboy
37. Scarface (1983) - Survive Style 5+
38. Jurassic Park – Oldboy
39. Wall Street - Tengoku to Jigoku
40. Fargo - Crna Macka, Beli Macor
41. Tillsammans – Nattvardsgästerna
42. Saw - Big Trouble in Little China
43. Forrest Gump - All Quiet on the Western Front
44. Time Bandits – Shane
45. Eraserhead – Coma
46. Ladri di Biciclette - Lost Highway
47. Lashou Shentan - The Toxic Avenger
48. Some Like It Hot - Next Friday
49. La Dolce Vita - Anatomy of a Murder
50. Mar Adentro - Leaving Las Vegas
51. Il Vangelo Seccondo Mattheo - Pride & Prejudice (2005)
52. Ta'm e Guilass - Hamlet (1996)
53. The Truman Show - Le Consequenze dell Amore
54. Reconstruction - Lost in Translation
55. No Way Out - The Big Sleep
56. Exotica – Irréversible
57. Chong Qing Sen Lin - Kiss Kiss, Bang Bang
58. Primer - Do the Right Thing
59. Once Upon a Time in America – Elephant
60. Rashômon - Ying Xiong
61. Peeping Tom - After Hours
62. Jin-Rô - Belle de Jour
63. La Meglio Gioventù - The American President
64. Andrey Rublyov - You Can’t Take It With You
65. Singin’ in the Rain - Raging Bull
66. Double Indemnity - Annie Hall
67. Shichinin no Samurai - La Passion de Jean d’Arc
68. Adaptation. - Cape Fear (1962)
69. Le Notti di Cabiria - Haute Tension
70. Gerry - À Bout de Souffle
71. Lock, Stock and Two Smoking Barrels - La Cité des Enfants Perdus
72. Hauru no Ugoku Shiro – Haze
73. Fanny Och Alexander - 25th Hour
74. Bronenosets Potyomkin – Lolita
75. Komonosu Jô - The Sweet Hereafter
76. Memorîzu - Hotel Rwanda
77. Electric Dragon 80.000 V - Carlito’s Way
78. The Treasure of the Sierra Madre - Good Will Hunting
79. Dead Leaves - Escape From New York
80. Det Sjunde Inseglet - 12 Angry Men
81. Rabbits – Pi
82. In the Heat of the Night - Trois Couleurs: Rouge
83. Playtime - Way out West
84. The Untouchables - Snatch.
85. Gosford Park - City Lights
86. Il Conformista – Closer
87. The Skeleton Key – Avalon
88. Blood Simple. - High Fidelity
89. Goodfellas – Stalker
90. Strings - Bizita Q
91. La Grande Illusion - Dazed and Confused
92. Night on Earth - In a Lonely Place
93. Sons of the Desert - A History of Violence
94. Ju Dou - Eternal Sunshine of the Spotless Mind
95. Garden State - Life of Brian
96. Manderlay – Vital
97. Fast Times at Ridgemont High - Le Salaire de la Peur
98. Manon des Sources - Fucking Åmål
99. Vertigo - The Shawshank Redemption
100. Lawrence of Arabia - Road to Perdition
101. Ghost Dog: The Way of the Samurai - The Wild Bunch
102. Idi i Smotri - Mononoke-Hime
103. 8 Femmes - Ben-Hur
104. Unbreakable - Stalag 17
105. Underground - The Wickerman
106. The Ten Commandments – Calvaire
107. Versus - Rio Bravo
108. Gods and Monsters - Death Race 2000
109. Ikiru - Back to the Future
110. Lucia y el Sexo - The Wanderers
111. Batoru Rowaiaru - All the President’s Men
112. Wild At Heart - On the Waterfront
113. Barton Fink - Todo Sobre Mi Madre
114. Big Fish - The Blair Witch Project
115. Witness for the Prosecution - Dawn of the Dead (1978)
116. Birdman of Alcatraz - The Breakfast Club
117. Falling Down - Yoidore Tenshi
118. The Verdict - In the Name of the Father
119. Kakushi-Toride no San-Akunin - Amores Perros
120. Banshun - The Hudsucker Proxy
121. La Belle et la Bete - Y Tu Mama Tambien
122. The Fly – Tideland
123. 8 ½ - The Gods Must Be Crazy
124. Yol - The Green Mile
125. The Hills Have Eyes (2006) - Secrets & Lies
126. Bowling for Columbine - Un Long Dimanche de Fiançailles
127. The Ring - Hable con Ella
128. The Elephant Man - Angel Heart
1ste ronde: 5 punten, 1 verschil
2de ronde: 6 punten, 2 verschil
3de ronde: 7 punten, 2 verschil
4de ronde: 8 punten, 2 verschil
5de ronde: 9 punten 2 verschil
Kwartfinale: 10 punten, 2 verschil
Halve Finale: 11 punten, 2 verschil
Finale: 12 punten, 2 verschil
Moge de beste film winnen!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
1. 21 Grams - Moulin Rouge!
0-1
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
4-1
Viel tegen bij de twee kijkbeurt, maar er zaten toch een hoop erg sterke elementen in, wat van Moulin Rouge minder gezegd kan worden.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
2. The Man From Laramie - Any Way the Wind Blows
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
1-1
(Het is blijkbaar "Laramie" ipv Laramy)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Je hebt gelijk. Even in mijn vorige berichtje aangepast.
donnie darko
-
- 6136 berichten
- 2654 stemmen
1-4. Godverdomme, één van mijn 'alternatieve' films ligt er al direct uit en dan nog tegen het ongelooflijk stomme 21 grams.
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
pff moulin Rouge er uit tegen die mislukte GTST.
1-5
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
3. My Own private Idaho - Los Amantes del Circulo Polar
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
Singin’ in the Rain tegen Raging Bull, Geen leuke Loting.
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
wat dacht je van deze
Lashou Shentan - The Toxic Avenger
heb beide films voorgedragen...
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dat is naar mijn mening een van de leuke kanten van deze knock-out. Als er een film uitvliegt in deze knock-out, is het ook meteen een film die iemand als favoriet aanwees. Geeft er iets persoonlijks aan. En jammere lotingen zijn niks nieuws.
2-5 Amantes
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
4. La Haine - Les Choses de la Vie