- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik heb al spijt van mijn stem, ik heb Hoskins helemaal fout ingeschat (waarom heeft ie ook in van die slechte films gespeeld, als hij daarnaast schittert in Brazil en Long Good Friday). We doen gewoon alsof er niks gebeurd is
.
5-5 dus
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Russel Crowe een goed acteur vinden is tot daar aan toe, maar Bob Hoskins niet kennen is tien keer erger 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik heb een hekel aan Russel Crowe, hoe erg maakt dat het dan? 
starbright boy (moderator films)
-
- 22609 berichten
- 5253 stemmen
8-6 uiteraard
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Charlotte Rampling vs Clint Eastwood
1-0
Nou dat is toevallig, Rampling heb ik deze avond nog gezien in een van de beste rollen ooit
. En Eastwood heeft het helemaal bij me verknoeid met zijn zelfgenoegzame gedoe in Million Dollar Baby.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
1-2 De laatste gezien Unforgiven en Outlaw Josey Wales zijn toch wel erg mooie prestaties.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
4-5 Rampling
(en hoe kan Hoskins nou überhaupt moeite hebben gehad om te winnen van zo'n flutacteur als Crowe?)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
4-5 Rampling
(en hoe kan Hoskins nou überhaupt moeite hebben gehad om te winnen van zo'n flutacteur als Crowe?)
Vind het nog veel vreemder dat dat lopende kadaver van Rampling hier nog punten krijgt.... 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
4-8 Alsof Russell Crowe geen goede rollen gehad heeft.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Ik vind die Crowe-bashing nogal bizar. Volgens mij toch erg goede rollen in o.a. 'The Insider' en 'LA Confidential'
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
en naast die rollen was hij ook nog erg goed in A Beautiful Mind, Gladiator en Cinderella Man. Helemaal niks mis mee, die Crowe.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik vind die Crowe-bashing nogal bizar. Volgens mij toch erg goede rollen in o.a. 'The Insider' en 'LA Confidential'
Crowe Bashing ?? Eerder een Hoskins minachting, of een niet kennen van een goed acteur.